آراد برندینگ

روپوش پزشکی یقه دیپلمات سرمه ای

روپوش پزشکی یقه دیپلمات سرمه ای

روپوش پزشکی و پرستاری بیش از هر چیز نیاز کادر درمانی می باشد و اطراف مجموعه پزشکی از بهترین پارچه با کیفیت دوخت بالا و دکمه های محکم در بازار با قیمت روز ارائه می شود. معمولا روپوش پزشکی بگونه ای طراحی می شوند که امکان نصب نام افراد را داشته باشد یا برخی از مدلها امکان دوخت آرم مجموعه درمانی را دارند و یا بصورت گلدوزی دوباره بر روی آن دوخته می شود. معمولا پزشکان و پرستارانی که سرپرست یک بخش هستند از روپوش با طرح و رنگ مختلف استفاده می کنند تا براحتی قابل شناسایی باشند. با آراد برندینگ همراه باشید تا به بررسی این محصول بپردازیم.

روپوش پزشکی یقه دیپلمات سرمه ای

همانطور که می دانید محیطهای درمانی و پزشکی مانند بیمارستانها، درمانگاهها،آ زمایشگاه ها و غیره، دارای آلودگیهایی هستند که یکی از راه های جلوگیری از آلوده شدن به آنها استفاده از تجهیزات پزشکی است که به رنگهای سرمه ای یا سبز یا آبی ملایم وجود دارد. مطالب زیادی در اینترنت برای شناختن صحیح روپوش پزشکی وجود دارد که می توانید با مراجعه به آنها اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید یکی از سایتها و مراکزی که دارای این اطلاعات است سایت ویکی پدیا می باشد.

روپوش پزشکی یقه دیپلمات

این محصولات دارای رنگبندی یوده و برخی دارای طرح متفاوت بوده که برای بخشهای مختلف هر ساختمان برای شناسایی پرسنل استفاده نمود. یک ویژگی مهم برای جستجو در یک جفت کامل لباس بصورت ست می باشد که یک پارچه سبک وزن دارد که تنفس و تحرک در آن بسیار راحت بوده و می توان ساعات زیادی از آن استفاده نمود. جنس پارچه روپوش پزشکی از ۱۰۰٪ پلی استر و پنبه ساخته شده است که سبک وزن و نرم در برابر پوست است که با چندین جیب عملکرد بهتری دارد که باعث می شود برای هر کسی که نیاز دارد را در هنگام کار در شیفت خود نگهداری کند. شستشو لباس بسیار راحت می باشد که که بدون جا ماندن اثر هیچگونه لکه بروی لباس با ماشین لباسشویی قابل شستشو بوده و نگهداری زیادی لازم ندارد.

روپوش پزشکی یقه دیپلمات سرمه ای

بهتر است بجای روپوش معمولی از روپوش پزشکی یقه دیپلمات استفاده کنید تا نشان دهنده حرفه ای بودن شما باشد و ابهت مسئول پزشکی بودن را به همگان القا کند. برخی از مدلهای دارای یقه دیپلمات هستند که بسیار زیبا و شیک می باشد که یک مدل ساده با دوخت محکم تولید شده که در قسمت جلویی سه جیب دارد که با دکمه های پلاستیکی بسته می شود و به راحتی طراحی شده‌اند که بسیار خنک بوده و براحتی می توانید باز و بسته کنید. معمولا پزشکان و پرستارانی که سرپرست یک بخش هستند از روپوش با طرح و رنگ مختلف استفاده می کنند تا براحتی قابل شناسایی باشند. همچنین برای بانوان نیز از این روپوش می توان استفاده نمود که با توجه مدلهایی که دارد می تواند از طرحی و رنگی انتخاب شود که قابل شناسایی باشد.

روپوش پزشکی سرمه ای

همانطور که پیش تر اشاره کردیم این روپوش پزشکی فانتزی از گذشته ای نچدان دور به وجود آمده اند و در ابتدا به آنها کت آزمایشگاهی هم می گفتند جالب است بدانید که به غیر است ویژگیهای محافظتی دلایل و فلسفیات زیادی برای به وجود آمدن این روپوشها مطرح شده است که در این متن به مواردی از آن اشاره خواهیم کرد. جنس این روپوشها که تا زانو ادامه دارد اجازه می دهد که این لباس به راحتی در دمای بالا شسته شود و مشکلی برای آن به وجود نیاید در عین حال بخاطر داشتن رنگهای روشن مانند سفید، تشخیص تمیز یا کثیف بودن این لباسها بسیار راحت تر می شود. در برخی از کشورهای جهان این روپوشها جزو نمادهای یادگیری هستند و به همین دلیل در مدارس دولتی، دانش آموزان و معلمان این روپوشها را استفاده می کنند.

روپوش پزشکی یقه دیپلمات سرمه ای

بعد از عبور از دورههای مختلفی که روپوش پرشکی رنگ مشخصی نداشتند و در رنگهای متفاوتی مانند سفید، مشکی یا روپوش پزشکی سرمه ای تولید می شدند بالاخره در دوران معاصر یا بهتر بگوییم از ابتدای قرن 20 ام، شناخت بهتری از پزشکان صورت گرفت و پرشکان تبدیل به شخصیتهایی انسان دوستانه شدند که برای سلامتی دیگران از هیچ کاری دریغ نمی کردند اینگونه شد که رنگ سفید برای این خانواده بزرگ انتخاب شد و رو تختیهای بیمارستان به این رنگ درآمد پرستاران و پزشکان لباسهایی به این رنگ، تن کردند. اینکه دقیقا از چه زمانی این نوع از روپوشها طراحی شدند و از کجا آمدند اما امروز میدانیم دیدن این روپوشها چه بر تن پزشکان چه بر تن پرستاران، نشان می دهد، یک فرد که می توان به او اعتماد کرد در دسترس است و از هیچ کمکی به شما دریغ نمی کند تا بتوانید در سریع ترین و صحیح ترین حالت ممکن سلامتی خود را بدست آورید.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا