آراد برندینگ

قیمت کالسکه بچه دوقلو

قیمت کالسکه بچه دوقلو

امروزه یکی از مهم ترین وسایل حمل و نقل کودک برای خانمها و آقایان برای اینکه از آسیب جدی به ستون فقرات آنها جلوگیری شود انواع کالسکه بچه می باشد که امروزه با تکنولوژیهای پیشرفته و انواع زیادی از آنها از جمله مسافرتی، فانتزی با پارچه های متنوع به بازار تولید و عرضه می شود و حتی تا سن ۵ سالگی می توان مورد استفاده قرار بگیرد و والدین برای اینکه کودکان در ماه های اول تولد بدنی حساس و نرمی دارند و در آغوش گرفتن ممکن است باعث اذیت و خستگی شما شود، لذا بهترین راه استفاده از این وسیله کاربردی می باشد تا شما به راحتی بتوانید به خریدهای روزانه و گردش خود برسید.

قیمت کالسکه بچه دوقلو

شما می توانید از طریق آدرس سایت آراد برندینگ وارد لینک ما شوید و در صورت مشاوره با پشتیبانی ما از طریق شماره تلفنهای زیر تماس حاصل فرمائید.

در گذشته حمل کودکان برای مادران بسیار امری دشوار بود و کمک پارچه هایی آن را محکم به پشت خود آویزان می کردند.اولین کالسکه توسط یک معمار انگلیسی به نام ویدیو مکن اختراع شد و بیشتر شبیه گاری بود بعدا توسط شخصی به نام چارلز برتون کالسکه اختراع شد که این کالسکه ها فقط برای نشستن مناسب بود و بیشتر از جنس حصیری بود و با گذشت زمان کالسکه ها از جنس پارچه متقال برزنت، پلاستیک و لاستیک ساخته شدند و نسبت به گذشته حمل کودکان و جابجایی آنها آسان شد.

کالسکه بچه دوقلو

همچنان که می دانید امروزه تنوع زیادی در وسایل نوزاد وجود دارد که والدین را دچار سردرگمی کرده است و برخی ترجیح می دهند از برند های معتبر خارجی استفاده نمایند ولی در حال حاضر  فوشگاه های سطح کشور ما انواع برندهای خوب و مرغوب داخلی را با قیمت نسبتا مناسبی عرضه می کنند.  مادرانی که نوزاد دوقلو حمل می‌کنند و برای خرید سیسمونی و تخت کنار مادر با چالشهایی روبرو هستند زیرا تنوع وسایل در آنها بسیار کم می باشد و باید علاوه بر کیفیت و سبک وزن بودن، سهولت جابجایی و اندازه آن را باید در نظر بگیرند و به عنوان یک وسیله کاربردی در تمامی مراحل رشد کودک همواره برای جابجایی به کار می رفته است که در هنگام خرید آن باید در مورد چرخهای آن اطلاعات کافی در دست داشته باشیم و دارای کیفیت مرغوب و از نوع درجه یک می باشد.

قیمت کالسکه بچه دوقلو

همچنین جنس پارچه های به کار رفته در کالسکه بچه دوقلو باید به حدی نرم و لطیف باشد که سبب بروز حساسیت پوستی برای کودک نشود. امروز تنها دغدغه اصلی والدین خرید مدلهای با کیفیت مرغوب باشد که دارای برند معتبر و قیمت مناسب باشد و همان طور که می بینید درخیابان، فروشگاه های زیادی وجود دارند که انواع سیسمونیها و لوازم کودک را به فروش می رسانند که باید از مکانهای معتبر خریداری شود در زمان و مکان صرفه جویی شود و هم می توان به راحتی محصول مورد نظر را خریداری کرد.

قیمت کالسکه بچه

برخی از نمونه های قدیمی از کالسکه و دورچه بچه گانه هنوز در بازار موجود می باشند که قابلیتهای زیادی ندارند و با قیمتهای مختلفی به فروش می رسند اما نمونه های جدید این کالسکه ها به گونه ای می باشد که حتی برخی از بزرگسالان مشتاق می شوند تا از آنها داشته باشند و به واسطه امکاناتی که دارند نظر افراد را جلب خود می کنند. نمونه های امروزی کالسکه بچه علاوه بر اینکه سایبان و آفتابگیر بر روی آن نصب شده تا کودک از نور آفتاب در امان باشد، همچنین امکان این وجود دارد که کودک از بارش برف و باران نیز در امان باشد و سایبان کالسکه به صورت تمام باز می شود و به صورت کامل روی کودک را می پوشاند تا خردسال خیس نشود.

قیمت کالسکه بچه دوقلو

در تمامی کالسکه های بچه موجود در بازار قیمت کالسکه بچه بر اساس نوع سازنده، امکانات و قابلیتها، مواد به کار رفته در آن و سایر موارد دارای قیمتهای متفاوتی نسبت به یکدیگر می باشند که هر فرد می تواند نمونه مورد نظر خود را بسته به نوع امکانات و قیمت آن خریداری کند.

متریالی که در ساخت این کالسکه ها به کار می رود از جنس بسیار نرم و ضد حساسیت و قابل شست و شو می باشد که هنگام نشستن و خوابیدن کودک در آن مشکلی برای پوست نوزادان به وجود نمی آید  و قیمت این کالسکه ها با توجه به کیفیت دوخت و پارچه و درصد پلاستیک و آلومینیومی که در تولید آن و نوع دوقلو و یا چند قلو بودن آن متفاوت می باشد.

5/5 - (2 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا