آراد برندینگ

در دنیای پول و ثروت با خرما زندگی کردم

در دنیای پول و ثروت با خرما زندگی کردم

در دنیایی که مشخص نیست هر لحظه از آن قرار است به چه شکل بگذرد و چه اتفاقاتی پیش روی ماست باید تصمیمی محکم و قطعی راجب منبع درآمد خود بگیریم. من با فعالیت در حوزه کاری خرما موفق شدم که درآمد بالایی داشته باشم و ثروتمند شوم.

خرما کبکاب

در این مطلب قصد داریم به تاریخچه، مشخصات و قیمت خرما کبکاب بپردازیم. از فراوان ترین خرما های جنوب کشور می توان خرما کبکاب خشت شیره دار را نام برد. دیرینه شناسان نامی از خرما در الواح باستانی پنجاه قرن قبل یافته اند که نشان از قدمت این گیاه و میوه آن دارد. در منابع و مراجع چینی و ساسانی ایرانی نام نخل و خرما با الفاظ دیگری دیده می شود با این که خاستگاه خرما را به شمال آفریقا و عربستان نسبت می دهند اما در بررسی های علمی مشخص شده نوعی نخل خرما در هند می روید که احتمالا تاریخچه نخل و خرمای جهان به آن برسد. خرما خشک ربی به دلیل خواص فراوانی که برای بدن انسان دارد سفارش بسیار به مصرف آن شده است. خرما فشار خون را تنظیم می کند چون خون را رقیق می نماید.

در دنیای پول و ثروت با خرما زندگی کردم

خرما صادراتی

برندهایی که در ایران مطرح می باشد خرما مضافتی بم پارسان می باشد. قیمت خرما صادراتی به عوامل مختلفی در تجارت و صادرات آن بستگی دارد که در ادامه به آن می پردازیم. خرما از غذاهای اصلی مردم ایران و خصوصا مردم جنوب کشور می باشد که بسیاری از خرماهای تولید شده در ایران به خارج از کشور صادر می شود و این آمار را می توان چیزی در حدود 60 درصد تلقی کرد که اگر بخواهیم به این موضوع اشاره کنیم قطعا خواهید دید که آنطور که باید از خرما در ایران مصرف نمی شود و تعداد بسیار زیادی از تولید کنندگان که این خرما را چیدمان می کنند به خارج از کشور صادرات انجام می دهند و متاسفانه مقداری از این حجم توسط واسطه گران دلال صورت می گیرد.

در دنیای پول و ثروت با خرما زندگی کردم

خرما کنجدی

در این مطلب قصد داریم به خواص، مشخصات و قیمت خرما کنجدی بپردازیم پس تا آخر همراه ما باشید. خرما کنجدی غنی از آهن است و برای رفع کم خونی مفید است. انرژی که از خوردن خرما به بدن می رسد آن قدر زیاد است که به آن بمب انرژی لقب داده اند. مواد مغذی خرما و شیره خرما برای سیستم ایمنی بدن انسان، رشد مو، سلامت پوست، درمان مشکلات روده و جلوگیری از بیماری های قلبی و عروقی لازم است. در خاصیت ضد سرطانی خرما هم که دیگر شکی نیست و طب قدیم و نوین هر دو توصیه می کنند خرما در سبد غذایی گنجانده شود تا از اثرات سرطان زایی زندگی های ماشینی و شهری پیشگیری شود. خرما کنجدی التهابات مغزی را می کاهد در نتیجه مانع بروز آلزایمر و بیماری فراموشی در سالمندی می شود؛ کسانی که حساسیت فصلی دارند حتما خرما مصرف کنند تا از آلرژی آزاردهنده فصلی رها شوند.

در دنیای پول و ثروت با خرما زندگی کردم

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا