آراد برندینگ

کسب و کارم من را غرق ثروت کرد

برای اینکه بتوانید با استفاده از قانون جذب ثروت، پول و ثروت فراوانی را جذب کنید باید احساساتتان را نسبت به پول تغییر بدهید. باید ریشه بد احساسات تان را از بین ببرید و احساسات خوب را جایگزین احساسات بد کنید. زمانی که حس خوب به پول داشته باشید متوجه می شوید که چقدر پول و ثروت به سمت شما جذب می شود و می توانید در شغل و کسب و کارتان پیشرفت داشته باشید.

شال زنانه حریر

همان طور که گفته شد از حریر های متفاوتی در تولید این محصول، استفاده می شود؛ پس می توان گفت قیمت شال زنانه حریر با توجه به نوع حریر به کار رفته در آن، تعیین می گردد.

کالای مذکور را با قیمت های متفاوتی، می توانید خریداری نمایید به گونه ای که در بازه قیمتی از 75.000 تومان تا 480.000 تومان در بازار مشاهده می شود.

برای این که بتوانید در مجالس مهمانی، نظر همه را به خود جلب کنید؛ بهتر است خرید شال حریر زنانه را در دستور کار خود قرار دهید؛ بدین جهت تلفن را برداشته و با مشاوران ما تماس بگیرید.

کسب و کارم من را غرق ثروت کرد

شال طرح دار

قیمت شال طرح دار با توجه به نوع پارچه به کار رفته در آن که ممکن است از نوع نازک و یا ضخیم بوده باشد متغیر است.

ابعاد شال طرحدار نیز که امروزه در مدل های بچه گانه و زنانه تولید می شود در قیمت تمام شده محصول موثر است.

نوسانات قیمتی موجود در بازار خرید و فروش شال و روسری باعث می شود تا قیمت ثابتی برای این محصولات موجود نباشد.

این محصول در بازه قیمتی حدود 100 هزار تا 500 هزار در بازار خرید و فروش می گردد.

برای اطلاع از قیمت های جدید و به روز در زمینه شال طرح دار می توانید به سایت فروش این محصول مراجعه و با تماس با کارشناسان ما محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

کسب و کارم من را غرق ثروت کرد

شال پلیسه

در قیمت شال پلیسه اگر چه تفاوت وجود دارد اما اگر ماندگاری در جنس و کیفیت شال پلیسه برایتان مهم است پس به قیمت آن اعتماد نمایید.

امروزه رنج قیمت متعددی از شال پلیسه و انواع شال و روسری های دیگر در بازار موجود است که با برند و جنس خاص تعریف و ارزیابی می شوند.

در بازار فروش شال و روسری قیمت یک عدد شال پلیسه به مقدار 200.000 تومان تا 900.000 تومان فروخته می شود.

بانوان همیشه تنوع در لباس و بویژه شال و روسری را دوست دارند، از این رو بیشتر خانم هایی که به شیک پوشی خود اهمیت می دهند حتما در کمد لباس های خود از وجود چند مدل و طرح متفاوت از شال پلیسه ای غافل نمی مانند.

انتخاب این مدل از شال شما را یک خانم خوش پوش و با سلیقه نشان می دهد.

کسب و کارم من را غرق ثروت کرد

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا