آراد برندینگ

پمپ آب براشلس 24 ولت ساختمان

پمپ آب براشلس 24 ولت ساختمان

یکی از پمپهای محبوب که در صنایع مختلفی کاربرد داشته و برای طرحهای آن نیز بر حسب کار و عملکرد متفاوت است پمپ آب 24 ولت براشلس است که در کنار قدرت بسیار قوی که دارد صدای آن بسیار کم است.

یکی از مزیتهای پمپ آب براشلس این است که می تواند انواع آب نظیر شیرین و دریا همچنین برخی از مایعات مشابه آب را انتقال دهد به دلیل تکنولوژیهای به کار رفته در این پمپ شما می توانید 15 لیتر را در هر دقیقه انتقال دهید .

البته دقت داشته باشید که این 15 لیتری که ذکر شد برای مایعات با غلظت آب می باشد.

پمپ آب براشلس 24 ولت ساختمان

از آنجایی که پمپ آب 200 واتها در بسیاری از موارد می تواند گزینه خوبی باشد.

شما نیز در صورتی که نتوانسته اید گزینه مناسب را انتخاب کنید می توانید به این ممورد توجه داشته باشید.

سایت آراد برندینگ با داشتن نیروها توانمند در این زمینه می تواند شما را در انتخاب هر چه بهتر پمپ آب دستی یاری کند.

همچنین ما با مشاوره ای که به شما می دهیم شما را در انتخاب بهترین پمپ طبق نیازتان یاری می کنیم و شما می توانید با بهترین قیمت و کیفیت پمپ آب مورد نظرتان را از ما خریداری کنید برای مشاوره و خرید با ما تماس بگیرید.

پمپ آب براشلس 24 ولت

همچنین قدرت آن نیز همانند مدلها مانند 24 ولت و غیره متفاوت بوده، به همین سبب قیمت آن نیز مطابق عملکرد و تکنولوژیهای به کار رفته و با در نظر گرفتن یکسری فاکتورها با هم متفاوت است.

از نظر عملکرد این پمپها باهم متفاوت هستند و از سوی دیگر سیستم عملکرد آن نیز با هم فرق دارد شما می توانید با انتخاب یک گزینه مناسب برحسب فعالیتی که می خواهید انجام دهید آن را انتخاب کرده و از آن به درستی استفاده کنید.

از آنجایی که شما می خواهید پمپ آب را انتخاب کنید حتما قبل از خرید باید در مورد اجزاء پمپ آب باخبر باشید و اینکه حتما این پمپ برای آب باید استفاده شود و اگر قصد استفاده از آن در محیطهای مختلف را دارید باید ابتدا با مشورت و یا با دفترچه راهنمایی که در هنگام خرید از آن گرفته اید آن را مطالعه کنید.

پمپ آب براشلس 24 ولت ساختمان

اگر محیط بسیار حساسی را می خواهید در نظر بگیرید و یا اینکه قصد دارید که محیط آرامی را ایجاد کنید می توانید با انتخاب پمپ آب براشلس 24 ولت این کار را انجام دهید.

به این دلیل که ممکن است محیطی را داشته باشید که نیاز باشد که از پمپ آب براشلس 24 ولت استفاده زیادی شود.

از سوی دیگر می خواهید در آن منطقه با به صورت موقت و یا دائم در آن زندگی کنید ممکن است صدای زیاد بسیاری از پمپ آبها شما را در طولانی مدت کلافه کند.

از این سو شما می توانید با خرید پمپ آب براشلس انتخاب خوبی را داشته باشید و صدای آن به قدری پایین است که هیچ صدایی را حس نمی کنید.

پمپ آب ساختمان

بسته به حرکت مایعات پمپهای آب ساختمان به دو دسته تقسیم می شوند که هر کدام دارای قیمت متفاوتی می باشند.

پمپ رتودینامیک و پمپ جا بجایی ثابت

پمپ رتودینامیک شامل: به این پمپها موتور حرارتی گفته می شود زیرا از انرژی حرارتی استفاده می کند و بعد از تمام شدن کار به حالت اولیه باز می گردد.

پمپ جریان محیطی: این نوع پمپها همان پمپهای مورد استفاده در زمین کشاورزی است که آب را با عمل چرخشی به محیط اطراف خود ریخته و آبیاری می کند.

پمپ جریان محوری: تیغه های آن حول یک محور به صورت پیچ می باشند و طول این تیغه ها زیاد نیست و سرعت اثر بازگشتی آن پایین است.

پمپ جریان گریز از مرکز یا شعاعی: در این پمپ از پروانه های مختلفی ساخته شده و این مورد از همه پمپها بهتر بوده و خرابی کم تری دارد البته بستگی به نوع مصرف شما دارد.

پمپ آب براشلس 24 ولت ساختمان

برای شناخت کامل پمپ آب ساختمان باید با اجزایی که در بالا اشاره شد بیشتر آشنا شوید در ادامه توضیحات برخی از اجزای پمپ را خواهم گفت.

رینگ سایشی: این قطعه پشت پروانه نصب می شود و از نشتی آب جلوگیری می کند که 3 مدل دارد رینگ ساده، رینگ شکل ال، رینگ پله ای که به ترتیب برای پمپهای با فشار پایین تا بالا نصب می شود.

دیافگرام: گاهی ممکن است از پشت کلید اتومات آب خارج شود که این مشکل بخاطر دیافگرام آن خواهد بود.

پیستون: به پمپ آب کمک می کند تا آب را منتقل کند به هر طرف و شعاعی که می خواهد.

بلبرینگ: این قطعه ربط زیادی به صدای پمپ دارد زیرا از یک طرف به پروانه و یک طف به الکتروموتورها متصل است.

5/5 - (2 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا