آراد برندینگ

تلخی های گذشته ام را ثروتم شیرین کرد

به تدریج که انسان در شغل خود به کمال نزدیک تر می شود توانایی او برای کسب درآمد نیز افزایش می یابد. من با رسیدن به کمال در تجارت توانستم به ثروت مطلوبی دست پیدا کنم.

مانتو زنانه ساده

مانتو زنانه ساده یکی از لباس های اساسی برای بانوان است که در انواع مختلفی دوخته می شود که هر ساله مدل های جدید آن وارد بازار فروش می شود.

مانتو زنانه ساده همان طور که از نامشان مشخص است مانتویی است که به سبک کت دوخته شده و در مدلهای جلو باز ، مجلسی و اسپرت موجود هستند.

بیشتر مدلهای مانتوی زنانه به صورت مجلسی دوخته شده است و برای پوشیدن در مجالس مختلف بسیار مناسب است.

ممکن است گاهی اوقات در محل های مختلف خانم ها را با ظاهر و تیپ متفاوتی دیده باشید ، که این موضوع به سلیقه شخصی افراد برگردد.

اما باید اصول حضور در مجالس و مکان های مختلف را رعایت کرد به طور مثال مانتوی ساده زنانه برای محل کاری اصلا مناسب نیست.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (9).jpg

مانتو زنانه سایز بزرگ

مانتو زنانه سایز بزرگ طبق سلیقه و رنگ دلخواه مصرف کنندگان به سختی برای آنان قابل حصول است که مستلزم توجه از سوی تامین کنندگان است.

مانتو های زنانه باید یک الی دو سایز بزرگ تر باشد تا مصرف کنندگان در آن احساس راحتی کنند چرا که مانتو یکی از مهم ترین لباس های خانم ها است که برای بیرون رفتن و راحتی بیشتر از آن استفاده می کنند.

افرادی که دارای اضافه وزن هستند طبیعتا به سختی مانتویی که مد نظرشان است را می توانند پیدا کنند زیرا تعدادشان به نسبت بقیه مردم کم است پس تقاضا کمتر است.

مانتوهای سایز بزرگ در رنگ ها، طرح ها و جنس های مختلفی تولید می شوند که به وفور در بازار عرضه می شود و طبیعتا دوخت مانتو سایز بزرگ پارچه بیشتری مصرف می کند.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (12).jpg

مانتو شلوار مجلسی

انواع مدل های مانتو شلوار مجلسی زنانه که در سال 1401 ترند بوده را با قیمت عالی در این مطلب به شما معرفی خواهیم کرد و مشخصات پارچه مواد آنها را بررسی میکنیم.

مانتو و شلوار مجلسی یکی از جایگزین های بسیار مناسب برای لباس های شب در مهمانی ها و مراسم های خاصی که امکان پوشیدن لباس های شب در آن مکان نیست، خواهد بود.

معمولا مانتو و شلوار های مجلسی را از پارچه هایی می دوزند که روی اندام بسیار صاف و مرتب باشد و به راحتی چروکیده نشوند.

به همین دلیل در پارچه های این نوع مانتو ها از پلی استر بیشتر از نخ استفاده می کنند.

از یک خیاط حرفه ای بخواهید تا سایز دقیق شما را اندازه گرفته و برای شما مانتو شلوار مخصوص به شما را بدوزد.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (15).jpg

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا