آراد برندینگ

به راحتی و با کمترین سرمایه میلیونر شدم

به راحتی و با کمترین سرمایه میلیونر شدم

زمانی که وارد این کار شدم با خودم فکر می کردم شاید این یک حیله باشد که بخواهد همین یک مقدار پس اندازی که دارم را کلاهبرداری کند ولی باز ریسک کردم و به قول معروف دلم را به دریا زدم و الان یک تاجر موفق در زمینه خرید و فروش بوقلمون هستم و قصد دارم در ادامه این مطلب در مورد حوزه خودم مقداری توضیح بدم.

بوقلمون زنده

اگر احساس می کنید به دلیل زندگی ماشینی امروزه فاقد فعالیت و تحرک کافی هستید حتما چربی را در رژیم غذایی خود به حداقل رسانده و این کار را با مصرف گوشت بوقلمون زنده نر و یا گوشت بلدرچین آغاز کنید که در فروشگاه های معتبر مشهد به شکل گرم و کشتار روز در دسترس مشتریان قرار گرفته است.

وجود فروشگاه های زنجیره ای متعدد و همچنین سایتهای آنلاین در اصفهان موجب شده تا خرید گوشت بوقلمون نر در این استان با سهولت کامل انجام گرفته و همواره گوشت تازه در معرض فروش باشد. از گوشت بوقلمون و گوشت شترمرغ هم به شکل لخم و یکپارچه استفاده می شود و هم آن را در فرآورده های مختلف گوشتی مانند تهیه برگر، ژامبون، سوسیس و غیره به کار می برند که در همه حال طعمی مطبوع داشته و اصلا بوی زهم متداول در گوشت مرغ از آن به مشام نمی رسد.

به راحتی و با کمترین سرمایه میلیونر شدم

بوقلمون

بوقلمون نر دارای جثه نسبتا بزرگی می باشد، به طوری که یک بوقلمون سالم برای مصرف یک خانواده ممکن است زیاد باشد، این امر منجر شده تا امروزه بیشتر گوشت بوقلمون موجود در بازارها به صورت تکه شده به فروش برسد، به طور مثال شما گوشت ران یا گوشت گردن و بال این پرنده را به طور جداگانه از بازارها می توانید تهیه کنید، به علاوه برای هر کدام از این گوشتها قیمتهای متفاوتی در نظر گرفته می شود.

امروز در سراسر کشور به علت نیاز غذایی بالایی که به گوشت سفید و از جمله گوشت بوقلمون نر وجود دارد، پرورش آن بسیار انجام می پذیرد و این امر منجر به فراوانی این محصول در بازارها و در نتیجه قیمت مناسب آن شده است. حتی در شهرستانهای کوچک هم گوشت بوقلمون به وفور پیدا می شود و همیشه نرخ مشخصی برای آنها در نظر گرفته می شود،

به راحتی و با کمترین سرمایه میلیونر شدم

بوقلمون بوربون

همانطور که می دانید امروزه یکی از گونه های عالی بوقلمون که از ارزش زیادی برخوردار است را می توان بوقلمون بوربون ماده تخمگذار معرفی کرد که آن به بهترین شکل می تواند به تکثیر و زیاد شدن بوقلمونها کمک کند.

امروزه افراد برای راه اندازی یک کار تولیدی عالی از بوقلمون ماده زنده برای اهدافهای مختلف خود به راحتی استفاده می کنند.

اگر شما تصمیم گرفته اید با خرید بوقلمون زنده ماده کار تولید خود را شروع کنید باید به نکات مختلف توجه کنید تا به راحتی بتوانید از مزیتهای تولید عالی و بی نظیر پرورش این پرنده برخوردار شوید. این نکات قابل ذکر را می توان انتخاب نژاد مناسب و برتر این پرنده دانست و در مکانی که شما می خواهید از آن نگهداری کنید، سازگار باشد و شرایط جوی این محیط سازگار با رشد این بوقلمون باشد و همچنین باید از مکان و تغذیه عالی نیز روبرو باشند تا به بهترین شکل بدون هیچ مشکلی پرورش یابند تا تولید کننده این بوقلمون با ضرر و زیاد روبرو نشود.

به راحتی و با کمترین سرمایه میلیونر شدم

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا