آراد برندینگ

رزین بود که به وضعیت مالی ام رنگ و جلا داد

رزین بود که به وضعیت مالی ام رنگ و جلا داد

بعد از جداشدن از همسرم در وضعیت روحی و مالی بسیار بدی به سر می بردم. خانواده ام به من پیشنهاد دادن در عرصه رزین شروع به فعالیت کنم و این پیشنهاد را قبول کردم و خوشبختانه موفق عمل کرم و درآمد میلیاردی به دست آوردم. در ادامه با این محصولات که به زندگی من رنگ بخشید بیشتر آشنا خواهید شد.

رزین اکریلیک

با اینکه مواد خیلی گوناگونی وجود دارد اما برخی از آنها مانند رزین اکریلیک انعطاف پذیر حکم یک ماده همه کاره را دارد که در بیشتر صنایع به کار گرفته می شود با وجود نقش مهمی که رزین اپوکسی در مشاغل مختلف دارد باید به اهمیت آن پی برد. و هرگز نباید آن را ماده ای سطحی و ساده دانست این محصول قدرت بالایی دارد به همین خاطر به عنوان یک پوشش محافظتی در ساخت خیلی از لوازم خانگی ایرانی هم استفاده می شود و وجود آن موجب می شود که طول عمر مفید لوازم برقی افزایش پیدا کند زیرا وجود آن وسیله های مختلف را در برابر خیلی از عوامل محافظت می کند. انعطاف پذیر بودن رزین اپوکسی کمک می کند که به ندرت مشکلی برای آن پیش آید ماده ای با دوام است و به کار گیری زیادی دارد و در هر زمینه ای هم به منظوری خاص استفاده می شود. مثلا اگر آن را در زمینه نجاری و چوب بری استفاده می کنند برای افزایش استحکام چوب است و اگر شکستگیهایی هم در ساختار چوب باشد آنها را پر می کند و احتمال شکسته شدن چوب را کاهش می دهد.

C:\Users\ARAD\Desktop\44.jpg

رزین پلی استر

معیار خرید بسیاری از مشتریان در بازار ایرانی برای تهیه رزین پلی استر قیمت می باشد، زیرا اکثر مشتریان معتقد هستند که مشخصات تعیین کننده قیمت می باشد، رزین اپوکسی ارزان هدف خرید مشتریان زیادی می باشد و این امر مسلما در میزان تولیدات آنها در کارخانه ها تاثیر می گذارد. البته لازم است بدانید که ارزان بودن رزین می تواند دلایل دیگری هم داشته باشد که گزینه مد نظر روش فروش است که اگر به صورت آنلاین و عمده باشد نرخ فروش به نصف کاهش پیدا می کند، گفتیم که رزین اپوکسی در صنایع مختلفی از جمله ساخت میز رزین اصفهان استفاده می شود و از این موارد به صنعت قایق سازی اشاره می کنیم گه بیشتر از این مواد به خاطر سبک بودن شان استقبال می شود. در مصارف خانگی نیز این محصولات مورد توجه هستند و باید گفت که رزینهای مایع، دو جزیی و ژل در این زمینه استفاده می شوند، افرادی که از این مواد در موقعیتهای مختلف بکارگیری می کنند باید بدانند که درست استفاده کردن در عملکرد آنها تاثیر زیادی دارد.

C:\Users\ARAD\Desktop\55.jpg

رزین اپوکسی

در رابطه با ساختار این دسته از رزین اپوکسی نمونه ها می توان عنوان کرد همانطور که از نام این ملزومات مشخص است ترکیب اصلی به کار رفته در هنگام ساخت این وسیله ها رزین اپوکسی می باشد، رزین اپوکسی به سبب اینکه ماده ای است که از لحاظ مکانیکی بسیار قوی است و در برابر انواع ماده های شیمیایی نیز از دوام بالایی برخوردار است مورد توجه زیادی واقع شده است.

تمامی این اقلام دارای کاربردهای متنوعی می باشند که به صورت مفصل به تمامی کاربردهای آنان در زیر این مقاله می پردازیم تا شما و بسیاری از افراد جامعه در رابطه به موارد مصرف این اقلام به خوبی آگاه شوید.

یکی از کاربردهای این نمونه در کارخانه ها و کارگاه های صنعتی می باشد، با توجه به مقاومت بالای این اقلام در برابر مواد شیمیایی با خیال راحت می توان از این ملزومات به عنوان کفپوش مکانهای صنعتی استفاده کرد.

C:\Users\ARAD\Desktop\66.jpg

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا