آراد برندینگ

ترفندهای جذب ثروت و شادی

ترفندهای جذب ثروت و شادی

قانون جذب یکی از بزرگترین رازهای زندگی است. افراد خیلی کمی هستند که نسبت به میزان تأثیرگذاری فوق العاده قانون جذب در زندگی آگاهی دارند.

قیمت پتو دونفره کره ای

پتوی دونفره کره ای بسیار زیبا و باکیفیت می باشد و به راحتی قابل شستشو است زیرا وزن بسیار اندکی دارد، همچنین قیمت پتو دونفره کره ای به عوامل متعدد بسیاری بستگی دارد استحکام قابل توجهی در برابر ضربه، فشار دارد و ثبات رنگی بسیار بالایی دارد و به هیچ عنوان تغییر رنگ نمی دهد و الیاف خود را از دست نمی دهد.

ترفندهای جذب ثروت و شادی

کالای خواب قشم

تلاش شده است همان اندازه که تشکهای خوشخواب راحت و مناسب هستند، تشک خواب مسافرتی و کالای خواب قشم هم با بالاترین کیفیت تولید شده و به قیمتی مناسب در فروشگاههای معتبر جزیره قشم در دسترس مشتریان قرار بگیرد. برخی از تشک طبی آرتوپدیک مسافرتی به شکل آکاردئونی جمع شده و برخی دیگر لوله می شوند که نمونه های آکاردئونی برای صرفه جویی بیشتر در فضا مناسب تر هستند.

ترفندهای جذب ثروت و شادی

عایق صوتی اتاق خواب

عایق صوتی شانه تخم مرغی شش وجه دارد و در مقایسه با عایق صوتی اتاق خواب دو طرف صاف فرکانس های بیشتری جذب می کند در پروژه ها این عایقها را به سمتی که شبیه تخم مرغ است نصب می کنند و برای آپارتمانها و یا ساختمانهایی که چند طبقه است استفاده از این نوع عایق توصیه می شود با این عایق صدا ها به کف یا دیواره های دیگر طبقات نمی رسد.

ترفندهای جذب ثروت و شادی

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا