آراد برندینگ

سبد هایی که راه رسیدن به ثروت را برایم هموار کردند

سبد هایی که راه رسیدن به ثروت را برایم هموار کردند

در هر شغلی ابتکار و ایده نو میتواند پل صعود به رتبه های بالا باشد. من در حوزه تولید انواع سبد های مورد نیاز منازل و برخی مشاغل فعالیت میکنم. که سعی بر این دارم که هر روز یک ایده جدید و نو در کارم پیاده کنم که برای مشتریان هم جذاب باشد. حال با چند نمونه از تولیدات ما آشنا شوید.

سبد بافتنی

وقتی حرف از صنایع دستی به میان می آید، انتظار داریم که با هنری چند صد ساله رو به رو شویم. اما این باور چندان درست نیست. اگرچه بسیاری از هنرها به دلیل نیاز آدم ها و در زمان های قدیم رواج پیدا کردند، اما هرچه زمان می گذرد، صنایع دستی تازه، کارآمد و ساده تری نیز به دست هنرمندان شکل می گیرد. یکی از این هنرهای تازه و بسیار پرطرفدار، سبد بافی است. قیمت سبد بافتنی در اندازه های مختلف متفاوت است. ست سبد بافتنی، یکی از لوازمی است که هم به نظم وسیله ها کمک می کند و هم می توان از آن به عنوان یکی از مهم ترین جزئیات اتاق استفاده کرد. سبدهای تریکو برای نگهداری لوازم بهداشتی نوزاد مانند برس، ناخن گیر و لوازم بهداشتی بسیار مناسب هستند.

سبد هایی که راه رسیدن به ثروت را برایم هموار کردند

سبد حصیری

افراد زیادی هستند که تا به حال حتی یکبار هم از سبد حصیری رنگی کنار مبل استفاده نکردند و احتمال می رود از کاربرد چنین سبدی اطلاع کافی نداشته باشند، از این سبد ها میتوان برای قرار دادن روزنامه، مجلات و….. استفاده کرد. قیمت سبد حصیری بستگی به جنس آن دارد. این سبد کاربردی می تواند برای خانم هایی که در کنار خانه داری در کار بافت و خیاطی هم هستند استفاده کرد، به آن ها کمک می کند تا وسایل ضروری مربوط به کارشان را در این سبد ها قرار دهند و مجبور نباشند زیاد دنبال این وسایل بگردند، یا برای آقایانی که تازه از سر کار بر می گردند به این افراد کمک میکند تا لباس های راحتی داخل خانه را سریع تر پیدا کرده و عوض کنند.

سبد هایی که راه رسیدن به ثروت را برایم هموار کردند

سبد درب دار

سبدهای چند منظوره از جمله تجهیزات کابینتی هستند که برای پاسخ به نیازهای متنوعی در آشپزخانه ها به کار گرفته می‌شوند. از این رو مصرف کنندگان با نصب این سبدها امکان نظم بخشیدن به خریدهای سوپر مارکتی، سیب زمینی و پیاز و حتی برنج و حبوبات را برای خود فراهم می‌سازند. قیمت سبد درب دار با توجه به کیفیت میتواند متفاوت باشد. این نوع سبدها از نظر ساختار به سه شکل کلی به بازار عرضه می‌شوند. گروه اول سبدهایی هستند که دارای ساختاری فلزی بوده و از کف به بدنه کابینت نصب می‌شوند. این نوع سبدها معمولاً دارای دو یا سه کشو هستند که هر یک از آنها به صورت جداگانه، باز و بسته می‌شوند. در هر کشو دارای ظرف های پلاستیکی مخصوص نیز هستند. ظروفی که می‌توان از آنها برای نگهداری برنج، حبوبات و یا سایر انواع مواد غذایی خشک بهره گرفت. این مدل سبدهای نیز همانند گروه نخست از کف به یونیت مربوطه متصل می‌شوند و دارای ابعاد متنوعی هستند.

سبد هایی که راه رسیدن به ثروت را برایم هموار کردند

.

.

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا