آراد برندینگ

با این روش به یک درآمد عالی رسیدم

با این روش به یک درآمد عالی رسیدم

من با این روش به یک درآمد عالی رسیدم و توصیه بنده به شما این است که اگر می خواهید از این وضعیت خارج شوی به تجارت روی بیاور این یک شعار نیست من هم فکر می کردم تجارت به سرمایه زیادی نیاز دارد ولی تجارت و فوت و فن دارد که باید یاد داشته باشی در ادامه در مورد حوزه ای که مرا به ثروت رساند صحبت کنم.

بوقلمون پرورشی

گوشت قرمز بوقلمون پرورشی همانند دیگر انواع گوشتهای قرمز منبع کامل و سرشاری از ویتامینها مختلف می باشد و یک غذای بسیار مقوی به حساب می آید این گوشت از لحاظ شکل ظاهری و همچنین مواد معدنی مورد نیازی که در اختیار بدن قرار می دهد بسیار شبیه به گوشت شتر مرغ می باشد به همین میزان چربی و کالری بسیار بالایی دارد.

برای پخت انواع گوشت بوقلمون باید دمای مورد نیاز به گونه ای باشد که قسمتهای داخلی آن دمای 74 درجه را داشته باشند به طور طبیعی گوشت بوقلمونهای پرورشی یا صنعتی نسبت به بوقلمونهایی مزرعه دارای کیفیت و مواد معدنی کمتری می باشد به طور مثال اگر بخواهیم این دو مورد را بررسی کنیم می توانیم به درصد امگا 3 موجود در آنها بپردازیم که در بوقلمونهای مزرعه ای این مواد بالا تر می باشد.

با این روش به یک درآمد عالی رسیدم
بوقلمون زنده

بوقلمون زنده جوان دارای استخوان سینه کاملا غضروفی و نرمی هستند حال آنکه اگر سن بوقلمون زیاد بوده و مثلا 10 ساله باشد، گوشت این قسمت کاملا سفت خواهد بود و حجم چربیهای پوست هم افزایش می یابد پس بهتر است اولا بوقلمون جوان خریداری شده و همچنین پیش از مصرف پوست به طور کامل از گوشت جدا شود. بوقلمون نر جثه بزرگتری داشته و می توان گوشت خالص بیشتری از آن برداشت کرد به شکلی که در 18 هفته نخست از زندگی به 16 کیلوگرم می رسد اما بوقلمون ماده جثه ریزتری دارد و هزینه نگهداری و تغذیه آن برای ارسال به کشتارگاه اصلا مقرون به صرفه نیست. فراموش نکنید مصرف گوشت بوقلمون وحشی متداول نبوده و آنچه در بازار قابل خریداری است همان بوقلمونهای پرورشی و اهلی هستند که معمولا در اعیاد و جشنها به شکل نمادین مورد مصرف خوراکی قرار می گیرند.

با این روش به یک درآمد عالی رسیدم
بوقلمون

همانطور که اطلاع دارید، امروزه گوشت سفید موجود در بازار از طریق پرنده های حلال گوشت تامین می گردد که بوقلمون نر و ماده نمونه ای مهم از آنها می باشد و بعد از گوشت مرغ، بیشترین نقش را در تامین گوشت سفید مورد نیاز انسان دارند. این پرنده نیز در دنیا به دو صورت نر و ماده موجود می باشد و مانند سایر پرنده ها گوشت بوقلمون نر به علت کم چرب تر بودن، لذیذتر می باشد و بر اساس بررسیهایی که بر روی آن صورت گرفته، ارزش تغذیه ای بیشتری هم دارد. معمولاً گوشت بوقلمون نر نسبت به نوع ماده ی آن ماهیچه بیشتری دارد و بیشتر بافت آن را گوشت تشکیل می دهد، این محصول هرچند از نظر دسته بندی جزو گوشتهای سفید به شمار می‌ آید، اما ارزش غذایی بیشتری نسبت به گوشت سفید دارد و این امر سبب شده تا در هر ردیف برترین گوشتهای سفید قرار بگیرد.

با این روش به یک درآمد عالی رسیدم

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا