آراد برندینگ

تمام جهان برای رسیدن به رویاهای ما مسخر شده اند

تمام جهان برای رسیدن به رویاهای ما مسخر شده اند

خداوند ما را برتر مخلوقات قرار داده است و در آسمان ها و زمین نعمات زیادی را برای ما به وجود آورده است حال این ما هستیم که باید با به کار گیری قوه ی عقل و تفکر از این نعمت ها استفاده کنیم و بهترین زندگی را برای خود رقم بزنیم یکی از این منابع طبیعی زغال است که من از طریق آن به ثروت و شهرتی رسیدم هیچ کس باورش نمی شد.

زغال گردو

زغال گردو فشرده دارای مشخصات بسیار زیادی است که مناسب بودن قیمت زغال گردو و تمامی ویژگی های آن باعث شده است که از آن به عنوان بهترین ذغال استفاده شود.  از مهمترین ویژگی ‌های زغال گردو با درصد کربن بسیار بالا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

در زمان سوختن بوی بد تولید نمی ‌کند و گاز سمی کمتری دارد.

حرارت بالایی به خود اختصاص می ‌دهد.

بعد از استفاده از این زغال خاکستری تولید نمی شود.

تمام جهان برای رسیدن به رویاهای ما مسخر شده اند

.

ذغال چوب

در حقیقت سودی که از صادرات ذغال چوب نصیب ایران می شود بسیار بالاست. ارزان بودن قیمت ذغال چوب و مواد اولیه ذغال باعث شده به تجارتی سود آور در ایران تبدیل شود. استفاده از ضایعات چوب و حتی خاک اره برای تهیه ذغال در ایران هزینه های خیلی کمتری برای تولید دارد که سود خوبی را برای تاجران ایرانی همراه خواهد داشت. منابع چوب و گیاهی ایران معمولا بسیار زیاد بوده و دارای کیفیت زیادی هستند که این مشخصات در هر کشور می تواند باعث شود محصول مورد نظر وارد تجارت و صادرات شود. کشور هایی چون، ویتنام، مکزیک، مالزی، آرژانتین، اندونزی و چین هم صادر کنندگان ذغال در دنیا هستند. برای صادرات باید واحد تولیدی ذغال دارای مجوز از نهاد های مربوطه را دارا باشد تا بتواند مراحل صادرات را به خوبی انجام دهد که خوشبختانه محدودیتی برای صادرات ذغال وجود ندارد.

.

تمام جهان برای رسیدن به رویاهای ما مسخر شده اند

زغال بلوط

قیمت زغال بلوط بسیار مناسب است از این رو در اکثر صتایع از آن استفاده می شود به علاوه زغالها به دلیل دارا بودن خاصیت ضدالتهابی برای درمان انواع دردها، سوزشهایی که در اثر گزیدگی ایجاد می شوند و هرگونه ورمهای نواحی مختلف بدن بسیار پرکاربرد و مفید می باشند.

چوب درختان بلوط معمولا از جنس چوبهای بسیار سفت و سخت می باشند و با توجه به ویژگیهای خاص چوب بلوط از آن در تهیه ی زغال بلوط رنگی استفاده می نمایند و از آنجایی که معمولا زغالها را از مواد اولیه ی بسیار ارزان تهیه می نمایند بنابراین هزینه ی تولید زغال چندان گران نمی باشد.

تمام جهان برای رسیدن به رویاهای ما مسخر شده اند

.

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا