آراد برندینگ

با ترسهایم رو به رو شدم و پول پارو کردم

ترس در وجود همه هست با آن نجنگ در عوض بپذیر تنها راه غلبه بر ترس روبرو شدن با آن است. اغلب حوادثی برای ما روی می دهند که از رویارو شدن با آنها وحشت داریم، بنابراین اگر از تنهایی بترسید تنهایی را برای خود به ارمغان می آورید. اگر از بدهکار بودن بترسید به احتمال زیاد با تمام زیر و بم آن آشنا خواهید شد. تجارت کمک کرد تا من با ترسهایم روبه رو شوم و از این طریق مرا به حس خوشبختی بی نظیر و ثروت بی نهایت هدایت کرد. در ادامه شما را با محصولاتم بیشتر آشنا خواهم کرد.

زردچوبه گلستان

قیمت پایانی زردچوبه گلستان می‌ تواند به عوامل متعددی مثل: اسم تولیدی، میزان حجم، نوع بسته بندی و درصد خلوص آن متفاوت باشد.

با توجه به نوسانات نرخ ارز و ناپایداری قیمت‌ ها، قیمت این محصول نیز تحت تاثیر این موضوع در نوسان است.

قیمت خرید و فروش زردچوبه گلستان با توجه به کیفیت آن مشخص می شود و علت اصلی تفاوت قیمت‌ ها به همین مسئله مربوط می‌ شود؛ با خرید مستقیم زردچوبه امکان تهیه آن با قیمت های ارزان تر وجود دارد. زردچوبه گلستان با وزن های 300، 500 و 900 گرمی بسته بندی می شود.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (9).jpg

زردچوبه گیاهینه

زردچوبه گیاهینه نوعی اعلا و درجه یک از زردچوبه با کیفیت برتر می باشد که استفاده از آن در آشپزی رضایت مصرف کننده را به دنبال داشته است.

زردچوبه گیاهینه محصولی آشنا برای تمامی مصرف کنندگان است که نوعی پودر زرد رنگ با عطر و طعم ملایم می باشد.

این محصول کاملا گیاهی است و از نوع ریشه گیاهی به دست می آید، پس از خشک شدن این ریشه ها آنها را آسیاب می کنند.

در نهایت نوعی پودر یکدست و کاملاً ریز از آن به دست می آید که رنگی زرد و طلایی دارد، با افزودن این محصول در رنگ های مختلف محصولات از نظر عطر و طعم بهبود پیدا می کنند.

مسئله دیگر به خواص دارویی این محصول مربوط می‌ شود که به صورت تجربی به دست آمده اند؛ بنابراین محصولی مفید و بی خطر و نوعی ادویه معطر است.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (16).jpg

زردچوبه خام

از مهمترین مشخصات زردچوبه خام که نوعی مشخصه اصلی برای آن به شمار می‌ آید، رنگ زرد آن می‌ باشد، به طوری که کاملاً زرد و یکنواخت است.

این محصول پودری، یک دست و معطر می باشد که می تواند غذاها را نیز خوش‌ عطر کند.

از دیگر ویژگی های این محصول همانطور که اطلاع دارید، به گیاهی بودن و دارویی بودن آن می‌ توان اشاره کرد؛ علت این است که این محصول مستقیماً از دل طبیعت به دست می آید و کاملا ارگانیک و سالم است.

زردچوبه از ماندگاری بالایی برخوردار است و هر چه تازه تر باشد، خوش رنگ تر و خوش عطر تر می باشد.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (4).jpg

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا