آراد برندینگ

پالت به پالت را برای بالا رفتن به سمت ثروت روی هم چیدم

اگر می خواهید از نظر روحی، احساسی و مادی هم زمان ثروتمند شوید، با جهان و مردم اطراف خود تعامل و ارتباط موثر و سازنده برقرار کنید. پس از دستیابی به موفقیت، برای دیگران نیز ارزش قائل شده و آنها را به ویژه آنهایی را که در موفقیت شما نقش داشته اند، در پاداش و موفقیت خویش سهیم سازید.

پالت پلاستیکی 110*130

مستحکم بودن، قابل تعمیر بودن، تحمل وزن بالا، استفاده آسان، سفارش در سایزها و متریال های مختلف از ویژگی های مهم هر پالت پلاستیکی 110*130 است.

در نگهداری آن باید اصولی را رعایت کنید که باعث افزایش طول عمر آن می شود و حتما باید از این محصول برای ماندگاری استفاده کنید.

دور از آب و محیط های مرطوب بارانی لازم به ذکر است که این نقاشی علاوه بر کاربرد آن در صنعت حمل و نقل و شرکت های بزرگ، امروزه در زیبایی دکوراسیون منزل نیز نقش بسزایی داشته است.

مبل، صندلی، وسایل منزل قابل ساخت از این محصول جنس آن پالت چوبی است تا انعطاف پذیری بالایی داشته باشد به راحتی می توان آن را با سایر وسایل خانه ست کرد.

فقط کافی است یک بالش یا تشک به رنگ مناسب انتخاب کنید تا فضایی منحصر به فرد ایجاد کنید.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-31T182504.714.jpg

پالت پلاستیکی کوچک

قیمت پایین پالت پلاستیکی کوچک از نوع صادراتی، منجر به تولید انبوه و استفاده متداول از آن شده است، ابعاد، وزن و درجه کیفی بر روی قیمت اثر گذار هستند.

پالت های پلاستکی متنوعی طراحی می شود که به صورت تکی و کارتونی عرضه می شوند، به طور کلی، هر عدد قیمتی بین 50 تا 150 هزار تومان دارد.

نوسانات قیمتی در این گروه از تجهیزات پر کاربرد به واسطه وزن و ابعاد بالا، فراتر می رود، به ازای سایز و وزن بالاتر، متریال بیشتری استفاده شده که بر قیمت نیز موثر است.

در سایت ما، مشاورن زبده، ضمن راهنمایی شما در انتخاب یک نمونه مناسب، محصولاتی با بهترین قیمت و مرغوب ترین کیفیت را در اختیارتان قرار می دهند.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-31T180634.560.jpg

پالت پلاستیکی

امروزه پالت پلاستیکی در مدل های متنوع، انواع اندازه ها و طرح های گوناگون در بازار موجود است و خریداران زیادی دارد.

پالت ها برای حمل و نقل هر کالایی با سنگینی متفاوت مناسب هستند، زیرا استحکام زیادی دارند.

تنوع رنگ مانند آبی، طوسی، قرمز و نارنجی و تنوع طرح در این پالت ها بسیار زیاد است که مشخصه بارز آن ها می باشند.

برای تولید آن ها از بهترین دستگاه های پیشرفته استفاده کرده و مواد اولیه اصل را استفاده می کنند.

طراحی پالت جدید و مدرن است، ظاهری فوق العاده کاربردی دارد که کاربری راحتی را فراهم نموده است که بسیار مقاوم در برابر رطوبت می باشند.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-31T174613.369.jpg

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا