آراد برندینگ

بادامی که از من یک فرد ثروتمند ساخت

اکثر افراد به دنبال یک روش جدید و خلاقانه برای رسیدن به یک موفقیت بهتر نیستندو برای همین است که به موفیت دست پیدا نمیکنند اما من این ریسک را پذیرفتم و خلاقیت خود را در کسب و کار جدیدی که در حوزه ی بادام ایجاد کردم و توانستم اندک سرمایه ی خود را به یک درآمد میلیاردی تبدیل کنم.

بادام درختی صادراتی

بادام درختی صادراتی به صورت عمده ترتیب داده می شود و افراد با کمک خدمات گسترده ای می توانند آنها را تهیه نمایند.

از بین روشهای متعدد می توان به پرکاربردترین آنها یعنی فروش اینترنتی اشاره نمود که با وجود سایتهای آنلاین دیگر دغدغه ای برای انجام این شیوه باقی نمی ماند.

بعد از طی مراحل تولید در سایتها قرار می گیرند تا روند انتخاب آنها آسان تر شود.

در طول زندگیتان حتما تا به حال نام بادام را شنیده اید و می دانید که این محصولات در رمره خشکبارهای صادراتی قرار می گیرند.

وقتی برای خرید و فروش آنها اقدام می کنیم فروشنده در نمونه های بادام درختی، بادام هندی و بادام زمینی آنها را معرفی می کند که هر کدام از آنها باز به نوبه خود در گونه های مختلفی به فروش می رسند.

در این مطلب قصد داریم در مورد بادام درختی صحبت کنیم که با پوست و بدون پوست عرضه می گردد و باید گفت که این محصولات در آجیل دارای جایگاه ویژه ای می باشد.

جلوه خاصی را برای این خوراکی ایجاد می کند و می تواند قیمت فروش آنها را افزایش دهد، از جمله محصولات صادراتی در بازار ایرانی بادام درختی است.

نمونه ربیع از فروش خوبی برخوردار می باشد که شرایط برای فروش و تولید عمده آنها فراهم می آید.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (16).jpg

بادام درختی سبز

به این منظور باید با خریداران عمده بادام درختی سبز یا افرادی که در قطب تولید بادام کشور در حال فعالیت هستند تماس بگیرید و با خرید انواع بادام سنگی و درختی امکان صادرات آن به بازارهای خارجی و یا تلاش برای فروش آن در بازارهای داخلی مانند بازار بزرگ شهر تهران را داشته باشید.

لازم به ذکر است که کشورهای مختلفی مانند امارات متحده عربی می توانند از بهترین مقاصد صادراتی برای ارسال بادام به خارج از کشور باشند که به دلیل تفاوت قیمت بالای بادام در ایران و این کشورها به طور حتم حاشیه سود بالایی را با ارزش افزوده فراوان نصب شما خواهد کرد.

امید می رود که با توسعه زیرساختهای کشور و توجه بیشتر به برداشت بادام در داخل کشور بتوان به توسعه پایدار صادرات این محصول در آینده دست یافت و بخش مهمی از بازارهای منطقه را در دست گرفت.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (17).jpg

بادام درختی

اگر بادام درختی را به همراه غلات مصرف کنید جذب کربوهیدراتها را کاهش می دهد و به کاهش خطر ابتلا به قند خون بالا و دیابت را به طور چشمگیری کمک می کند و اگر شما فردی هستید که از فشار خون بالا رنج می برید خوردن بادام می تواند به شما کمک کند زیرا بادام غنی از منیزیم است و زمانی که سطح منیزیم خون پایین می آید فشار خون بالا می رود در نتیجه خوردن بادام سطح منیزیم را در خون کنترل می‌ کند و فشار خون را در بدن تنظیم می کند.

 از بادام فرآورده های مختلفی نظیر روغن، شیر،کره و خمیر بادام بدست می آید، بادام منبع سرشار از کلسیم است و برای رشد استخوانها و نیز سالم نگه داشتن آنها نقش بسزایی دارد.

همچنین می تواند از پوکی و یا نرمی استخوان جلوگیری کند، مصرف بادام برای کودکان و نوجوانانی که در سن رشد هستند می‌تواند نقش موثر و بسزایی در رشد آنها داشته باشد، پوسته قهوه‌ای بادام سرشار از آنتی اکسیدان است پس سعی کنید بادام را بدون پوست قهوه ای آن نخورید زیرا اساساً بی ‌خاصیت می‌ شود.

همچنین پوست آن سرشار از آنتی اکسیدانهای پلی فنولی است که می‌ تواند رادیکال‌های آزاد را از بدن خارج کند که در نهایت از ایجاد التهاب و بروز سرطان جلوگیری می کند، بادام همچنین به علت دارا بودن مواد مغذی در بهبود سلامت پوست و ناخن تاثیر مثبت می گذارد.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (18).jpg

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا