آراد برندینگ

رفاه و ثروت را با تولید کشمش به دست آوردم

رفاه و ثروت را با تولید کشمش به دست آوردم

برای اینکه بتوانم یک رفاه نسبی را برای خود و عزیزانم فراهم کنم شروع به تولید کشمش کردم و این کار باعث شد تا در مدت زمان کوتاهی به ثروت عظیمی برسم و در ادامه این مطلب می خواهم برخی از محصولات پرفروشم را به شما معرفی نمایم.

کشمش ارومیه

همانطور که کشمش ارومیه از خشک شدن دانه های مختلف انگور به دست می آید، تنوع در انواع متخلف انگور باعث تنوع در کشمش ها نیز شده است که اگر موارد مصرف هریک را ندانیم انتخاب بین آن ها دشوار می شود. ما قصد داریم در این مقاله راهنمایی جامع جهت خرید و انتخاب بهترین کشمش در اختیارتان قرار دهیم.

کدام نوع کشش را بیشتر می پسندید؟ کشمش ها اغلب از انگورهای بدون هسته تولید می شوند. دانه های انگور برابر نور خورشید و بدون هیچگونه افزودنی خشک می شوند. البته درنمونه های صنعتی توسط دستگاه کار خشک شدن آن ها انجام می گیرد.کشمش سیاه به روش های که در بالا گفته شد خشک می شود اما روش خشک کردن کشمش طلایی متفاوت است. آنها را تحت دما و رطوبت کنترل شده ای دردیگ های بزرگی خشک می شوند. در این کشمش ها از یک نگهدارنده نیز استفاده می شود که همان دی اکسید کربن است.

رفاه و ثروت را با تولید کشمش به دست آوردم

کشمش ایران

برای خرید کشمش ایران خوب چه باید کرد؟ در نگاه اول کشمشی خوب است که نرم باشد و سفت نشده باشد. تشخیص این کار ازروی بسته بندی های کشمش کمی سخت است اما سعی کنید از روی پلاستیک این کار را انجام دهید.یک راه دیگر برای تشخیص تازگی کشمش این است که، بسته کشمش را تکان دهید ، از کشمش تازه و نرم نباید صدای بلندی ایجاد شود.

خرید کشمش فله راحت تر است، زیرا می توانید آن ها در دست بگیرید تا متوجه تازگی آن بشودی. البت از طریق بوییدن آن نیز می توانید متوجه بشوید کشمش تازه است یا نه، اگر با بوییدنبوی ترشیدگی حس کردید کشمش خراب است اما اگر نه تازه است. حتما قبل از استفاده نیز به همین طریق سالم بودن آن را تست کنید.اگر کشمش در محیط مرطوب نگهداری شود امکان وجود کپک روی آن زیاد است. حتما به این موضوع نیزدقت کنید.نکته دیگر رنگ کشمش هاست. نباید تغییر رنگ داده باشند.حتی کشمش های کریستالی شده نیز ممکن است رو به فاسد شدن باشند و یا اینکه ممکن است به آن شکر اضافه کرده باشند.

رفاه و ثروت را با تولید کشمش به دست آوردم

کشمش پلو

کشاورزان از گونه های مختلف انگور و با روش های گوناگون انواع کشمش پلو را تولید می‌کنند که هر کدام از آنها دارای خاصیتی هستند اگر چه بسیار از خواص در آنها مشترک است.کشمش به طور کلی از خشک شدن حبه های انگور به دست می آید. خواص کشمش های سیاه، زرد و سبز در انواع مختلف خود بسیار بالاست. مصرف کشمش در گونه های متفاوت آن می تواند از بروز بیماری پیشگیری به عمل آورد. بنابراین اگر می خواهید سلامتی خود را تضمین کنید؛ بهتر است به در برنامه روزانه یا هفتگی خود مصرف کشمش را قرار دهید. چرا که خواص انواع کشمش ها بسیار بالا و قابل توجه است. برای کاهش چربی خون مفید است و برای تنظیم ضربان قلب هم می‌توان از این کشمش استفاده کرد.

رفاه و ثروت را با تولید کشمش به دست آوردم

.

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا