آراد برندینگ

کسب و کارم با شال من را ثروتمند کرد

اگر کسی که تمام پولی را که نیاز دارد را داشته باشد، آن وقت به طور یقین احساسش نسبت به پول خوب است و پول را دوست دارد. اگر به دنیای اطرافتان نگاه کنید و اطرافیانتان را ببینید مشاهده می کنید که بیشتر مردم نسبت به پول احساس بدی دارند، زیرا بیشتر پول و ثروت دنیا در دست ۱۰ درصد مردم است. من هم می خواستم جزء آن ده درصد باشم و به همین خاطر وارد دنیای تجارت شدم و توانستم در مدت زمان کمی به ثروت زیادی دست یابم.

شال طرح دار

شال طرح دار معمولاً بر اساس سلایق دخترانه و انتخاب های بانوان طراحی و تولید می شود و توسط آن ها مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین جنس نخی، حریر و کرپ که برای تولید این شال ها به کار می رود در فصول مختلف متفاوت است و بسته به آب و هوای مورد نظر با پارچه های نازک و یا ضخیم تولید می گردد.

تفاوت شال هایی که به صورت طرحدار تولید می شوند با انواع شال های دیگر این است که در تولید این شال ها از رنگ های مختلف و اشکال متعددی استفاده شده است.

این شال در رنگ بندی سفید، نارنجی و قهوه ای بیشترین طرفداران را دارد که در سایز های 2 و 3 متری می باشند.

این شال در طرح های راه راه، پلنگی و حروف انگلیسی می باشد.

توجه به این نکته بسیار ضروری است که در صورت استفاده از شال هایی که طرح های شلوغی دارند بایستی از مانتو و لباس های ساده و بدون طرح استفاده نمود.

کسب و کارم با شال من را ثروتمند کرد

شال پلیسه

از ویژگی های متفاوت شال پلیسه با توجه به طرح پارچه و بافت پلیسه مانندی که در متن خود دارد این است که ظرافت ویژه ای در هنگام شستن دارد تا پلیسه های آن خراب نشوند.

نکته مهم اینجاست که متراژ پارچه در شال پلیسه نسبت به شال ساده و معمولی بیشتر است.

حالت پیله ای شال موجب می شود تا در هوای پاییز و زمستان بیشتر استفاده شود و سر و صورت را گرم تر نماید.

اتو کردن شال پلیسه نیز روش مخصوص به خود را دارد.

اگرچه بیشتر بانوان می پسندند اتو شدن آن را به اتوشویی ها بسپارند اما در هنگام اتوکشیدن در خانه به ویژگی پلیسه آن توجه کنید تا به هم نریزد.

کسب و کارم با شال من را ثروتمند کرد

شال زنانه حریر

از بارز ترین مشخصات شال زنانه حریر، باید به این مورد اشاره کرد که این نوع از شال ها به وسیله الیاف تنیده شده توسط کرم ابریشم، تولید می شوند.

این کالا از وزن بسیار کمی برخوردار می باشد و بهترین گزینه برای استفاده در مجالس عروسی و جشن تولد، محسوب می شود.

لطافت و تراکم بالای محصول مذکور را از دیگر مشخصات آن، می توان عنوان کرد به گونه ای که در صورت استفاده طولانی مدت و شست و شو های مجدد، دچار هیچ گونه آسیب دیدگی نخواهد شد.

علاوه بر این، چروک نشدن و عدم نیاز به اتو کشیدن را از دیگر مشخصات کالای ذکر شده، می توان عنوان کرد.

کسب و کارم با شال من را ثروتمند کرد

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا