آراد برندینگ

فروش ذرت شیرین منجمد

فروش ذرت شیرین منجمد

در کشور ما ذرت منجمد مکزیکی شیرین ایرانی به صورت کیلویی با قیمت خرید، خواص، کاربرد و مصارف موجود می باشد که دارای طرفداران زیادی می باشد در مزارع ایرانی ذرت مکزیکی زیر کشت می رود. که زمان داشت و برداشت آن حدود چهار ماه می باشد که برای اینکه آنها را ذخیره کند تا در اغذیه فروشی و رستوران استفاده گردد منجمد کرده تا دانه های آن سالم بمانند. دانه ذرت مکزیکی نسبت ذرت معمولی درشت تر و آبدار تر بوده است و کیفیت آن کامل تر و دوریز کمتر نسب به ذرت معمولی دارد تولید این محصول در ایران بگونه ای بوده است. در ادامه با آراد برندینگ همراه باشید.

فروش ذرت شیرین منجمد

تهیه محصول به قیمت خرید ذرت منجمد مکزیکی می تواند حاشیه سود بالایی برای شما و هر تاجری که قصد خرید این محصول را داشته باشد دارد و برای خرید عمده کنسرو ذرت دلپذیر مکزیکی منجمد شده می توانید. از طریق مجموعه ما اینکار را انجام دهید و فقط کافیست در فرم آغار به همکاری شماره تلفنتان را وارد نموده تا همکاران ما در بخش فروش با شما تماس گرفته و با توجه به تخصصی که در این زمینه دارند. افرادی که می خواهند رژیم برای چاق شدن بگیرند پیشنهاد می شود روزانه 100 گرم کنسرو ذرت آماده مکزیکی مصرف کنند تا از کربوهیدارت موجود در آن استفاده نمایند.

فروش ذرت شیرین

به طور کلی بهترین روش برای انتخاب و خرید ذرت شیرین تازه و مرغوب، و یا کنسرو ذرت این است که چند دانه از آن را امتحان کرده و طعم ذرت را بچشیم، زیرا همان طور که در قسمت های قبل توضیح داده شد، ویژگیهایی مثل ریز یا درشت بودن، رنگ، میزان کشیدگی یا کلفت بودن و شکل ظاهری دانه های ذرت به هیچ وجه نشان دهنده طعم خوب یا میزان شیرینی آنها نیستند. مهم ترین علت نوسان قیمت ذرت شیرین در بازار، تنوع این محصول از نظر نژاد، طعم، مشخصات ظاهری و سطح کیفی می باشد، به عنوان مثال قیمت ذرت فوق العاده شیرین با ذرت شیرین طبیعی فرق دارد.

فروش ذرت شیرین منجمد

یکی از خوش خوراک ترین و پرمصرف ترین دانه های روغنی، ذرت می باشد، اما بی تردید مهم ترین علت رونق فروش ذرت شیرین در سراسر جهان، ارزش غذایی آن است. دانه ذرت شیرین، و ذرت بو داده منبع غنی فیبر محسوب می شود، همچنین حاوی مقدار قابل توجهی ویتامین، پروتئین و مواد معدنی مورد نیاز بدن است، به عنوان مثال از ویتامینهای گروه بی، ویتامین سی و املاح معدنی فسفر و کلسیم نام می بریم که نقشی حیاتی در حفظ سلامت بدن ایفا می کنند. ناگفته نماند که علاوه بر کیفیت اولیه بلال برداشت شده، شیوه نگهداری و فروش آن نیز بسیار مهم است و بر کیفیت نهایی ذرت تاثیر می گذارد، البته بهداشت و سلامت ماده غذایی نیز حائز اهمیت می باشد.

ذرت منجمد مکزیکی شیرین

خرید ذرت منجمد مکزیکی شیرین در بازار نیاز صرف وقت برای پیدا کردن عرضه کننده با قیمت مناسب می باشد که با خرید اینترنتی از فروشنده اصلی این محصول را بی واسطه دریافت می کنید و می توانید که براحتی خرید عمده انجام دهید و قیمت پایین تری نسبت به عرضه کنندگان داشته باشید. یکی از ویژگی خوبی که ذرت مکزیکی ایرانی داراست شیرین بودن و آب دار بودن ان است که بدلیل دارا بودن نشاسته ذرت و املاحی که در آن وجود دارد می توانید در مراسمات و مهمانی ها از آن استفاده نمایید. ذرت ایرانی محصولی باکفیت بوده در شهرهای مختلف ایران زیر کشت می رود و کشاورزان توانسته اند با استفاده از بذر مرغوب که با آب و هوای ایران سازگاری دارد.

فروش ذرت شیرین منجمد

حجم زیادی از این محصول را تولید و بسته بندی کرده بصورت خام به کشورهای حاشیه خلیج فارس ارسال نمایند و این باعث ارزآوری در کشورمان شده و می تواند چرخ اقتصاد کشور را بچرخاند. کیفیت ذرت شیرین منجمد مکزیکی ایرانی در کشور بسیار بالا بوده و با استفاده از ابزارآلات صنعتی براحتی برداشت می شود و آمادگی برای بسته بندی و منجمدسازی در حجم گسترده را دار بوده و با خرید ذرت با کیفیت با قیمت مناسب سود مناسبتری برای خود می توانید داشته باشید ولی متاسفانه افراد سودجو در هر صنفی وجود دارد که بدنبال سود خودشان هستند که باید مراقب باشید. سالانه افراد زیادی در این حوزه فعالیت دارند و منبع و منشا ان از کشور آمریکای جنوبی و مکزیک آورده شده است که طرفداران زیادی در کشور دارد.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا