آراد برندینگ

چگونه می‌توانیم در کارمان موفقیت حاصل کنیم

چگونه می‌توانیم در کارمان موفقیت حاصل کنیم

برای پیشرفت در کار چه باید کنیم؟ رازهای موفقیت در کارمان چیست؟ پیشرفت و موفقیت در کارمان نیازمند داشتن اطلاعات جامع درباره وضعیت کاری‌مان است. و با داشتن اطلاعات صحیح می توانیم در کسب و کار تولید انواع دیگ بخار به موفقیت برسیم و به شما پیشنهاد می کنم با انتخاب محصولات دیگ بخار زیر به موفقیت برسید.

دیگ بخار اراک

دیگ بخار اراک در بازار از نظر جنس به دو دسته متفاوت و مختلف تقسیم خواهند شد که نوع چدن و فولادی جزو این دسته می‌باشند. این دو دسته بر حسب فشار طراحی و تولید خواهند شد که دیگ چدنی نسبت به فولادی به دلیل تحمل فشار کم در ظرفیت پایین تری ساخته می‌شود.

بنابراین بخاطر ویژگی و کاربرد زیاد که این محصول دارا می‌باشد وجود در هر نوع صنایع بزرگ الزامی و مهم خواهد بود. شما می‌توانید با خرید عمده دیگ بخار اراک با ورق فولادی این امکان را به سیستم گرمایشی بدهید تا با بهترین کیفیت بالا عمل کند.

محصولات دیگ بخار بخاطر اینکه زیاد مورد توجه در سیستمهای صنایع بخار قرار گرفته است از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد. کارایی که این محصول دارد باعث تبدیل شدن آب به بخار خواهد شد تا نیاز مورد نظر در سیستم گرمایشی را بدهد.

بخار بدست آمده از دیگ کارایی متنوع را به دنبال دارد که هر کدام از آن در قسمتهای متنوع مورد استفاده قرار می‌گیرد.

C:\Users\RADNET\Downloads\aa\logo-(1).jpg

دیگ بخار صنعتی

بالا بودن قیمت دستگاه های دیگ بخار صنعتی سبب شده اند تا بسیاری از کسب و کارهای کوچک که در ابتدای مسیر کار خود هستند، برای صرفه جویی در هزینه راه اندازی، به سراغ خرید دیگ بخار 5 تن دست دوم بروند.

این کار بسیار منطقی و مقرون به صرفه است اما برای آنکه یک دیگ بخار دست دوم مناسب تهیه کنید که بتوانید چند سال بدون افت کیفیت دستگاه، از آن استفاده کنید، باید به چند مورد در هنگام خرید دقت داشته باشید.

اولین و مهمترین نکته برای خرید دیگ بخار 5 تن دست دوم، دقت به نشان استاندارد دستگاه است. از خرید دیگ بخار 5 تن دست دوم و یا هرنوع دیگ بخار دست دوم دیگری که نشان استاندارد ندارد، اکیدا خودداری کنید.

زیرا نداشتن نشان استاندارد به این معنا است که دیگ بخار مورد نظر از قطعات و تجهیزات باکیفیت و مرغوبی ساخته نشده است و به همین دلیل کارایی قابل قبولی نیز نخواهد داشت. نکته مهم دوم بررسی ویژگیهای ظاهری دستگاه است.

C:\Users\RADNET\Downloads\aa\logo-(1).jpg

دیگ بخار زغال سنگی

مثال ساده برای این منظور در نظر داشتن یک دیگ بخار زغال سنگی با ظرفیت 5 تنی است که در یک ساعت باید برابر مقدار 5 تن یا 5000 لیتر آب بخار ایجاد نماید.

برای این منظور استانداردی در نظر گرفته شده است که ظرفیت واقعی دیگ بخار را نشان می دهد. در حالت استاندارد و اصولی ظرفیت دستگاه های بویلر باید به گونه ای باشد که درصد خاموش بودن مشعل دیگ بخار را در واحد زمان مطابق ظرفیت واقعی ان نشان می دهد.

راندمان دیگ بخار صنعتی اصفهان در صرفه جویی مصرف انرژی نسبت به تولید انرژی توسط سیستم ورودی دستگاه که هرچه راندمان کارایی دیگ پایین تر باشد از میزان استفاده سوخت بیشتری برای دستیابی به مقدارر مشخص از بخار احتیاج است.

به همین منظور قیمت برآورد شده برای یک دیگ بخار واتر با راندمان بالاتر بیشتر است از یک دیگ بخار با راندمان پایین در همین راستا با توجه به قیمت گازوئیل و گاز در صورت سرمایه گذاری این اختلاف قیمت در مدت زمان کوتاهی جبران می شود.

C:\Users\RADNET\Downloads\aa\logo-(1).jpg

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا