آراد برندینگ

ایده فوق العاده ای که از شما یک کار آفرین می سازد

ایده فوق العاده ای که از شما یک کار آفرین می سازد

در زندگی و در کسب و کارهایمان گاهی به دوراهی می رسیم و باید به ایده هایی توجه کنیم که در آینده فردی موفق و ثروتمند از ما بسازد من ترجیح دادم به جای اینکه فردی معمولی باشم و برای افراد دیگر کار کنم کسب و کار خودم را شروع کنم و بتوانم کار آفرینی کنم من با تحقیق بر روی انواع محثولات در نتیجه کسب و کارم را با سبزی خشک شروع کردم و توانستم از همان راه به موفقیت برسم در ادامه با کسب و کار ما آشنا می شوید.

سبزی خشک معطر

سبزی خشک معطر همان طور که از نامشان پیداست نوعی سبزی هستند، که دارای طعم و عطر فوق‌ العاده می باشند. این سبزی‌ها بیشتر به عنوان چاشنی و ادویه در غذاها به همراه مصارف خوراکی ،پخت و پز و … استفاده می‌شود. روش کاشت اکثر سبزیجات از طریق بذر صورت می‌گیرد. از بذر ریحان و گشنیز برای تهیه انواع شربت استفاده می‌شود. از سبزی‌های معطر برای مصارف خوراکی و پخت و پز استفاده می شود. همچنین از خشک‌شده آنها برای خوش عطر نمودن غذاها و تهیه‌ی انواع دمنوش استفاده می‌شود.

ایده فوق العاده ای که از شما یک کار آفرین می سازد

سبزی خشک ماهی

فروشندگان محلی این نوع سبزی خشک ماهی غنی از ویتامین و پروتئین، با مشاهده و استعالم قیمت از بازارهای آنالین، اقدام به تغییر قیمت خود کرده اند البته قیمت گذاری این محصول، متناسب با برند و حجم بسته و البته کیفیت این محصول کمی متفاوت است.

تا جایی که از ابتدای امسال تا کنون، بسته های ۷۰ گرمی این محصول، تجربه تغییر قیمتی تا سقف ۲۵ هزار تومان را نیز تجربه کرد هم اکنون نیز برخی برندها اختالف قیمتشان با دیگر برندهای این محصول، مبلغی بالغ بر ۱۵ هزارتومان می باشد این مبلغ به اضافه مبلغ افزایش قیمت این سبزی خشک، چیزی حدود ۵. ۱ برابر افزایش قیمت این محصول در حجم ثابت با دیگر برندها را در بر داشت.

ایده فوق العاده ای که از شما یک کار آفرین می سازد

سبزی زیتون پرورده

امروزه مواد غذایی متنوعی به بازار آمده است که شما می توانید محصولی مانند زیتون پرورده شمالی که دارای نوع سبزی زیتون پرورده نیز می باشد تا بهترین نوع میوه رو استفاده کنید. در ضمن زیتون پرورده برای بدن بسیار مفید می باشد و باعث می شود یک دستگاه گوارش مناسب برای بدن داشته باشید. باید خاطر نشان کرد که این محصول دارای ویژگیهای مفید دیگری مانند جوانسازی پوست و گردش مناسب خون خواهد بود. بسته بندی این محصول به خاطر اینکه به زیتون صدمه وارد نشود دارای یک بسته بندی مناسب و محکم قرار می گیرد. لازم می باشد که به این موضوع نیز توجه داشته باشید که زیتون پرورده در مدلهای مختلف را می توانید مورد مصرف قرار بدهید. امروزه تولیدکنندگان زیتون پرورده را در طعم، مدلهای مختلف و غیره تولید می کنند تا مشتری بتواند این محصول را مورد استفاده قرار بدهد.

.

ایده فوق العاده ای که از شما یک کار آفرین می سازد

.

.

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا