آراد برندینگ

با انتخاب حوزه کود توانستم میلیاردر شوم

با انتخاب حوزه کود توانستم میلیاردر شوم

وقتی که حوزه کود را برای شروع تجارت خودم انتخاب کردم و فعالیتم را ه صورت جدی شروع کردم با کمک مشاوران تجاری که مرا همراهی میکردند توانستم به سودی میلیاردی برسم و سرمایه دار شوم.

کود طبیعی

قیمت کود طبیعی جزو مناسب ترین کالا به شمار می آید، مصرف کودهای شیمیایی علاوه بر عوارض انسانی، آلودگی محیط زیست و منابع آبهای زیرزمینی را در پی دارند همچنین کودهای شیمیایی میزان اسیدیته خاک را تغییر میدهند جالب است بدانید که مصرف کنترل نشده کودهای شیمیایی باعث ایجاد و شیوع آفات و بیماری های گیاهی می شود.

انواع کودهای شیمیایی:

کود های ازت: بیشترین و اصلی ترین ماده به کار رفته در آنها نیتروژن است حدود ۸۰ درصد نیتروژن دارند کود های ازت انواع مختلفی دارند اما پر مصرف ترین نوع آن کود ازت اوره است.

کود نیترات : نیتروژن موجود در این نوع کودها به صورت نیترات و قابل دسترس از طریق انحلال در آب برای گیاه می‌باشد. کودهای فسفات : بعضی از آنها محلول در آب و بعضی محلول در اسید نوع دیگر کودهای فسفات نامحلول در آب هستند و قابلیت حل شدن در اسید های ضعیف را به میزان کم دارند.

کود سوپر فسفات : این نوع کود غنی از فسفر است و مناسب برای گلدهی گیاه است از این رو مصرف آن برای گل های گلدانی قابل توصیه است.

کود های پتاسیم : این کودها سه عنصر اصلی مورد نیاز رشد گیاه را فراهم می کنند انواع مختلفی دارند و در هر نوع از آنها نسبت درصد این سه عنصر متفاوت است پتاسیم سولفات و پتاسیم حجیم شده پرکاربردترین این نوع کودها می باشند.

: مخلوطی از سه عنصر اصلی مورد نیاز برای رشد گیاه را دارا می باشد.

کود کریستالون : مناسب برای گیاهان آپارتمانی است دارای سه عنصر اصلی رشد گیاه و عناصر دیگر نظیر آهن و غیره می‌باشد.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (18).jpg

کود سبز

قیمت کود سبز در چند روز گذشته تغییر پیدا کرد که در ادامه خواهیم خواند، امروزه با پیشرفت علم ‌و به روز شدن دانش کشاورزان استفاده از کود سبز یک نوع فرصت طلایی برای رشد و تغذیه گیاهان می باشد. البته این نکته را باید بدانیم که خود کود سبز یا کود گیاهی هیچ نوع مواد غذایی به خاک اضافه نمی کند بلکه آن چیزی را که خود در حین رشد از خاک جذب کرده است را دوباره به خاک برمی گرداند، در صورت استفاده از گیاهان تیره بقولات تمامی ازت جذب شده هم‌ به خاک بر می گردد. همچنین کود گیاهی یا همان کود سبز و از جمله کود سبز با نگه داشتن مواد غذایی در خود مانع از شسته شدن آنها می شوند، باید این نکته را هم در نظر داشت که گیاهان استفاده شد.

محصولات بعدی داشته باشند.

در یک زمین باعث کم شدم مواد غذایی مفید در آن خاک می شود، برای آنکه یک محصول گیاهی به صرفه و اقتصادی را برداشت کنیم باید شرایط خاکی که در آن کشت انجام می دهیم مناسب و مطلوب باشد. حاصلخیز بودن خاک زمانی حفظ می شود که مواد آلی پوسیده ای مانند کمپوست، کود سبز، تفاله، کنجاله و یا کود حیوانی به خاک اضافه شود. برای تهیه و خرید بهترین نوع کود سبز می توانید با مشاوران و کارشناسان مجرب ما در این سایت ارتباط بگیرید تا با اطمینان خاطر محصول مورد نظرتان را خریداری کنید.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (19).jpg

کود ارگانیک

قیمت کود ارگانیک در بازار امروز بسیار مناسب است، های ارگانیک از مدفوع حیوانات اهلی به دست می آید و در زمانهای قدیم نیز استفاده از این کود به دلیل ویژگی که داشته بیشتر بوده است. بهتر است برای خرید کود ارگانیک به روستاها مراجعه کنید زیرا در این مکانها کودهای ارگانیک بهتری به دلیل وجود دام و طیور وجود دارد.

در زمانهای قدیم افرادی که در روستاها زندگی می کردند علاوه بر کشت و برداشت محصولات کشاورزی به پرورش دام نیز مشغول بودند و از هر دو کار به درامد مناسبی می رسیدند و کم کم از فروش فضولات دامی خود به سود بیشتری دست یافتند.

کود مرغی یکی از بهترین کودهای ارگانیک می باشد که به صورت صنعتی نیز تولید می شود که این کود دارای ازت بیشتری نسبت به باقی کودهای ارگانیک موجود در بازار می باشد.

بنابراین بهتر است در زمان مصرف آن با توجه به محصول زیر کشت اندازه مناسب از آن را مصرف نمایید که گیاه شما دچار سوختگی نشود.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (20).jpg

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا