آراد برندینگ

استفاده از گرانول بازیافتی پلاستیک چه مزایایی دارد؟

استفاده از گرانول بازیافتی پلاستیک چه مزایایی دارد؟

بازیافت کردن پلاستیک‌ها کمک بزرگی به محیط زیست خواهد بود و ما را از انباشت زباله‌ها نجات می‌ دهد که به همین دلیل گرانول بازیافتی یک محصول کاربردی و با اهیمت می باشد.

سوالی که ممکن است برای بسیاری از افراد به وجود آید این است که ضایعات پلاستیک طی چه فرایندی به صورت بازیافتی تولید گرانول پلاستیک می کنند در پاسخ به این نوع پرسشها می توان گفت که بازیافت ضایعات پلاستیک چند مرحله کلی دارد که در پایان گرانولهای پلاستیک را تولید می کنند.

در مرحله اول این فرایند ضایعات را بر اساس نوعی که دارند دسته بندی می کنند به طور مثال انواع نایلون، ضایعات پلیمر، لاستیک و غیره را به صورت جداگانه تقسیم بندی می کنند بعد از دسته بندی بر اساس نوع، ضایعات را در داخل دستگاه خرد کن قرار می دهند و آنها را به قطعات مورد نظر تقسیم می کنند.برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید این محصول با آراد برندینگ همراه باشید.

استفاده از گرانول بازیافتی پلاستیک چه مزایایی دارد؟

دقت داشته باشید که انواع دستگاه های آسیاب کننده ضایعات را بر اساس اندازه های تعیین شده خرد می کنند در ادامه این فرایند قطعات خرد شده را به صورت شسته شده و آماده وارد دستگاه گرانول ساز می کنند.

از بازیافت ضایعات مختلف پلاستیکی و تولید گرانولهای پلی اتیلن می توان استفاده های متنوعی را انجام داد به کمک مواد تولید شده از این فرایند می توان تا حدود زیادی از مصرف بیش از حد سوختهای فسیلی تجدید ناپذیر صرفه جویی کنیم و استفاده از این منابع با ارزش را به نسلهای آینده نیز ارمغان دهیم.

گرانول بازیافتی پلاستیک

یکی از موارد مهمی که باعث می شود تاجران بزرگ در عرصه هایی مانند صنایع پلاستیکی برای تهیه گرانول بازیافتی به بازار فروش این محصولات مراجعه کنند کمترین قیمت آنها در این بازار است با توجه به اینکه گرانول از مهمترین محصولات برای تامین مواد اولیه بازیافتی از نوع پلاستیک می باشد.

افراد زیادی در بازار فروش این محصولات اقدام به فروش آنها با قیمتهای مناسب می نمایند تا خریداران این کالا که معمولاً کارگاه ها و کارخانه های تولید مواد پلاستیک هستند بتوانند، آنها را در حجم زیاد خریداری کنند و از آنها در تناژ بالا برای تهیه محصولات خود استفاده نمایند.

استفاده از گرانول بازیافتی پلاستیک چه مزایایی دارد؟

یکی از فاکتورهای مهم و حیاتی در صنایع مختلف گرانول بازیافتی پلاستیک است که این محصول در صنایع متعدد مخصوصاً صنعت تولید پلاستیک یک مکمل مهم محسوب می‌ شود که می‌ تواند موجب بالاتر بردن سطح کیفی محصولات تولید شده گردد، در بازار فروش گرانول بازیافتی این نوع گرانولهای پلیمری محصولاتی هستند که میزان فروش بالایی دارند و کارخانه های تولید آنها، با تولید انبوه این محصول و ارائه این گرانولها به بازار سبب کاهش هزینه های و قیمت فروش این محصولات هم گردیده‌ اند.

گرانولهای بازیافتی درجه یک در مقایسه با سایر نمونه های این محصولات دارای مشخصات فنی متمایز با دیگر انواع گرانول سبز هستند به همین دلیل هم می‌ توان آنها را در صنایع مختلف برای تولید محصولات پلاستیکی گوناگون مورد استفاده قرار داد و از میزان کیفیت این محصولات نیز مطمئن بود.

قیمت گرانول بازیافتی بادی

در واقع باید بگوییم که قیمت گرانول بازیافتی بادی به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از مهم ترین آنها بیرنگ یا رنگی بودن گرانول بادی می باشد، گرانولهای بادی بیرنگ نسبت به انواع رنگی قیمت بالاتری دارند، همچنین در مورد گرانولهای رنگی باید بگوییم که قیمت رنگهای روشن تر نسبت به انواع پررنگ آن بالاتر می باشد.

علاوه بر تفاوت قیمت در مورد انواع بیرنگ و رنگی، در تولیدات کارخانجات مختلف نیز شاهد قیمت گرانول بازیافتی مختلفی می باشیم چون هر کارخانه روند تولید خاص خود را داشته و همچنین صنایع تولید شده در آنها با یکدیگر متفاوت می باشد.

استفاده از گرانول بازیافتی پلاستیک چه مزایایی دارد؟

صنعت بازیافت پلاستیک و تولید گرانولهای بادی روز به روز در حال رونق گیری می باشد به طوری که شاهد افزایش میزان صادرات آن نیز بوده ایم، بخش زیادی از گرانول بازیافتی بادی تولید شده در ایران به کشور عراق صادر می شود و با توجه به مصرف بالای صنایع پلاستیکی در ایران، همچنان انتظار پیشرفت بیشتر صادرات این گرانول را داریم.

اگر تولیدکنندگان کشور ما در ابن زمینه بتوانند میزان تولیدات خود و همچنین کیفیت آنها را تا حد امکان بالا ببرند به زودی می توان نام ایران را در بالاترین رتبه های صادرات گرانول پلی اتیلن بادی قرار داد، واضح است که این نوع صادرات همانند هر صادرات دیگری از اهمیت بالایی برخوردار بوده و باید تمام توان خود را در راستای رونق گیری آن به کار گرفت.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا