آراد برندینگ

کار افرین موفق باید چه خصوصیاتی داشته باشد

کار افرین موفق باید چه خصوصیاتی داشته باشد

کارآفرینان معمولا آدم هایی خوش بین، آینده نگر و علاقه مند به پیشرفت در زندگی هستند. این افراد اعتقاد دارند که موفق خواهند بود و حاضر هستند برای به دست آوردن سود یا کمک به دیگران، روی منابعی که در دست دارند نیز ریسک کنند.

خرید سیر سیاه

سیر تازه به دلیل دارا بودن ویتامین ها و املاح فراوان دارای طرفداران ویژه ای می باشد به همین دلیل خریداران می بایست در زمان خرید سیر سیاه کرمان به نکاتی توجه نمایند تا بتوانند محصولی تازه با کیفیت تهیه کنند، باید توجه داشت سیری که در مناطق شمالی ایران برداشت می شود به دلیل بالا بودن رطوبت هوا از عطر و بوی کمی برخوردار است و سیری که در مناطق مرکزی ایران رشد می کند از بوی بسیار قوی برخوردار می باشد و البته پر خاصیت تر نیز است.

logo

صابون مراغه اصل

امروزه برای رعایت بهداشت پوست و مو استفاده از شامپوها و صابون ها متداول است. صابون مراغه اصل یکی از صابون هایی است که از هیچ گونه مواد شیمیایی در آن استفاده نمی شود و فرآیند تولید آن به شکل ماشینی نیست.

logo

بلوک سقفی

برای عملیات محاسبه تعداد بلوک سقفی باید مرکز تیرچه را به عنوان محور قرار داد. طبق استاندارد برای یک متر مربع سقف به 10 بلوک سبک نیاز داریم. در واقع برای محاسبه تعداد ابتدا باید نوع بلوک مشخص شود و بعد از ان مساحت سقف بررسی شود. اگر فردی بخواد از بلوک سفالی استفاده کند چون سایز ان کوچکتر است به 2 برابربلوک نیاز دارد.

logo

 

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا