آراد برندینگ

با روغن بام کسب و کارم پر از پول شد

دلیل این که بسیاری از افراد گرفتار مشکلات مالی هستند این است که در مدرسه و دانشکده صرفا یاد می گیرند چطور برای پول به دست آوردن باید کار کرد به ندرت یاد می گیرند چطور کاری کنند که پول در خدمت آن ها باشد، من با بدست آوردن این تکنیک توانستم در بستر اینترنت کسب و کاری را راه اندازی کنم و به یک ثروت باورنکردنی برسم. اکنون تصمیم دارم راز و رمز میلیاردر شدنم را با شما عزیزان به اشتراک بگذارم.

روغن موتور behtam

با استفاده از روغن موتور behtam، موتور ماشین ها از عملکردی عالی برخوردار بوده و موتور خودرو شما ایمن خواهد بود.این روغن موتور از ویژگی های منحصر به فردی مثل ضد اکسیداسیون بودن و همچنین ضد رسوب و ضد سایش بودن برخوردار است.

شما با استفاده ار این محصول عالی در خودرهای خود، میتوانید شاهد عملکرد خوب خودرو باشید زیرا که این روغن با استفاده از خاصیت ضد خوردگی خود، از اکسیداسیون موتور در دمای بالا به طور کامل جلوگیری می کند.

ازدیگر ویژگی های این روغن، عمر طولانی تر آن بوده چرا که معمولا روغن موتورهای موجود در بازار، بعد از سه ماه مصرف و تقریبا بین پنج تا هشت هزار کیلومتر پیمایش، نیاز به تعویض داشته است.

با روغن بام کسب و کارم پر از پول شد

روغن موتور axon

از مشخصات روغن موتور axon قبل از هر چیز باید به درجه گرانروی گوناگون و البته استاندارد آن اشاره کرد که برای برای هر نوع خودرو مناسب می باشد. میزان مقاومت این نوع از روانکار طوری بوده که در سرعت های بسیار بالا و حرارت های خیلی بالا می تواند به خوبی عملکرد داشته باشد.

بسته بندی این نوع از روغن صنعتی در جنس پلاستیکی و در حجم های گوناگون می باشد که از لحاظ وزن و درجه گرانروی تفاوت هایی هم دارند. میزان فراریت این روانکار پر طرفدار بسیار پایین بوده و باعث شده که مدت بیشتری بتوان از آن بهره مناسب برد. خرید روغن موتور axon به خاطر داشتن تمام استانداردهای لازم امروزه از پر تقاضا ترین روغن های صنعتی بوده که مشتریان از خرید آن رضایت لازم داشته اند.

روغن موتور axon

روغن موتور actors

مشخصات روغن موتور actors شامل موارد زیادی می باشد که باعث محبوبیت روغن موتور actors گردیده است. روغن موتور actors بسیار رقیق می باشد که پس از استفاده در افزایش سلامت خودرو و همچنین عملکرد بهتر آن تاثیر بسیار زیادی دارد. بر خلاف دیگر روغن موتور ها این نوع از روغن موتور هیچ گونه ذرات اضافه ای را در ساختار خود ندارد که این موضوع از ویژگی های مهم می باشد که برای اکثر افراد حائز اهمیت است.

پس از همه ی موارد ذکر شده گفتنی است که روغن موتور actors دارا بسته بندی بسیار مناسب و استاندارد است که در هنگام استفاده به هیچ عنوان روغن از لبه های آن به محیط های غیر مرتبط نمی ریزد که این گزینه بسیار مهمی می باشد.

روغن موتور actors

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا