آراد برندینگ

با کلم پیچ از پیچ و خم فقر در زندگی گذشتم

روزی که تصمیم گرفتم برای رهایی از فقر و گذر از پیج و خم های آن قدمی بردارم با مشور با دیگر افراد موفق در منزل خود یک گلخانه کوچک راه اندازی کردم و مشغول پرورش انواع کلم پیچ شدم و در نهایت با فروش این محصول توانستم فقر و تنگ دستی را پشت سر بگذارم.

کلم پیچ سفید

عوامل گوناگونی بر قیمت کلم پیچ سفید موثر می باشد که از جمله این عوامل می توان به کیفیت کلم پیچ و دارا بودن برگهای ترد و تازه ی آن اشاره نمود.

فاکتور مهم دیگری که قیمت این محصول را در بازدهی 10 هزار تومان تا 20 هزار تومان قرار داده است میزان خرید محصول و همچنین نام برند تولید کننده ی آن است.

نحوه سفارش مشتریان و همچنین نوسانات ارزی نیز از دیگر فاکتورهای موثر بر نرخ این محصول به شمار می رود.

سایت ما با ارائه بهترین کلم پیچ سفید در بسته بندی های بهداشتی و مرغوب و با قیمتی مناسب توانایی رفع نیاز مشتریان به این محصول را دارا می باشد.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-08T122649.062.jpg

کلم گل پیچ

قیمت کلم گل پیچ به عوامل متعددی مانند نوسانات بازار، تورم ها، اوضاع اقتصادی جوامع، تحریم ها، کیفیت محصول، نوع بسته بندی محصول و غیره بستگی دارد.

مجموعه ما یکی از بزرگ ترین و با سابقه ترین وب سایت در سراسر کشور می باشد که هر لحظه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

میانگین قیمت این محصول حدودا بین 10/000 تا 20/000 تومان در بازار تخمین زده است.

شما عزیزان برای اطلاع از سایر مشخصات محصول و استعلام قیمت دقیق و به روز آن می توانید با کارشناسان و مشاوران بخش فروش سایت تماس برقرار کنید.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-08T122723.029.jpg

کلم پیچ چینی

فاکتور های مهمی بر قیمت کلم پیچ چینی موثر می باشد که از جمله ی آنها می توان به نوسانات ارزی بازار، تغییر در نرخ کود و دیگر مواد اولیه لازم در تولید این محصول اشاره نمود.

از عوامل دیگری که بازدهی قیمت کلم پیچ چینی را در محدوده 15 هزار تا 30 هزار تومان قرار داده است حجم و میزان خرید و همچنین نوع بسته بندی و نحوه خرید این محصول است.

خریداران می توانند کلم پیچ چینی را در وزن و بسته بندیهای مختلف از طریق سایت ما با کیفیتی بالا و قیمتی مقرون به صرفه خریداری نمایند و با خرید از سایت ما واسطه ها را حذف کنند.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-08T122750.611.jpg

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا