آراد برندینگ

چگونه مسیر ثروت آفرینی را طی کردند و میلیاردر شدم

آموزش ‌های تخصصی که از طریق یک شرکت موفق در زمینه تجارت به من داد زندگی ‌ام را به سمت ثروت آفرینی متحول کرد و من با فعالیت در حوزه ادویه توانستم مسیر ثروت آفرینی را بپیمایم و به ‌سرعت هرچه تمام ‌تر ثروت عظیمی را در زندگی ‌ام کسب کردم که تا آخر عمر رفاه مالی ام را تامین کرد.

پودر زیره

پودر زیره از پودر کردن دانه گیاه معطر زیره بدست می آید. زیره به علت خواص زیاد استفاده های متنوعی در تهیه انواع دمنوش و به عنوان افزودنی همراه غذا و برنج دارد. پودر زیره در انواع 100، 125 و 1000 گرمی در این مجموعه موجود می باشد، که خاصیت های بی شمار این گیاه باعث فروش بالای این محصول گشته است. پودر زیره به طور کلی دارای خواص بی شماری می باشد، که برخی از آن ها به شرح ذیل است. زیره باد شکن است و بسیار انرژی دهنده و مقوی می باشد. طبع زیره گرم و خشک است و برای افراد سرد مزاج بسیار عالی می باشد و باعث می شود طبع شان متعادل شود. زیره از قدیم الایام مناسب برای رفع سوءهاضمه بوده است.

چگونه مسیر ثروت آفرینی را طی کردند و میلیاردر شدم

پودر زنجبیل

پودر زنجبیل در تمام دنیا خرید و فروش شده و بسیار محبوب است. قیمت پودر زنجبیل با توجه به نکاتی که ذکر شد از هر یک کیلو از 160هزار تومان تا 180هزار تومان متغیر است و به فروش می رسد. علت تفاوت این به دلیل وجود واسطه ها و نوسانات بازار ارز می باشد که به طور مستقیم بر روی قیمت محصولات تاثیر می گذارد. از زمان های قدیم، زنجبیل و دارچین به طور گسترده ای به عنوان مکمل های غذایی، ادویه ها و چای استفاده می شده است؛ زنجبیل برای کسانی که به دنبال راه حل های گیاهی لاغری و کاهش وزن سریع هستند ایده آل است. بر اساس تحقیقات علمی، زنجبیل و دارچین با تقویت چربی سوزی، هضم گلوکز و ترشح انسولین، سندرم متابولیک را بهبود می بخشد.

چگونه مسیر ثروت آفرینی را طی کردند و میلیاردر شدم

پودر شنبلیله

ممکن است سوالاتی در رابطه با خواص و ویژگی پودر شنبلیله به ذهنتان خطور کرده باشد. لذا پاسخ به ۲ سوال درباره پودر شنبلیله به این شرح است. ۱: ارزش غذایی پودر شنبلیله چیست؟ پودر شنبلیله دارای ارزش غذایی زیادی مانند فیبر، چربی، کربوهیدرات، پتاسیم، منگنز و آهن است. ۲: خواص استفاده از پودر شنبلیله چیست؟ پودر شنبلیله برای افزایش شیر مادر، پوکی استخوان، بهبود گر گرفتگی و کاهش قند خون بسیار مفید و موثر است. هنگامی که به صورت پودر مصرف می شود، دانه شنبلیله از دیواره داخلی معده محافظت کرده و از زخم معده پیشگیری میکند برای سوزش سر دل و بیماری رفلکس مری مفید است. لازم به ذکر است که دانه شنبلیله حاوی مقدار زیادی فیبر در رژیم غذایی است. به حفاظت از غشاء مخاط روده بزرگ کمک می کند و از سرطان روده پیشگیری می کند.

چگونه مسیر ثروت آفرینی را طی کردند و میلیاردر شدم

.

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا