آراد برندینگ

ثروت نامحدود خود را چطور به دست آوردم

برای رسیدن به ثروتی نامحدود و بی انتها تمام تلاش خود را در چند حوزه مختلف به کار گرفتم تا جریان های مالی مختلفی وارد زندگی ام شوند و اکنون که به دوران سود دهی رسیده اند ثروتی نامحدود به دست آوردم و در ادامه برخی از فعالیت های خود را شرح خواهم داد.

استاندارد ایزو 15189

اولین کاری که آزمایشگاه های پزشکی باید برای توسعه کسب و کار خود انجام دهند، اخذ استاندارد ایزو 15189 است که خرید گواهینامه مربوط به آن برای تمامی این سازمان ها اجباری است و از طریق سایت 100 ایزو انجام می گیرد. سازمان های پزشکی برای اخذ استاندارد های ایزو، باید به فکر دریافت ایزو 15189 باشند. در واقع این استاندارد شرایطی را فراهم می کند تا به وسیله آن بتوان تمامی نیازهای آزمایشگاه های پزشکی را حل و فصل کرد. تمامی الزامات مربوط به این استاندارد به دو بخش الزامات مدیریتی و الزامات فنی تقسیم بندی می شوند، که هر کدام از آن ها باید در مجموعه مورد نظر پیاده سازی شود.

استاندارد ایزو 15189 برای اولین بار در سال 2003 منتشر گردید و بعد از استقبال شدید آزمایشگاه های پزشکی این استاندارد در سال 2007 مورد ویرایش قرار گرفت. اکنون در کشور ما هم این استاندرد مورد بازنگری قرار گرفته است و وزارت بهداشت اخذ آن را برای آزمایشگاه های پزشکی ضروری و مهم دانسته.

ثروت نامحدود خود را چطور به دست آوردم

نخ ابریشم

دنیای نخها بسیار جالب است و انواع مختلفی دارد که نخ ابریشم طبیعی و پارچه نخ پنبه لاکرا جز آن ها می باشد پنبه نیز یکی از محصولاتی می باشد که از آن نخ تولید می کند و آن را در کارخانه های نساجی و پارچه بافی به پارچه های مختلف تبدیل می کنند. یکی از پرمصرف ترین نخها در مصارف گوناگون پنبه می باشد که در بسیاری از لباسها و همچنین فرشها مورد استفاده قرار می گیرد و اگر توجه کرده باشید نخی که در پود و چله فرشها به کار می رود از نخ پنبه می باشد این نخ از مزایای بسیاری برخوردار است که سبب استفاده بسیار آن در حوزه های گوناگون شده است که یکی از آنها استحکام و مقاومت آن بوده است.

همچنین نخ پنبه در مقابل حرارت بسیار مقاوم است به طور کلی نخ پنبه دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که در تابستان و زمستان می توان از آن استفاده نمود همچنین از آنجا که به کنترل رطوبت در بدن کمک می کند از این رو می توان از آن در دوخت لباسهای ورزشی استفاده نمود.

ثروت نامحدود خود را چطور به دست آوردم

نساجی مازندران پارچه

به طور کلی نساجی مازندران پارچه های بسیاری تولید می کند و عرضه آنها با قیمت های مختلف صورت می گیرد و این تفاوت قیمت به سبب تفاوت در کیفیت پارچه ها می باشد. از دیگر انواع پارچه هایی که به عنوان ملحفه از آن ها استفاده می شود می توان به پارچه ملحفه کتان اشاره کنیم که این نوع پارچه ها کیفیت خوبی دارند ولی یکی از معایب این پارچه ها زود چروک شدن آن ها می باشد.

جای دارد که در این بخش از مطالب به این نکته توجه کنید که کتان بعد از ساتن می تواند بهترین نوع از پارچه ها باشد. کارخانه های تولید کننده پارچه ملحفه در شیراز تمام تلاش خود را به کار گرفته اند که با تولید و عرضه پارچه های با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه بتوانند موجبات جلب رضایت مشتریان را فراهم آورده و بازار خوبی را داشته باشند.

ثروت نامحدود خود را چطور به دست آوردم

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا