آراد برندینگ

چرا خرما کبکاب بهبهان آرامشبخش است؟

چرا خرما کبکاب بهبهان آرامشبخش است؟

در بسیاری از بازارها از خرما کبکاب به نام خرما عسلی نیز یاد می‌ شود. علت محبوبیت این خرما علاوه بر کیفیت بالا و قیمت مناسب شیرینی به اندازه و متناسب آن است که باعث می شود خریداران زیادی را به خود اختصاص دهد. خرما های در بازار ممکن است قیمت کمتری داشته باشند اما تلاش مجموعه آراد برندینگ این است که خرمای تازه و درجه یک،برداشت امسال و تمامی خرما اصالت بهبهان باشد تا بتوانیم رضایت مشتری را کسب کنیم.

یکی از انواع خرما های ایرانی خرمای کبکاب طعم و شیرینی بی‌نظیری دارد. افراد زیادی طرفدار این خرما هستند و سالانه حجم بسیار زیادی از آن را صادر می کنند این خرما طبع گرمی دارد و برای سرد مزاجان توصیه می شود.

چرا خرما کبکاب بهبهان آرامشبخش است؟

برخی از برندها و فروشندگان برای افزایش ماندگاری،نوع گاز شیمیایی به میوه خرما می زنند و همچنین استفاده از این گاز ممکن است میوه خرما آن کیفیت و سلامت خود را از دست بدهد.این مجموعه با استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز روز و مدرن خرما را از نخلستان توسط نیرو و کارگر جمع آوری کرده و حمل و انتقال داده و سر به بسته بندی می کند همچنین این مجموعه که طی سالهای گذشته توانسته رضایت مشتریان داخلی حتی خارج از کشور را کسب نماید شما می توانید خرمای کبکاب را در این مجموعه با قیمت کمتر خریداری کرده و با خیال راحت از کیفیت و کمیت این خرما اطمینان کامل حاصل نمایید. باید دقت کنید که خرما باید در مهر ماه برداشت شده باشد و اندازه خرمای کبکاب نسبتاً درشت باشد و باید شیرینی آن هم متوسط باشد.

خرید خرمای کبکاب درجه یک

خرما کبکاب درجه یک با قیمت مناسب یکی از ارقام صادراتی خرمای تولید شده در کشورمان است که به خوبی در بازارهای خارجی به فروش می رود. حجم تقاضا برای خرید خرما کبکاب بسیار بالا بوده و کشورمان تنها صادر کننده خرما کبکاب در دنیا محسوب می گردد. برای خرید خرمای کبکاب از عمده فروش شما می‌ توانید مراکزی معتبری را انتخاب کنید که، با فروش عمده و قیمت بسیار مناسب این محصول را در اختیار شما قرار خواهد داد.

امروزه انواع خرمای کبکاب در وزن های مختلفی به بازار ارائه می‌شود و انواع مختلف بسته بندی های صادراتی خرمای کبکاب که مورد توجه قرار مردم گرفته است در دسترس همگان قرار داده شده است و برای خریداری شما باید از مراکز فروش معتبر استفاده کنید.

چرا خرما کبکاب بهبهان آرامشبخش است؟

خرما کبکاب دارای طعم شیرین و لذت بخشی است که میزان قند آن نسبت به خرما های دیگر به اندازه بوده و به همین دلیل است که بسیاری از افراد به دنبال تهیه این نوع خرما هستند. میزان خرید و فروش این محصول در بازار بالا می باشد.

جنوب کشور زادگاه اصلی خرما کبکاب بوده و کشاورزان، باغات و نخلستان های فراوانی را برای کاشت این خرما اختصاص داده‌اند، به همین دلیل است که در زمان فصل برداشت میزان بالایی از این محصول چیده شده و به بازارهای مختلف ارائه می گردد.

خرما کبکاب بهبهان

در حال حاضر خرما کبکاب بهبهان خیلی طرفدار زیادی دارد و میشه گفت پرمصرف ترین نوع خرما است از ماندگاری خوبی هم برخوردار است این مجموعه بسته به نیاز مشتری در بسته های یک کیلویی و ۴ کیلویی سطلی و کارتونی قابل تغییر است. خرما ها می توانند هم کارتونی یک کیلویی و هم در سطل های گرد بسته بندی شوند،خوب به تبع در سطل های گرد کیفیت خرما بهتر حفظ می شود شما عزیزان میتوانید بدون نگرانی و استرس از خرابی یا فاسد بودن این خرما،آن را سفارش داده و به مرور مصرف کنید.

چرا خرما کبکاب بهبهان آرامشبخش است؟

میوه خرمای کبکاب در دسته خرما هایی است که صادرات می شود و چنانچه این خرما اصالت بهبهان خوزستان باشد علت اینکه شیره بیشتری و طعم و کیفیت بالاتری نسبت به سایر خرماها دارد مشهور و معروف است جالب تر اینکه شما عزیزان باید بدانید این مجموعه ارتباط مستقیم با نخلستان های شهرستان بهبهان و سایر شهرهای استان خوزستان دارد به خاطر همین علت دلالان و واسطه گران را حذف و کالا را با قیمت حداقل ممکن به دست مصرف کنندگان نهایی خواهد رساند.

شما می‌توانید آن را در مکانی که خشک باشد و دمای محیط آن نسبتاً خوب و معتدل باشد نگهداری کنید تا مدت ها سالم باقی بماند بعد از انجام یک سری فعالیت ها ی بدنی و جسمی با خوردن این خرما نیاز بدن را تامین می کنید این خرما خشک به دلیل اینکه منیزیوم بسیاری دارد در کاهش وزن بسیار مفید واقع شده است

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا