آراد برندینگ

صفحه ی جدید زندگیت را با کلاسور رقم بزن

کلاسور از محصولاتی می باشد که امروزه بسیار مورد استفاده دانش آموزان و دانشجویان قرار گرفته است و اگر شما در فکر شغلی نو و پر سود هستید می خواهیم کار در حیطه ی انواع کلاسور را به شما پیشنهاد دهم که برای آشنایی بیشتر با انواع این محصول و همچنین حوزه ی کاری آن می توانید مطالب پیش رو را مطالعه کنید.

کلاسور a4

باید گفت جنس کلاسور a4 پلاستیک است و این باعث می شود تا کاربرد آن بیشتر شود و مزیت هایی را شامل شود بدنه این محصول ضد لک و ضد خش است و همچنین در مقابل رطوبت نیز مقاوم است قابل شستشو است و به راحتی می توان آلودگی را از روی سطح آن پاک کرد و مورد استفاده قرار داد.

به دلیل جنس پلاستیکی که در آن استفاده شده بسیار سبک است که باعث حمل آسان آن می شود و همچنین با دوام و تجزیه پذیر است از دیگر ویژگی های کلاسور می توان چاپ پذیری آن را نام برد که در کار تبلیغات کاربرد دارد.

.

صفحه ی جدید زندگیت را با کلاسور رقم بزن

کلاسور 200 برگ پاپکو

قیمت کلاسور 200 برگ پاپکو به مواد اولیه ی آن و بهای تمام شده بستگی دارد با گران شدن کاغذ و نوسانات بازار قیمت این محصول نیز افزایش می یابد در حال حاضر قیمت این محصول بین 180 الی 250 هزار تومان متغیر است سفارش این محصول به شکل غیر حضوری و از طریق سایت نیز امکان پذیر است بهتر است این محصول کاربردی را به شکل آنلاین سفارش دهید. خرید آنلاین از نظر اقتصادی به صرفه تر خواهد بود.

کارشناسان سایت به خوبی شما را برای یک خرید مطمئن و باصرفه راهنمایی می کنند هنگام خرید کلاسور 200 برگ پاپکو دقت کنید تا محصول اصل و باکیفیت را خریداری نمایید برندهای تقلبی و بی کیفیت در بازار به وفور یافت می شود با توجه به نکات ذیل از تهیه این محصول به شکل اصیل و با کیفیت اطمینان حاصل کنید.

.

صفحه ی جدید زندگیت را با کلاسور رقم بزن

کلاسور elipon

باید گفت کلاسور elipon محصولی باکیفیت بوده که وجود آن در ادارات مختلف امری ضروری است و به منظور نگهداری از مدارک مهم کاربرد دارد به طور کلی استفاده از آن ها برای محافظت و یا حمل کاغذهای مختلف در خانه و یا حتی اداره ها کاربرد دارد آن ها بسیار متنوع بوده و نوع قدیمی آن ها ابعاد بزرگتری داشته و خیلی ها به جای کوله پشتی هنگام رفتن به مدارس از آن ها استفاده می کردند.

این کالاها در برابر آب بسیار مقاوم بوده و از کتاب ها و جزوه ها در برابر بارش باران محافظت می نماید آن ها به حلقه ها و یا گیره هایی مجهز هستند که سبب می شوند کاغذها از داخل کلاسورها نیفتند در قسمت خارجی به بند یا دکمه های فشاری مجهز هستند که توسط آن ها می توان کلاسورها را محکم نمود آن ها از جنس اصلی بوده که وزن سبکی دارند و بنابراین انتقال دادن آن ها به راحتی انجام می شود.

.

صفحه ی جدید زندگیت را با کلاسور رقم بزن

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا