آراد برندینگ

خرید شیلنگ آب تاشو

خرید شیلنگ آب تاشو

امروزه با توجه به گستردگی مصرف آب، استفاده از شیلنگ آب فزونی یافته و قیمت خرید و فروش عمده ی آن با بهترین قیمت روز در مراکز خرید موجود است. در دنیای امروز از شیلنگ ها استفاده های متفاوتی میشود و انواع مختلفی دارند.

انواع شیلنگ به صورت کلی شامل: صنعتی، آتش نشانی، خانگی، کشاورزی و غیره میباشد. که به اختصار در زیر معرفی میکنیم.

شیلنگ های صنعتی که در بیشتر در مراکز صنعتی بزرگ و مادر به کار میروند، نسبت به بقیه ی شیلنگ ها از کیفیت بالاتر و قدرت بیشتری برخوردار بوده. در تولید این شیلنگ ها از بهترین نوع پلاستیک استفاده شده تا آب داخل آن روان تر و پر فشار تر حرکت کند و خارج شود همچنین در طراحی این شیلنگ ها به امنیت استفاده از آن ها هم توجه شده است که این شیوه طراحی را شما علاقمندان می توانید با مراجعه به سایت مجموعه آراد برندینگ مشاهده نمایید.

خرید شیلنگ آب تاشو

شیلنگ های آتش نشانی که کاربرد اتفاء حریق دارند، علاوه بر انتقال آب توانایی انتقال مواد خاموش کننده را هم دارند. انواع شیلنگ آتش نشانی شامل، شلنگ مکش، شلنگ انتقال دهنده، و شیلنگ هوزریل هستند.

شیلنگ های خانگی، این شیلنگ ها که در اندازه های کوچکتر تولید میشوند در خانه ها مورد استفاده قرار میگیرند. انواع کاربرد آن در حیات خانه، سرویس های بهداشتی، حمام و غیره میباشد.

خرید شیلنگ آب

با توجه به کاربرد زیاد شیلنگ آب، خرید و فروش شیلنگ های آب به صورت عمده و تکی در مراکز خرید موجود است و هر روز به تنوع شیلنگ ها افزوده میشود. در تولید شیلنگ ها از موادی مثل پلی اتیلن، پلی اورتان، پی وی سی و غیره استفاده میشود که هر کدام در کیفیت شیلنگ ها یک تاثیری دارند.

خرید شیلنگ آب تاشو

امروزه در تولید شیلنگ ها از نخ بین آن ها هم استفاده شده که در انعطاف پذیری و افزایش عمر شیلنگ ها بسیار موثر میباشد ضمن اینکه در هنگام خرید شیلنگ آب خوب و با طول عمر بالا دو ویژگی مهم رت مدظنر داشته باشید که در زیر به آن اشاره میشود.

مقاومت در برابر خوردگی: شیلنگ های ساخته شده از پی وی سی مقاومت بالایی در برابر خوردگی و تغییرات دمایی داشته و استحکام خود را در این شرایط حفظ میکنند.

مقاومت در برابر سوختن: با توجه به این که شیلنگ ها از مواد پایه ی پلاستیکی تشکیل شدن، احتمال آتش گرفتن را دارند اما شیلنگ های پی وی سی نسبت به بقیه از خود مقاومت بیشتری نشان میدهند.

در ادامه به مواردی اشاره میکنیم که در افزایش طول عمر شیلنگ ها بسیار دخیل هستند. همیشه در فصول سرد و گرم سال از قرار دادن شیلنگ ها در محیط بیرون خود داری نمایید و حتی الامکان در منزل از آن ها نگهداری کنید. بعد از استفاده از آن، آب داخل اش را به طور کامل خارج کرده و به صورت حلقه ای جمع کنید. در صورتی که از شیلنگ های بلند استفاده میکنید برای سهولت در کار میتوانید از دستگاه هایی که در این زمینه تولید شده اند استفاده نمایید.

شیلنگ آب تاشو

شاید شما در طول زندگی خود از شیلنگ های آب در موارد بسیار محدودی و معمولی نظیر شستن برخی از مکان ها و یا آبیاری گیاهان استفاده کرده اید اما باید بگوییم که آن ها دارای مدل های مختلفی نظیر باغبانی، تاشو، خرطومی هستند.

برخی از افراد در تلفظ کلمه شیلنگ گاهی شلنگ نیز می گویند اما در لغت نامه استاد دهخدا این کلمه به عنوان برداشتن گام های بلند معنی شده است.

خرید شیلنگ آب تاشو

از جمله ویژگی های منحصر به فرد شیلنگ آب تاشو این است که به راحتی می تواند آن ها در شکل یک حلقه جمع آوری کرد و یا حتی آن ها را تا کرد.

شما اغلب اوقات می توانید نمونه این شیلنگ ها را در دستان آتش نشانان و هنگام خاموش کردن آتش ببینید این شیلنگ ها انواع بسیار متفاوتی دارند و برای تولید آن ها از یک لایه آستر پلاستیکی ضد آب استفاده می شود که در درون قسمت اصلی بافت شیلنگ قرار می گیرد.

امروزه برای تولید این نوع شیلنگ آب حیاط را با استفاده از پی وی سی و یا ماده ای دیگر روکش می کنند تا این محصول بتواند مقاومت لازم در برابر آسیب هایی که ممکن است به آن وارد شود مقاوم باشند.

از دیگر تعاریف شیلنگ و یا شلنگ می توان گفت که این محصول توخالی است و به راحتی قابلیت انعطاف پذیری دارد و برای جا به جایی مواد مایع از آن استفاده می شود.

ممکن است در برخی موارد بشنوید که برخی افراد به شیلنگ لوله نیز بگویند اما شایان ذکر است که گفتن این کلمه نادرست است زیرا لوله ها محصولاتی استوانه ای شکل هستند که به هیچ وجه قابلیت انعطاف پذیری ندارند اما شیلنگ ها دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی هستند و دو سر آن ها دارای خروجی می باشد.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا