آراد برندینگ

با مواد شوینده فرصت ثروتمند شدن را پیدا کردم

در تمام سالهای عمر خود فعالیت های بسیاری در زمینه های مختلف انجام دادم تا ثروتمند شوم اما سر انجام توانستم با ورود به عرصه تولید مواد شوینده و تولید انواع محصولات مانند مایع طرفشویی، پودر شوینده و غیره به ثروت برسم و در ادامه بهترین انواع آن را معرفی خواهم کرد.

مایع ظرفشویی سیلور اکتیو

نوع مواد استفاده شده در تولید مایع ظرفشویی سیلور اکتیو به گونه ای است که هیچ نوع آسیب و حساسیتی را برای پوست دست افراد ایجاد نمی کند. به همین دلیل همه اشخاص می توانند به راحتی و بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنند. باقی ماندن آلودگی بر روی سطح ظروف باعث ایجاد بیماریهای مختلفی برای افراد خواهد شد. به همین دلیل باید از مایع ظرفشویی پرقدرت و با کیفیت استفاده شود، مایع سیلور اکتیور با داشتن آنزیمهای بسیار قوی سطح ظرف را به خوبی از تمامی کثیفیها تمیز می کند.

این محصول دارای غلظت مناسبی است و کف ایجاد شده توسط آن به سرعت از روی ظروف تمیز می شود. به همین دلیل برای تمیز کردن این نوع مایع نیاز به آب بسیار زیادی نمی باشد و این موضوع به صرفه جویی در مصرف آب کمک می کند. از اصلی ترین مواد استفاده شده در تولید این محصول می توان به گلیسرین اشاره کرد. وجود این ماده به لطافت دستها در زمان شست و شو کمک می کند و مانع از ایجاد خشکی بر روی آنها خواهد شد.

با مواد شوینده فرصت ثروتمند شدن را پیدا کردم

مایع ظرفشویی گلرنگ یک لیتری

در واقع مایع ظرفشویی گلرنگ یک لیتری از ابداعات کاربردی و مفید انسان بود که با خاصیت چربی زدایی قوی تنها چند قطره از آن قادر به از بین بردن حجم وسیعی از چربیها می باشد. سورفکتانت عامل اصلی چربی زدایی در مایع ظرفشویی است که مولکولهای تشکیل دهنده این ماده دارای سری آبدوست یا هیدروفیل و دمی هیدروفوب هستند. در واقع همانند یک کاتالیزور حلالیت روغن در آب را تسهیل می کند.

نکته جالب تر این که این ماده از دوران جنینی در ریه های ما ترشح می شود و وجود آن عامل اتساع ریه ها و کیسه های هوایی انتهایی سیستم تنفسی می باشد. به طوری که فقدان این ماده در هنگام تولد باعث بروز مشکلات تنفسی و نارس بودن ریه های نوزادان می شود. استفاده از ترکیبات فعال سطحی یا سورفکتانت رمز موفقیت و محبوبیت فوق العاده مایع ظرفشویی در بین کاربران بود.

با مواد شوینده فرصت ثروتمند شدن را پیدا کردم

مایع ظرفشویی 4 لیتری گلی

می توان گفت مایع ظرفشویی 4 لیتری گلی یک محصول استاندارد و نام آشنا می باشد. این نوع مایع از بهترین مواد اولیه تهیه می گردد. محصول فوق از کارایی بسیار خوبی برخوردار می باشد. انواع این محصول هر کدام رایحه میوه و گل و گیاه خاصی را دارد و با رنگ متفاوتی ارائه می شود که مشتری می تواند بهترین نوع آن رابا توجه به نیاز و سلیقه خود خریداری نماید.

همواره در حین خرید مایع ظرفشویی را انتخاب نماید که مشهور تر و شناخته شده تر باشد. به این دلیل که معمولا مایع ظرفشویی که کیفیت و عملکرد خود را به خوبی نشان دهد نزد مشتری مشهور تر می باشد و از آن بپس هنگام خرید انواع این محصول بهترین انتخاب مایع ظرفشویی است که نام آشنا است. باید توجه داشت که مرکز فروشی را برای خرید خود انتخاب کرد که معتبر باشد. به عنوان یک محصول برند نام برده می شود.

با مواد شوینده فرصت ثروتمند شدن را پیدا کردم

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا