آراد برندینگ

پلی به سوی موفقیت با ملحفه بیمارستانی

حیطه های شغلی بسیاری در این دنیا وجود دارد که افراد بسیاری در آن حوزه موفق عمل کرده اند اگر می خواهید دست به کاری بزنید که موفقیت شما در آن حیطه حتمی باشد به شما فعالیت در حوزه ی انواع ملحفه بیمارستانی را پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با این کسب و کار پر سود با ما همراه باشید.

ملحفه تترون بیمارستانی

ملحفه تترون بیمارستانی در جنس بادوام خود از بهترین الیاف نرم و ضد حساسیت برای پوشاندن کامل تخت ها در مراکز و مطب های متعدد درمانی تولید شده است که ملحفه تترون بیمارستانی مدل های متنوعی نیز دارد بیشتر ملحفه های تترون بیمارستانی در رنگ سفید عرضه شده و دلیل آن می‌تواند شستشوی سریع تر آنها در مراکز درمانی باشد تا پرسنل به کثیف شدن و لکه دار شدن آنها پی ببرند.

ملحفه درجه یک تترون در میان تمامی درمانگاه ها و بیمارستان ها یک محصول رایج و پر استفاده میباشد که در واقع تخت بیمار با کمک آن کاملاً تمیز و بهداشتی می شود بیماران بر روی تخت خود که به وسیله ملحفه بیمارستانی تترون کاور شده می‌ توانند به‌ راحتی دراز کشیده و بدن آنها دچار هیچ گونه زخم و ناراحتی نخواهد شد ملحفه مناسب برای خریداری باید در سبک ترین وزن ممکن تولید شده باشد و الیاف آن با کیفیت و مقاوم باشد.

.

پلی به سوی موفقیت با ملحفه بیمارستانی

ملحفه ترگال بیمارستانی

قیمت ملحفه ترگال بیمارستانی تحت تاثیر ویژگی های کیفی و ظاهری پارچه است و اگر ملحفه طول و عرض زیادی داشته و بزرگ باشد، قیمت آن بالاتر خواهد بود برند و تولید کننده ملحفه از دیگر عواملی است که در قیمت گذاری ملحفه نقش دارد.

همچنین کیفیت پارچه و نوع الیاف به کار رفته در تولید آن هم قیمت ملحفه را تحت تأثیر قرار می‌ دهد و این محصول در بازار با قیمت های 1 میلیون و 600 هزار تا 2 میلیون و 600 هزار تومان به فروش می رسد سایت حاضر از ارائه دهندگان ملحفه ترگال بیمارستانی با بهترین کیفیت و نرخ مناسب است که خریداران می توانند جهت سفارش به این مرکز مراجعه کرده و با شماره های داده شده تماس برقرار کنند.

.

پلی به سوی موفقیت با ملحفه بیمارستانی

ملحفه بیمارستانی

برای خرید ملحفه بیمارستانی لازم است نکات مهمی را از جمله جنس این ملحفه های مورد استفاده در مکان های بهداشتی مورد توجه قرار دهید برای خرید ملحفه های یکبار مصرف بیمارستانی با توجه به میزان مصرف و بخش مورد استفاده، حتما به مدل های مختلف ساده یا پرفراژ دار آن ها توجه فرمایید.

علاوه بر این در زمان خرید ملحفه های بیمارستانی به ضخامت آن ها دقت کنید تا از قطر مناسبی برخوردار باشند که در مدت زمان کمی پس از استفاده پاره نشوند در هنگام خرید ملحفه های بیمارستانی به کیفیت تار و پود پارچه ی این ملحفه ها توجه فرمایید تا از مقاومت بالای آن در برابر تعداد بالای دفعات شستشو اطمیمان حاصل نمایید.

.

پلی به سوی موفقیت با ملحفه بیمارستانی

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا