آراد برندینگ

تغییر افکارم ثروتی باورنکردنی عایدم کرد

شما نمیتوانید هرآنچه را که برای شما اتفاق می افتد را کنترل کنید، اما میتوانید طرزفکرتان را نسبت به آنچه برای شما رخ میدهد را تغییر دهید و در این کار شما تغییر را جایگزین فرمانبرداری میکنید. من با ورود به دنیای تجارت به این درک رسیدم و توانستم سود سرشاری را عاید خود و اطرافیانم کنم. در ادامه دوست دارم شما را با محصولات درجه یک خود آشنا کنم.

مواد معدنی صادراتی

تجارت با تجار روسیه می تواند بسیار ساده باشد اگر به شما اعتماد پیدا کنند به راحتی شما را رها نخواهند کرد ولی ایجاد این اعتماد در آغاز بسیار دشوار است. بهترین روش در ابتدا این است که به معرفی توانمندی های صادراتی خود بپردازید.

و فروش پس از ایجاد اعتماد اولیه، خود به خود شکل خواهد گرفت. بهترین شکل برای حضور در بازار مواد معدنی صادراتی روسیه به جای پیدا کردن خریداران موردی، انجام سرمایه گذاری است. ایجاد سایت اینترنتی و الزاماً در کاتالوگها علاوه بر زبان انگلیسی، از زبان روسی نیز استفاده شود.

 مهم‌ترین مشکل پیش روی صنعت سنگ تزئینی وجود متعدد واسطه‌ها در صادرات است .

 تعدد واسطه‌ها باعث پایین آمدن نرخ سنگ برای تولیدکنندگان و واحدهای فرآوری شده است.

 صادرات سنگ بصورت خام  این امر باعث می شود هیچ گونه ارزش افزوده ای نصیب کشور نشود.

 یکی از مهمترین مشکلات صنعت سنگ تزیینی و نمای کشور موضوع فرسودگی و بازدهی پایین ماشین آلات است.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (15).jpg

مواد معدنی دولومیت

دولومیتها دارای تنوع بسیار بالایی می باشند و دولومیت سازند شهبازان جزو با کیفیت ترین نوع دولومیتها می باشند که در قسمت شرقی اسلام آباد قرار گرفته است طبق مطالعاتی که در مورد مواد معدنی دولومیت انجام شده است به این نتیجه رسیدند که چهار نوع مختلف دولومیت در این ناحیه تولید شده است که در پهنه ی مخصوص جزر و مدی قرار گرفته است و سازندهای معروف آسماری جزو یکی از معروف ترین سنگهای مخصوص میادین نفتی می باشد.

دولومیتها به دلیل اینکه از میزان پایداری و استحکام فراوانی برخوردار می باشند از این رو در مقابل انحلالهای ناشی از هر گونه فشاری قابلیت نفوذ پذیری خود را بیشتر از سایر سنگ های مخصوص آهک هیدارته امروزه با تولید انبوه دولومیتها و توزیع و عرضه ی آنها به مراکز فروش، این محصول به راحتی مورد دسترس خریداران قرار می گیرد و خرید و فروش این محصول با توجه به کاربرد های فراوان آن با میزان سود آوری بسیار بالایی همراه می باشد.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (18).jpg

مواد معدنی زئولیت

قیمت مواد معدنی زئولیت بر اساس مصارف کاربردی، حجم بسته بندی، درجه خلوص و شیوه های فرآوری آن سنجیده می شود که معمولاً با نوسان و تغییراتی در بازار همراه خواهد بود.

از آنجایی که در صنایع کشاورزی و صنعتی استفاده از این محصول مرسوم و پرطرفدار است،

زئولیت معدنی یکی از مواد خاک رسی و در اصطلاح خاک معدنی است که در صنایع مختلف کاربرد ویژه و فراوان دارد.

همان طور که می دانید زئولیت معدنی یکی از پر استفاده ترین مواد معدنی است که در صنایع مختلف بسیار پر کاربرد است این ماده از ترکیبات آلومینیوم سیلیکات است که ساختار مولکولی ویژه دارد.

در نظر داشته باشید زئولیت ها انواع مختلف دارند که تنها در بخشی از ترکیبات عنصری خود متفاوت می باشند از جمله زئولیت کلسیمی و زئولیت سدیمی که با توجه به نوع ماده معدنی به کار رفته در ساختار آن، کاربرد ویژه دارند.

به طور ویژه زئولیت معدنی را می توان جز مواد معدنی دانست که در ایران بیشترین استخراج را دارد، استان های کهکلویه و بویر احمد و سمنان مهم ترین قطب های استخراج این ماده ی معدنی هستند.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (24).jpg

.

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا