آراد برندینگ

موفقیت خود را به کنجد مدیونم

موفقیت خود را به کنجد مدیونم

بلند پرواز بودن گاهی خود باعث وآغاز یک موفقیت بزرگ است من توانستم با نگرشی متفاوت به دنیای اقتصاد در زمینه تجارت کنجد فردی توانمند شوم.

کنجد عسلی

یکی دیگر از برندهای کنجد عسلی، پارمیدا نام دارد که تولیدکنندگان برای تولید این محصول از بهترین مواد اولیه نیز استفاده نموده اند. برای درست کردن کنجد عسلی ابتدا باید برای از بین بردن بوی خامی کنجد آن را درون تابه ریخته و حدو 2 الی 3 دقیقه آن را تفت دهید و بعد از روی حرارت بردارید.

سپس در ظرفی مقداری شکر و عسل بریزید و با حرارت کم این مخلوط را آنقدر هم زده تا شکر سفید آب شود و ترکیب خوبی بدست بیاید. بعد از آماده شدن شکر و عسل، کنجد را به آن اضافه نموده و هم میزنیم تا تمام سطح کنجد به این مواد آغشته شود و مخلوط کنجدی را بر روی یک سطح صاف که با کره یا روغن چرب نموده اید، پهن می نمایید و با یک چاقو آن را برش می زنید.

عسل علاوه بر اهداف دارویی بسیاری که می تواند داشته باشد، یک ماده بسیار محبوب در درمانهای خانگی نیز می باشد. ترکیب عسل و کنجد علاوه بر خواص بسیار زیادی که برای بدن دارد، دارای طعم و عطر فوق العاده ای نیز می باشد و همچنین باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (9).jpg

کنجد خام

از سنتهای قدیمی که به صورت کتاب و نوشته در آمده اینگونه عنوان شده است مصرف کنجد خام به مدت صد روز می تواند از بسیاری از بیماریها جلوگیری کرده و رنگ چهره در سال اول استفاده شاداب و فربه می شود.

در سال دوم موهای خاکستری به رنگ سیاه بر می گردند و در سال سوم باعث رشد دندانها خواهد شد ممکن است خیلیها به این نظر  باور نداشته باشند.

اما طب چینی معتقد است، ماهیت قوی این محصول به یک فرد اجازه می دهد تا به سلامتی و  سنین بالا زندگی کند به همین دلیل این دیدگاه باعث می شود کنجد سیاه باید غذای سالم شناخته شود.

یکی از مواد مورد علاقه در غذاهای ژاپنی، چینی و دیگر غذاهای شرق آسیا خمیر کنجد سیاه است، به این دلیل که طعم بسیاری از غذاها را افزایش داده و ادویه‌ای باستانی است که دست‌کم ۵۰۰۰ سال بخشی از فرهنگ ساکنان آن مناطق را مورد دست خود قرار داده است.

حدود یک دهه پیش سریال ژاپنی بنام کوروگوما در مورد بذر کوچک کنجد سیاه در کشورهای غربی محبوب شد و این سریال در رستورانها باعث شد تا سرآشپزان به تنوع و فراوانی آن پی بردند و متوجه شدند که می توانند توسط دانه های کنجد سیاه انواع خوراکها و دسرها را تهیه کنند و بتوانند از این طریق مشتریانشان را افزایش دهند.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (12).jpg

کنجد قهوه ای

دانه کنجد قهو ه ای دانه های گیاهی سالم هستند که عمدتا در پخت و پز برای بافت معطر و براق از آن استفاده می کنند و به عنوان ترجیحی ترین صادر کننده کنجد قهو ه ای ابزار مدرن برش لبه برای خشک کردن و تمیز کردن دانه کنجد قهوه ای را به منظور ارزش غذایی که دارد حفظ عطر واقعی ، عمر طولانی تر و کیفیت الی، به کار می برد.

یک راه دیگر برای استفاده از مزایای بسیار دانه کنجد برای رشد مو استفاده از آن برای ماساژ پوست سر خود را برای این کار، شما ابتدا نیاز به گرم کردن برخی از دانه ها با هر حامل روغن مانند روغن نارگیل، روغن زیتون یا حتی روغن کنجد و سپس ماساژ مایع بر وی پوست سر از روغن باقی مانده برای استفاده روی تار های مو استفاده کنید.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (11).jpg

.

.

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا