آراد برندینگ

خرید توری فلزی محکم

خرید توری فلزی محکم

توریهای فلزی با مفتول یا سیمها تهیه می شوند، توریهای فلزی مفتولی شبکه های منظم و متقارن دارند اما شکلهای آنها متفاوت است مثلاً لوزی، چند ضلعی، دایره‌ای و در خیلی از مواقع شش ضلعی و غیره که آنها را زیبا می کند اینکه توری در مقابل بارندگی مقاوم باشد خیلی مهم است، در سازه های ساختمانی بیشتر از توریهای مقاوم استفاده می کنند توری سیم گالوانیزه برای این نوع مکانها بسیار مناسب است، زیرا در تولید اش روکشی به کار رفته که در برابر خوردگی و رطوبت مقاومت دارد، وزن توریهای فلزی بستگی به تراکم بافت و ضخیم بودن سیم دارند.

خرید توری فلزی محکم

بزرگترین مزیت این توریها مقاومت بسیار زیاد در برابر سایش می باشد که به مقدار کربن استفاده شده در آن بستگی دارد. توریهای فلزی دارای انواع مختلفی می باشند و بر اساس چگونگی تولید، سایز مفتول و ابعاد چشمه تقسیم بندی می شوند. مدلهای مختلف توریهای فلزی شامل توری گابیون، توری پرسی، توری مرغی، توری فرنگی، توری سرندی، توری مش یا جوشی و توری حصاری می باشند. برای خرید از سایت ما کافی است به آدرس سایت فروشگاه اینترنتی آراد برندینگ مراجعه کنید و از میان انواع متنوع توریهای فلزی، کالای مورد نیاز خود را سفارش دهید.

خرید توری فلزی

توری زنجیری معمولاً به درخواست مشتری از ۵ تا ۲۵ متر امکان تولید دارد تنوع عرضی آن از ۵۰ سانتی متر تا ۴ متر می باشد ضخامت مفتول آن نیز از ۴ میلی متر تا ۲ میلی متر می رسد بافت آن نیز می تواند ریز یا درشت باشد که از دو سانتیمتر تا ۷ سانتیمتر قابل تغییر است. یکی از محبوب ترین توریهای حصاری توری حصاری زنجیری است این توری کاربردهای بسیاری دارد از آنجایی که تار و پود ندارد به آن توری زنجیری گفته می شود مقاومت بالایی دارد و نصب اش آسان است و می توان گفت امنیت اش بالاست یکی دیگر از ویژگیهای قابل توجه این نوع توری دوام بالای آن است که تا پنجاه سال می تواند عمر کند، حتی در محیطی مرطوب مقاومتش بسیار است.

خرید توری فلزی محکم

نکته ای که باید بدانید این است که قیمت خرید توری فلزی بنابر یک سری فاکتورها تعیین می شود. اگر بتوانید یک کارگاه با امکانات و دستگاه های با کیفیت و بروز راه اندازی کنید، تولید توریهای فلزی و توری پلیسه جدید کار آنچنان سختی نخواهد بود. قطعا هر کاری سختی دارد اما غیر ممکن نیست، اگر محصولتان کیفیت داشته باشد با هر قیمتی از شما خریداری خواهند کرد، از توری زنجیری برای مشخص کردن مرز ملکهای شخصی‌ هم استفاده می شود در محیطهایی مثل باغ پرندگان، نگهداری از حیوانات فضاهای ورزشی و مرکزهای نظامی، حمل و نقل فرودگاه ها بسیار استفاده می شود. از توری زنجیری برای ایجاد یک حفاظ ایمنی برای کارگران مشغول به کار در یک ساختمان هم استفاده می شود و در بسیاری از موارد برای جلوگیری از سقوط افراد در طبقات بالا از آن بهره گیری می شود.

توری فلزی محکم

بافت مفتولها در روش اتوماتیک به صورت ردیفی انجام می شود و تا ردیف آخر ادامه دارد. روش دستی: تمامی مراحل این روش مانند روش اتوماتیک است با این تفاوت که در این روش تمامی مراحل به جای دستگاه، به صورت دستی انجام می شود. لازم به ذکر می باشد که از توریهای فلزی بسیار محکم به دلیل استحکام و امنیت زیاد در مرز بندی کشورها و مراکز نظامی حساس استفاده می شود. توری شش ضلعی یا گابیون: این نوع توری به توری سنگی نیز معروف می باشد بسیار مقاوم است. توریهای گابیون دارای بافت شش ضلعی می باشد و قیمت آن بسیار ارزان تر از سازه های مشابه می باشد. بیشترین کاربرد این نوع توری جهت جاده سازی و سد سازی، مهار دیوارهای سنگی و ایجاد دیوار محافظ می باشد.

خرید توری فلزی محکم

در گذشته های بسیار دور جهت حصار کشی دور باغها و منازل و ساختن قفس حیوانات از حفاظهای چوبی و سنگی استفاده می کردند که مقاومت زیادی نداشتند. به مرور زمان و با پیشرفت تکنولوژی انسان به فکر تولید توری فلزی محکم و توری پلیسه متری افتاد که بسیار محکم بودند و مقاومت بسیار زیادی داشتند. همانطوری که قبلا اشاره کردیم برای تولید توری فلزی از مفتول گالوانیزه استفاده می کنند. در کارخانه ها برای تولید این توریها، از دو روش دستی و اتوماتیک استفاده می کنند. در روش تولید اتوماتیک، ابتدا مفتولهای گالوانیزه را در جای مخصوص آن قرار می دهند و کاملا صاف می کنند و سپس توسط دستگاه مخصوص با توجه به کاربرد آن بافته می شود، البته اگر نیاز باشد که بر روی مفتولها روکش قرار گیرد باید حتما قبل از شروع بافت این کار انجام شود.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا