آراد برندینگ

چرم پول را در زند گی من جاری کرد

چرم پول را در زند گی من جاری کرد

هرکسی از راه مخصوص خودش کسب درآمد می کند من هم به دنبال راهی بودم تا بتوانم از طریق آن به ثروت دست پیدا کنم مدت زمان زیادی را به دنبال این راه بودم و کارهای متفاوتی را امتحان کردم تا دست آخر تصمیم گرفتم که این مسیر را از طریق تجارت طی کنم وارد این کار شدم و توانستم ظرف مدت بسیار کوتاهی به آنچه که میخواهم برسم در مسیر تجارت، چرم به من کمک زیادی کرد تا با سرعت بیشتری پول در زندگی من جاری شود.

چرم برای کت

چرم برای کت با نرخ ارزان و مقرون به صرفه ای که نسبت به چرم طبیعی دارد می تواند گزینه مناسبی برای تولید لوازم چرمی باشد.

به طور کلی اگر در مورد انواع چرم های موجود در بازار بگوییم، به دو دسته چرم مصنوعی و چرم طبیعی تقسیم می شوند.

در مورد چرم مصنوعی می خواهیم بگوییم که در کارخانه های تولیدی از مواد شیمیایی و پلیمری آماده می شوند در تولید این محصولات از دستگاه های پیشرفته ای استفاده می شود و علم روز دنیا مطرح می باشد.

چرم مصنوعی را با عنوان های دیگری چون چرم صنعتی، چرم PU، چرم غیر طبیعی یاد می کنند.

این محصولات از نظر کارایی بسیار عالی هستند و در کارخانه های تولید لوازم چرمی به عنوان متریال اولیه مطرح می باشند، از همین رو بازار عالی دارند.

چرم پول را در زند گی من جاری کرد

چرم براق

چرم براق تبریز یکی از با کیفیت ترین چرم های موجود در بازار بوده که به دلیل قیمت مناسبی که دارد روزبروز به محبوبیت آن افزوده می شود.

در بین انواع اجناسی که برای تولید لباس به کار گرفته می شود جنس چرم از سری اجناس بسیار محبوب و دوست داشتنی است و در بین انواع مختلف آن که در بازار موجود است چرم گوسفندی در دسترس تر است.

چرا که این نوع چرم از لحاظ وزن، سبک تر از دیگر انواع آن است و این به دلیل تراکم کمتر این محصول است.

پوست گاو خام امکان فاسد شدن دارد بنابراین با روش هایی دباغی می شود و برای تبدیل به انواع پارچه با رنگ های مختلف آماده می شود به این ترتیب عمر و ماندگاری طولانی خواهد گرفت.

چرم پول را در زند گی من جاری کرد

چرم برای دوخت کیف

امروزه محصولات چرمی طرفداران زیادی در جهان دارد؛ از چرم می توان بیشمار وسیله و پوشاک تولید کرد؛ از کت و کفش و چرم برای دوخت کیف و کمربند تا انواع مبلمان.

گران قیمت ترین چرم طبیعی که از پوست پستانداران تهیه می شود، متعلق به گوزن است؛ چرم گوزن سخت ترین نوع چرم است و در عین سختی، بسیار با دوام، نرم و سبک است؛ و در عین حال، خاصیتی خارق العاده دارد و آن کشسانی عالی آن است.

چرم گوزن به دلیل خواص منحصر به فردی که دارد و البته قیمت بسیار بالای آن، برای تهیه دستکش های خاص، لباس های لوکس یا بخشی از تزیینات لباس یا جواهرات استفاده می شود.

چرم گاوی از نظر ظاهری خیلی زیبا و لوکس به نظر نمی رسد، همچنین مانند دیگر چرم ها لطافت بالا و قابلیت انعطاف و کشش بالایی ندارد.

اما خواص منحصر به فرد و فوق العاده ای دارد که آن را تبدیل به یکی از رایج ترین و کاربردی ترین انواع چرم کرده و آن طول عمر و مقاومت بالا و عایق بودن این محصول است.

چرم پول را در زند گی من جاری کرد

.

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا