آراد برندینگ

دست به مربا می زنم کسب و کارم طلا می شود

برای رسیدن به ثروت و موفقیت مالی در زندگی، یکی از راه‌های قطعی آن مدیریت مالی است. حال ممکن است با خود بگویید من پولی ندارم تا بتوانم آن را مدیریت کنم، من به شما روشی را که توانست بدون داشتن سرمایه ی اولیه در حوزه ی مربا من را به ثروت فراوانی برساند در این مقاله آموزش می دهم.

مربا بالنگ خانگی

یکی از خوشمزه ترین و خوش عطر ترین انواع مربای ایرانی مربا بالنگ خانگی است که طرفداران زیادی دارد برای پخت مربا بالنگ با آهک باید نکاتی را بدانید ابتدا بالنگها را به صورت حبه ای یا به شکل گل و قلب خرد کنید برای این کار از کارد یا قالب استفاده کنید لازم نیست تمام قسمت سفت پوست را بگیرید اگر کمی از پوست آن با گوشت بماند.

بهتر است زیرا بیشترین عطر آن بر روی پوستش است سپس آنها را درون قابلمه ریخته و به اندازه ای آب می ریزیم که روی سطح بالنگها پر شود قابلمه را روی حرارت زیاد قرار می دهیم تا بجوشد بعد از جوشیدن آب ۴۵ دقیقه زمان می دهید تا پخت اولیه انجام شود و سپس سریعاً آبکشی می کنیم این کار را سه بار انجام می دهیم سپس بالنگها را درون آب سرد ریخته و هر یک ساعت آب آن را عوض می کنیم این کار را هم چهار بار تکرار کنید.

دست به مربا می زنم کسب و کارم طلا می شود

مربای هویج نیم کیلویی

همانطور که می دانید در زمان صبحانه از مواد غذایی متنوع استفاده خواهد شد که مربای هویچ نیم کیلویی یکی از این موارد می باشد. این نوع از مواد غذایی علاوه بر اینکه انرژی زیادی سر صبح در زمان صرف صبحانه به صورت کیک هویج به آدم خواهد داد، در درمان بیماریهای زیاد به افراد کمک خواهد کرد.

همچنین بیماری مانند درمان کبد چرب، از بین بردن لکه های سیاه از روی پوست، بالا بردن تقویت چشم، کنترل فشار خون و غیره می باشد. بر خلاف این همه ویژگی این محصول می تواند به سلامتی دندان و ریزش مو نیز کمک بسیاری کند.مربای هویچ به دلیل ویتامین و آنتی اکسیدان درون خود می تواند بهترین گزینه برای جلوگیری از ریزش مو باشد.

دست به مربا می زنم کسب و کارم طلا می شود

مربا توت سیاه

امروزه با توجه به پیشرفت جوامع و میل افراد برای آماده سازی مواد غذایی با کیفیت و همچنین اهمیت وعده صبحانه، بانوان به دنبال طرز تهیه مربا توت سیاه سریع خانگی با طعم بسیار عالی هستند و آنها را در ظروف مخصوص دو نفره برای وعده های خود جای می دهند. خواص توت سیاه وحشی بسیار بالا بوده و به عنوان میوه در سبد غذایی و همچنین آبمیوه و مربا نیز مصرف می شود تا اثرات بسیار خوبی بر سلامت بدن داشته باشد.

توت سیاه کلسترول مضر را کاهش داده و از ابتلا به بیماری دیابت جلوگیری می کند، همچنین از یبوست و بیماریهای روده ای جلوگیری می نماید و باعث رشد بهتر و ترمیم بافتهای بدن می شود. توت سیاه باعث حفظ فرم خوب دندان و لثه شده و موجب کاهش ناهنجاریهای عقاب در زنان باردار می شود و به رشد جنین و عروق آن کمک کرده و باعث افزایش سلولهای قرمز می شود.

دست به مربا می زنم کسب و کارم طلا می شود

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا