آراد برندینگ

با کار در حوزه ارزن دیگر دغدغه مالی نخواهی داشت

با کار در حوزه ارزن دیگر دغدغه مالی نخواهی داشت

شاید شما هم تجربه این را داشته باشید برای به دست آوردن پول بیشتر مشاغل گوناگونی را عوض کرده باشید و امتحان کنید در این جا من به شما می گویم با کار کردن به سبک من دیگر شغلتان را تغییر نخواهید داد و من با محصول ارزن دیگر دغدغه مالی ندارم.

در این مقاله به چند نمونه محصول ارزن می پردازم تا بیشتر آشنا شوید.

ارزن خوشه ای

یکی از مزایای اصلی ارزن خوشه ای وجود ویتامین ب در این محصول است که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن انسان و حیوانات می شود و لازم به ذکر است که ارزن حاوی حدود 65 درصد چربی و 18 درصد کربوهیدرات و 20 درصد فیبر است.

البته ناگفته نماند که ارزن خوشه ای ابتدا باید به پودر تبدیل شود و سپس استفاده شود و به همان شکل ارزن سنبله ای قابل مصرف نیست.

برخی از محصولات خوراکی تحت انواع تخصصی طبقه بندی می شوند و ارزن در یک دسته قرار می گیرد و با دریافت مشاوره مناسب می توان با کیفیت بالا تهیه و استفاده کرد. جالب است بدانید که می توان از ارزن برای سرگرمی پرندگان استفاده کرد و با استفاده از این ارزن می توانید پرندگان را به درستی تشویق و تربیت کنید.

پس از خرید ارزن خوشه ای حتما در مکانی دور از نور مستقیم خورشید نگهداری کنید و ترجیحا از مکانی مانند یخچال برای نگهداری استفاده کنید.

با کار در حوزه ارزن دیگر دغدغه مالی نخواهی داشت

ارزن قرمز

ارزن‌ها گروه کوچکی از گونه‌های دانه‌دار غلات کامل هستند که در نواحی خشک به ویژه در آسیا و آفریقا به خوبی رشد می‌کنند.

اگرچه ارزن قرمز اغلب به عنوان غذای پرندگان محسوب می‌شود، ولی فقط مخصوص آن‌ها نیست و به عنوان یکی از غلات خوشمزه جهت تهیه انواع متنوعی از غذاها در بسیاری از کشورها به ویژه چین، آفریقا و هند کاربرد دارد.

ارزن در طول سال موجود است و از نظر اندازه کوچک بوده و شکل گردی دارد که به رنگ‌های سفید، زرد کم رنگ، قهوه‌ای، خاکستری یا بنفش دیده می‌شود.

ارزن از نظر طعم، شیرینی ملایمی داشته و حاوی هزاران ماده مغذی مفید است و بیش از یک سوم جمعیت جهان از آن تغذیه می‌کنند.

مواد مغذی ارزن شامل ۱۵ درصد پروتئین، مقادیر بالای فیبر، ویتامین‌های B کمپلکس (نیاسین، فولاسین و ریبوفلاوین)، مواد معدنی آهن، منیزیم، فسفر، منگنز، پتاسیم، کلسیم و روی، آمینواسیدهای ضروری متیونین، لسیتین و ویتامین A و غنی از فیتوکمیکال‌هایی مثل اسید فیتیک می‌باشد.

با کار در حوزه ارزن دیگر دغدغه مالی نخواهی داشت

ارزن

برای خرید ارزن خوب باکیفیت باید از جای قابل اعتماد خرید کرد ، نمونه ارزن را مشاهده کرد و نیز قیمت خرید عمده ارزن را نیز در پارامترهای خرید ارزن خوب لحاظ کرد.

برای شناسایی ارزن مرغوب و ارزن با کیفیت باید به سال برداشت ، شرایط انبارداری ، خارجی/ داخلی بودن ، رنگ ارزن ، مغز ارزن و کیفیت مغز ارزن توجه کنید .

پس دقت کنید ارزن بد و بی کیفیت عمر پرنده را کوتاه و حیوان را مریض خواهد کرد پس فقط قیمت ارزن را ملاک قرار ندهید.

مغز ارزن ایرانی هرچند گران است و بیشتر برای مصرف آش ارزن یا همان توگی استفاده می شود ولی بهترین غذا برای طیور و پرنده های گران قیمت می باشد.

بجهت تشخیص مرغوبیت ارزن و پربار بودن آن ، نصف لیوان را آب بریزید و سپس در آن یک مشت ارزن اضافه کنید. اگر ارزن سالم و مرغوب باشد در کف لیوان جای میگیرد و اگر پوک و نامرغوب باشد بالا میماند از روی درصد ته نشین شدن ارزن میتوان درصد سالم بودن و مرغوبیت آنرا تخمین زد.

.

با کار در حوزه ارزن دیگر دغدغه مالی نخواهی داشت

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا