آراد برندینگ

علاقه مندی هایتان را دنبال کنید تا به کلید طلایی ثروت دست یابید!

هرچه شما کاری را بیشتر دوست داشته باشید به آن اهمیت بیشتری می دهید و سعی می کنید که بهتر و باکیفیت تر، حتی متمایز از دیگران آن را انجام دهید و همین امر باعث می شود تا شناخته تر شده و درآمد بیشتری داشته باشید. تا پایان مقاله همراه ما باشید تا با حوزه ای سودمند بیشتر آشنا شوید.

گردو خیس بدون پوست

جالب است بدانید که گرم بودن طبع گردو خیس بدون پوست سبب افزایش متابولیسم بدن می شود و افرادی که دارای رژیم غذایی هستند در وعده های خود قرار می دهند.

به طوری که بسیاری از افراد معتقدند که گردویی که با پوست باشد خواص بیشتری نسبت به گردوی بدون پوست دارد از این رو باید بدانید که از شهریور تا اواخر مهر بهترین زمان برای تهیه گردو با پوست سبز می باشد.

اما توجه داشته باشید که ماندن طولانی مدت گردو در پوست سبزش باعث خراب شدن پوست آن می شود از این رو باید به مقدار نیاز مصرف تان آن را تهیه کنید تا از خراب شدن آن جلوگیری کنید.

یکی از ویژگی های بارز گردو طبع گرم آن است به طوری که گردو مانده طبع گرم تری نسبت به گردویی که تازه است دارد از این رو مصرف گردو مانده نسبت به گردوی تازه بیشتر سبب گرمی و جوش می شود.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-28T115747.488.jpg

گردو عالی

برای تشخیص گردو عالی باید به این نکته توجه داشته باشیم که گردوی تازه بوی مطبوعی دارد ولی گردوی که تازه نیست بوی ماندگی میدهد و کیفیت آن پایین است.

یک گردوی خشک شده رنگ روشنی دارد و مغز سفید و شفافی دارد.

چرب بودن مغز گردو یک ویژگی گردو عالی است گردوی مانده چربی خود را از دست داده و رنگ کدر به خود می گیرد.

گردوی عالی ایرانی از کیفیت بالاتری نسبت به نمونه خارجی خود برخوردار است برای این منظور به این نکته توجه کنید که گردوی خارجی درشت یک دست و کیفیت غذایی پایین تری دارد.

گردویی که پوست کشیده سوزنی دارد گردوی خوبی نیست چون راحت مغز آن جدا نمیشود و مغز گردو خورد می شود.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-28T115118.926.jpg

گردوی تازه در ارومیه

پوست سبز گردوی تازه در ارومیه در صنایع آرایشی، از پوست چوبی جهت تهیه زغال و مغز آن که به صورت تازه، خشک، بوداده شده، پودر شده به کار می برند.

یکی از عمده ترین مصرف کنندگان گردو قنادی ها می باشند که در بسیاری از شیرینی جات و دسرها از آن استفاده می کنند.

گردو مزایا و خواص بسیاری برای سلامت بدن دارد و اگر نمی دانید که گردو برای چی خوبه می توانید به گوگل مراجعه نمایید تا از آن با خبر شوید.

به علت کیفیت و مرغوبیت گردو، هرساله عده کثیری از مردم به دنبال خرید و فروش آن هستند که همین موضوع باعث بالا بودن قیمت این گردو در کشور بوده است.

مرغوبیت چشم گیر گردوی ایرانی موجب صادرات انبوه آن به کشورهای دیگر شده است.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-28T114641.921.jpg

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا