آراد برندینگ

دستیابی به ثروت با عسل برای من یک اتفاق باورنکردنی بود

هیچ ‌گاه فکر نمی‌ کردم که قرار باشد من با محصول عسل سرنوشت زندگی ‌ام را تغییر دهم و به سمت ثروت حرکت کنم اما با فعالیت در این حوزه در یک دوره چند ماهه توانستم به بهترین نحو ممکن تلاش‌ های خود را به ثمر برسانم و ثروت بزرگی را عاید زندگی خود کردم.

عسل اصل اردبیل

عسل اصل اردبیل یکی از بهترین و با کیفیت ترین انواع عسل می باشد. همواره افراد از عسل شیشه ای کوچک، به دلیل کیفیت مطلوب و قیمت مناسب، بیشتر استفاده می کنند چرا که بسیار مقرون به صرفه است. این عسل به دلیل خواص بسیار زیاد آن برای ما پر کاربرد بوده است زیرا این نوع عسل از گیاهان و گل های موجود در طبیعت طی فرایندهای مختلف با کیفیت بالا تولید و به بازار عرضه می شود. همچنین عسل دارای مقدار زیادی ویتامین بوده که محتویات ویتامینهای آن با افزایش میزان گرده افزایش می یابد. مهمترین ویژگی عسل شکل ظاهری خاص و خالص و رنگ آن است، که رنگ عسل می تواند طیف وسیعی از رنگهای زرد روشن یا تیره باشد.

دستیابی به ثروت با عسل برای من یک اتفاق باورنکردنی بود

عسل اسطوخودوس تکسو

عسل اسطوخودوس تکسو تشکیل شده از شهد گل اسطوخودوس است، جزء عسل های بهاری و تابستانی است، و دارای رنگ و بوی عالی است. بسیار خوش طعم بوده و سرشار از مواد مورد نیاز بدن می باشد و در نزد ایرانیان از جایگاه بالایی برخوردار است.  عسل محصولیست که از دیرباز تاکنون در کشور ما تولید شده و مورد استفاده قرار گرفته است از این رو دارای اهمیت بالایی بوده و هر روز هم بر تعداد علاقه مندان آن افزوده می شود. تولید عسل در بسیاری از شهرهای کشور انجام می گیرد و هر منطقه عسلی با ویژگی های متفاوت و خاص خود را تولید و عرضه می کند. عسل اسطوخودوس یکی از بهترین این محصولات محسوب شده و علاوه بر استفاده روزمره به عنوان دارو هم قابل استفاده بوده و نقش درمانگری را برعهده دارد.

دستیابی به ثروت با عسل برای من یک اتفاق باورنکردنی بود

عسل آویشن کوهی

با شروع فصل بهار و رویش گیاهان در مناطق مختلف، فعالیت زنبورهای کارگر برای جمع آوری گرده گل و تولید انواع عسل آغاز می شود، عسل آویشن کوهی درجه یک به واسطه خواص درمانی که دارد یکی از محبوب ترین عسلها است. با توجه به تنوع عرضه عسل آویشن کوهی در ادامه به بررسی خواص، مشخصات ظاهری و همچنین عوامل تاثیرگذار در قیمت گذاری این محصول می پردازیم، همچنین راهکارهایی جهت خرید آسان و مقرون به صرفه انواع عسل را آنالیز خواهیم کرد. در طب سنتی همواره تاکید زیادی به مصرف انواع عسل طبیعی و ارگانیک برای تمام گروه های سنی شده است که دلیل این امر وجود خواص درمانی این محصولات است.

دستیابی به ثروت با عسل برای من یک اتفاق باورنکردنی بود

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا