آراد برندینگ

برای موفق شدن مثل عقربه ساعت پیش برو

وقتی کارهای کوچک انجام می دهی باید درباره کارهای بزرگ فکر کنی، تا تمام کارهای کوچک در مسیر درست پیش بروند. و برای کار های بزرگتر نیز باید اهداف بزرگتری از آن را داشت. و برای رسیدن به همه آن ها نیازمند تلاش مستمر هست. من به عنوان یک تاجر موفق همیشه در ذهنم افکار و اهداف بزرگی داشتم که خداروشکر به همه آن ها تا حدودی رسیدم و برای رسیدن به بقیه آن نیز همچنان در حال تلاشم. شما نیز برای محقق شدن اهدافتان تلاش کنید.

هودی کلاه دار دخترانه

در فصول سرد سال اکثر مردم به دنبال لباس های گرم و نرم هستند تا از هوای سرد و بیماری های این فصل در امان باشند. هودی کلاه دار دخترانه دخترانه انواع مختلفی دارد که هر کدام تنوع بسیاری دارند، یکی از معروف ترین لباس های زمستانه هودی های کلاهدار هستد.

جوانان اشکال مختلف هودی را به روال عمده و ارزان خرید می کنند. این پوشاک را معمولا در زمستان و پاییز زیر پافرهای بلند و کوتاه می پوشند که اگر کلاه دار باشد با پافر یقه دار آن را ست می کنند که کلاه آن را به بیرون از پافر می اندازند و کمی بلندتر از انواع بلوزهای اسپرت می باشد تا قسمتهای رون را بپوشاند و بالا تنه را خوب گرم کند و دو جیب در راست و چپ خود دارد تا افراد هنگام احساس سرما دستان خود را درون آنها بگذارند و از یخ زدن دستان خود جلوگیری کنند.

در پاییز نوجوانان این پوشاک را با انواع کلاه های لبه دار و شلوارهای جین به تن می کنند و لبه کلاه را تا بالای لبهای خود می آورند و با انگشت شصت دست راست از وسط صورت خود آن را می گیرند و در زیر درختان عکاسی می کنند.

برای موفق شدن مثل عقربه ساعت پیش برو

هودی نیم تنه دخترانه

هودی نیم تنه دخترانه از جدیدترین لباس هایی است که طراحان دوخت آن را طراحی و وارد بازار کرده اند، این روزها نیم تنه دخترانه را می توان تن هر دختر خانمی دید.

هودی نیم تنه را می توان با شلوار هم جنس خود، یا آن را با یک شلوارجین بگ یا مام استایل ست کرد و پوشید.

البته استفاده این هودی بستگی به فرم بدن دختر ها نیز دارد و ممکن است مناسب هر کس نباشد.

برای موفق شدن مثل عقربه ساعت پیش برو

هودی مخمل کبریتی زنانه

هودی مخمل کبریتی زنانه در رنگ و سایزهای مختلفی ازجمله ( M, L, XL, XXL) تولید می گردد تا همه خانم ها با هر نوع سلیقه ای که دارند، بتوانند محصول مورد نظر را انتخاب و استفاده نمایند.

قیمت هودی مخمل کبریتی زنانه به مواردی چون طرح، رنگ، سایز و همچنین برند محصول وابسته است و به این صورت تعیین می شود.

با افزایش قیمت خرید ارز، مطمئنا قیمت این هودی ها هم دچار تغییراتی می شود، قیمت محصولاتی مانند این در هر زمانی می توانند تغییر کنند.

قیمت خرید هودی های مخمل کبریتی در کشور در بازه 250 تا 800 هزار تومان قرار دارد.

برای اینکه یک خرید مطمئن و آسوده داشته باشید، می توانید با فروشنده این محصول در سایت تماس بگیرید و این هودی را در هر سایز، رنگ و طرحی که نیاز دارید، تهیه فرمایید.

برای موفق شدن مثل عقربه ساعت پیش برو

.

.

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا