آراد برندینگ

با چند تکنیک در تولید کتانی به درآمد میلیاردی رسیدم

با چند تکنیک در تولید کتانی به درآمد میلیاردی رسیدم

برای اینکه درآمد شما مانند سایر افراد فعال در عرصه تولید کتانی نباشد باید نحوه کار خود را تغییر داده و درست مانند من از برنامه ریزی و به کار گیری تجربه افراد موفق استفاده کنید، در ادامه بهترین انواع کتانی که می توانید بر روی تولید آنها سرمایه گزاری کنید معرفی خواهیم کرد.

کتانی زنانه

یک متخصص پا در مرکز پزشکی مرسی در بالتیمور، مریلند، می‌گوید که بهترین کتانی زنانه و کفشهای پیاده‌ روی یا دارای قوسهای خوش ‌ساز هستند یا فضایی برای قرار دادن ارتزهای سفارشی یا کفیهای مناسب دارند و برخی از کفشها ممکن است به‌عنوان «کفش پیاده‌ روی» برچسب زده و به بازار عرضه شوند، که معمولاً نشان می‌دهد که مناسب‌ تر برای آن فعالیت ساخته شده ‌اند. وقتی کفشهای پاشنه‌ دار می ‌پوشید، وزن بدنتان به سمت توپی پایتان تغییر می‌ کند، دستها و باسن ‌تان به جلو می ‌روند، و کمرتان باید بیش از حد به سمت عقب کشیده شود، بنابراین کل اسکلت شما در یک راستا قرار نمی‌گیرد و کفشهای پاشنه‌ دار را فقط باید برای «ظاهر»، در یک رویداد یا مناسبت خاص پوشید و نه برای عملکرد و اگر هنگام راه رفتن مجبورید پاشنه پا بپوشید، توصیه می شود روی پاشنه میخ دار یک گیوه قرار دهید.

با چند تکنیک در تولید کتانی به درآمد میلیاردی رسیدم

کتانی مردانه

کتانی مردانه بانه تنوع بسیار زیادی دارد و بیشتر دست فروشان و مغازه های کوچک کفش فروشی برای خرید عمده به بانه مراجعه می کنند. کفشهای خارجی همچون کتانی چرم از محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم برخوردار است اما عده ای سودجو کتانیهای فیک و چینی را با برندهای معروف دنیا به هم وطنان خود می فروشند اما نمی توان اطمینان داشت که اینها هم وطنان ما باشند. کتانیهای مردانه اصل و خارجی دارای یکسری نشانه های واضح هستند که اجناس فیک با تمام تلاشها برای مشابه شدن از آنها برخوردار نیستند سعی کنید در هنگام خرید به آنها توجه داشته باشید تا بتوانید از خرید خوبی برخوردار شوید. مجموعه ما با سالها در فروش کتانیهای مردانه ایرانی و خارجی توانسته است همواره رضایت مشتری را به اجناس خود جذب کند و بهترین کیفیت را در کنار بهترین قیمت روز دنیا عمده به بازار عرضه کند شما می توانید با مراجعه به سایت ما از محصولات مشابه دیدن فرمایید و در صورت نیاز با مشاوران فروش ارتباط بر قرار کنید.

با چند تکنیک در تولید کتانی به درآمد میلیاردی رسیدم

کتونی سفید

لازم به ذکر است که شرکت کمپانی نایک توسط فیل نایت و بیل بورمن در دهه 60 تاسیس شده است.شرکت کمپانی نایک با داشتن برند جهانی با گسترش و وسعت دادن سرمایه گذاری، نمایندگیهای فروش خود در حوزه تولید کتونی سفید و در سرتاسر جهان را گسترش داده و با ویژگیهای منحصر به فردی که دارد.

فاصله میان تولید و فروش و عرضه کتونی نایک را در نمایندگیهای فروش خود، بسیار بسیار کم کرده است، که در این مورد میتوان به تکنولوژی تولید با رباتیک و خودکار و بصورت هوش مصنوعی اشاره کرد.در همین راستا شرکت ربات های هوشمند grabit این تکنولوژی بروز را در جهت تولید سریع و هوشمند کتونی که با استفاده از جریان الکتریسیته ساکن برای چسباندن بخش های مختلف کتونی که فوق العاده سریع تر از عوامل انسانی است.در اختیار کمپانی نایک قرار داده است، که همین موضوع سرعت تولید کتونی نایک را صدها برابر نسبت به عوامل انسانی رشد انفجاری داده است.

با چند تکنیک در تولید کتانی به درآمد میلیاردی رسیدم

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا