آراد برندینگ

با به روز بودن در پرتقال ثروتمند شدم

با به روز بودن در پرتقال ثروتمند شدم

اگر می‌خواهید بدانید چگونه میتوان در ایران پولدار شد باید کار خود را آنلاین نیز انجام دهید و همچنین یک مزیتی نسبت به رقبای خود داشته باشید و در واقع من هم با ایجاد زمینه های مختلف برای دسترسی مشتری به پرتقال هایی که در زیر بهترین مدل های آن آمده است به ثروت رسیدم.

پرتقال

حتما شما هم شنیده اید که می گویند خوردن یک عدد سیب در روز شما را از پزشک بی نیاز می کند. همین جمله را می توان در مورد پرتقال نیز بیان کرد.

درخت پرتقال یکی از درخت هایی است که به طور گسترده در سرتاسر جهان کاشته می شود. این میوه در میان افراد بسیار محبوب است زیرا شیرینی طبیعی دارد و می توان از آن در موارد مختلف همچون تهیه آب پرتقال، تهیه مارمالاد و ماسک صورت استفاده کرد.

یک عدد پرتقال بیش از ۱۷۰ ماده شیمیایی گیاهی مختلف دارد و در آن بیش از ۶۰ فلاونوئید یافت می شود که بیشتر آن ها خاصیت ضد التهابی دارند و آنتی اکسیدان های بسیار قدرتمندی هستند.

C:\Users\ARAD\Downloads\logo (6).jpg

پرتقال ریز

بر اساس گفته های موسسه قلب در آمریکا، خوردن ترکیباتی که در مرکباتی همچون پرتقال ریز و گریپ فروت یافت می شود می تواند خطر ابتلا به سکته را در زنان کاهش دهد. افرادی که مقادیر زیادی از مرکبات را مصرف می کنند ۱۹ درصد کمتر از سایر افراد به سکته مبتلا می شوند.

.

مصرف سدیم اندک برای کاهش فشار خون ضروری است. با اینحال افزایش مصرف پتاسیم می تواند به اندازه این موضوع مهم باشد.

بر اساس نظرسنجی های انجام شده، کمتر از ۲ درصد از بزرگسالان آمریکا ۴۷۰۰ میلی گرم از این ماده را که مورد نیاز است در روز مصرف می کنند. به خاطر داشته باشید که مصرف پتاسیم کافی باعث می شود خطر مرگ ناشی از هر شرایطی تا ۲۰ درصد کاهش یابد.

از آنجایی که پرتقال منبع بسیار عالی از آنتی اکسیدان قوی ویتامین C است می تواند به مبارزه با تشکیل رادیکال های آزاد که باعث ایجاد سرطان می شوند کمک کند.

C:\Users\ARAD\Downloads\logo (7).jpg

پرتقال زرد

در یکی از مطالعات انجام شده مشخص شد افرادی که ۴۰۶۹ میلی گرم پتاسیم پرتقال زرد در روز مصرف کرده بودند ۴۹ درصد کمتر از سایر افراد به خاطر بیماری قلبی جان خود را از دست می دادند.

مصرف پتاسیم زیاد همچنین مرتبط با کاهش خطر ابتلا به سکته است و می تواند از حجم عضلات پشتیبانی کند، چگالی مواد معدنی در استخوان ها را حفظ نماید و تشکیل سنگ کلیه را کاهش دهد.

مطالعات انجام شده نشان می دهد بیماران مبتلا به دیابت نوع ۱ که رژیم غذایی پر فیبر را مورد استفاده قرار می دهند سطح گلوکز پایین تری خواهند داشت.

بیماران مبتلا به دیابت نوع ۲ نیز ممکن است در این شرایط سطح قند خون، لیپید و سطح انسولین بهبود یابد. یک عدد موز متوسط می تواند حدود ۳ گرم فیبر وارد بدن کند.

.

راهنمای رژیم غذایی برای آمریکایی ها پیشنهاد می کند زنان ۲۱ الی ۲۵ گرم در روز و مردان ۳۰ الی ۳۸ گرم در روز فیبر مصرف کنند.

یک عدد پرتقال متوسط (حدود ۱۵۴ گرم) در برگیرنده ۸۰ کالری، صفر گرم چربی، ۲۵۰ میلی گرم پتاسیم، ۱۹ گرم کربوهیدرات و نیز ۱ گرم پروتئین است.

C:\Users\ARAD\Downloads\logo (8).jpg

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا