آراد برندینگ

قیمت حلوا ارده زعفرانی محلات

قیمت حلوا ارده زعفرانی محلات

از جمله محصولات بسیار محبوب در بین ایرانیان حلوا ارده است که بهترین نمونه این خوراکی مربوط به شهر محلات می باشد که در نمایندگیهای فروش این محصول در شهر تهران هم به قیمت مناسب به فروش می رسد.

حلوا ارده از بهترین خوراکیها برای میان وعده یا به عنوان صبحانه می باشد که حاوی مواد مغذی فراوانی درون خود بوده و اسیدهای چرب غیر اشباع بسیار زیادی دارد، این خوراکی طبع گرم داشته و دارای خاصیتهای بسیار زیادی برای افراد دارای سردی مزاج است.

قیمت حلوا ارده زعفرانی محلات

حلوا ارده محلات را می توان برای تهیه یک صبحانه مغذی مورد استفاده قرار داد و در کنار کره یا خامه ترکیب بی نظیر را به وجود آورد، این خوراکی که دارای طعم شیرینی است برای افراد دارای بیماری دیابت هم مفید می باشد، شیرینی این خوراکی به دلیل وجود شیره خرما یا توت درون حلوا ارده می باشد که برای بیماران دیابتی ضرر ندارد و این افراد می‌ توانند در حد معقول از این محصول استفاده کنند.

مجموعه فروش ما هم در زمینه فروش حلوا ارده فعالیت می‌ کند که مرغوب ترین نوع این خوراکی را به شما عزیزان عرضه می نماید، اگر شما قصد خرید بهترین حلوا ارده را دارید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی مجموعه فروش آراد برندینگ می توانید محصول مورد نظر را با کیفیتی بی نظیر خریداری کنید.

برای ثبت سفارش از فروشگاه ما کافی است که از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان فروش ما ارتباط بگیرید، برای ارتباط گرفتن سریع بهتر است که فرم قرار گرفته در سایت را تکمیل کنید با تکمیل کردن فرم قرار گرفته در این سایت، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

حلوا ارده محلات

حلوا ارده برای بار اول توسط شیخ بهایی تولید شد، به دستور شاه عباس تولید این محصولات به عنوان جیره غذایی جنگی انجام گردید که این خوراکی با حجم کم و ارزش غذایی بالا برای سربازان جزو بهترین غذاهای مقوی و پرکاربرد محسوب می شد، اما با گذشت زمان این خوراکی از بهترین مواد غذایی با ارزش بالا گردید که امروزه در تمامی میان وعده ها می توان آن را مورد استفاده قرار داد.

مراکز فروش حلوا ارده این خوراکی را در دو نوع بسته بندی شده و کیلویی به فروش می رسانند که نمونه های بسته بندی شده قیمت فروش بیشتری دارند و خریدارانی که می خواهند حلوا ارده محلات را با قیمت مناسب تر خریداری کنند، می‌ توانند آنها را از نوع کیلویی تهیه نمایند.

قیمت حلوا ارده زعفرانی محلات

از معروف‌ ترین نمونه خوراکیهایی که در شهرستان محلات به صورت انبوه توسط تولید کنندگان تولید می شود حلوا ارده است که این خوراکی از مغذی ترین مواد غذایی می باشد که خواص زیادی برای بدن دارد، مهمترین خاصیت حلوا ارده محلات افزایش انرژی روزانه بدن است در این خوراکی اسیدهای چرب و مفید و قند طبیعی از شیره خرما و شیره انگور وجود دارد که سبب افزایش انرژی بدن می گردد، ضمن این که سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد بنابراین این محصول از بهترین خوراکیها برای ورزشکاران می باشد و قیمت حلوا ارده محلات در این شهر از سایر نقاط کشور مناسب تر است.

حلوا ارده برای درمان کم خونی هم مفید است، این خوراکی حاوی مقدار زیادی آهن و ویتامینهای گروه ب ۶ است که برای درمان کم خونی از بهترین مواد غذایی محسوب می شود، مصرف حلوا ارده برای خانمهای باردار و شیرده هم بسیار ضروری است در بیشتر مواقع خانمهای باردار دچار ضعف جسمانی شدید می شوند که این خوراکی با دارا بودن چربیهای مفید و همچنین ترکیباتی مثل فیبر و پروتئینهای ضروری برای بدن، به افزایش انرژی آنها کمک می کند و در نتیجه موجب پیشگیری از ضعف آنها می‌ گردد.

قیمت حلوا زعفرانی ارده

همان طور که می دانید حلوا زعفرانی ارده، با توجه به کیفیت مواد به کار رفته در آن می تواند بافت،رنگ، طعم و هم چینین ارزش غذایی متفاوتی داشته باشد و به همین سبب قیمت آن هم متغیر است.

به طور کلی قیمت حلوا زعفرانی ارده به نوع کنجد به کار رفته در آن، روش تهیه ارده و کیفیت زعفران درجه یک به کار رفته بستگی دارد.

کیفیت کنجد استفاده شده در حلوا ارده بسیار اهمیت دارد، لذا پیش از خرید حتما از کیفیت کنجدی که در حلوا ارده استفاده شده اطمینان حاصل کنید.

به گفته کارشناسان، کنجد ایرانی بهترین و مرغوب ترین نوع کنجدی است که می توان از آن برای تهیه ارده استفاده کرد.

این کنجد پس از برشته شدن،عطر و طعم بی نظیری پیدا می کند.

قیمت حلوا ارده زعفرانی محلات

یکی دیگر از ملاک های ارزیابی کیفیت حلوا ارده، رنگ ارده کنجد مورد استفاده در آن است که بین کرم روشن تا قهوه ای روشن با توجه به نوع کنجد آن، متغیر است.

یکی از مواد مورد استفاده در حلوا ارده زعفرانی ،زعفران است که قیمتش بسته به عوامل مختلفی مثل نوسانات نرخ ارز،عیار زعفران، تقاضای جهانی و داخلی برای زعفران و… تغییر می کند و همین عامل باعث تغییر در قیمت حلوا زعفرانی ارده می شود.

برخی از تولیدکننده های حلوا ارده، از کنجد کهنه و نامرغوب یا مخلوط کنجد با کیفیت و بی کیفیت استفاده می کنند و به همین دلیل قیمت حلوا ارده تولیدی کاهش می یابد و محصول در ظاهر مقرون به صرفه به نظر می آید.

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا