آراد برندینگ

عطر خوش گلاب به زندگی ‌ام طراوت داد

از آن‌ جایی ‌که این مایع خوشبو دارای خواص فراوانی است و از گذشته تا کنون همواره مهمان هر خانه ای است می ‌توان گفت یک محصول پرکشش و سودآور می ‌باشد من با ورود به حوزه عرق گلاب توانستم مسیر پیشرفت و ثروت را کوتاه کنم چراکه با ارائه گلاب‌ های خالص و مرغوب به‌ سرعت شناخته شدم و مشتریان زیادی را کسب کردم که در نهایت به ثروت زیادی دست یافتم همون ‌طور که می ‌دانید گلاب در مارک‌ ها و انواع مختلفی تولید و توزیع می ‌شود که در این‌ جا سه مورد از بهترین انواع گلاب را معرفی می ‌کنم.

گلاب اصل خانگی

بر اساس فصل خرید شما قیمت گلاب اصل خانگی متفاوت خواهد بود بنابراین می بایست فصل درستی را برای خریدی ارزان و باکیفیت شناسایی کنید. گویی عطر خوش مایعی بی رنگ با تاریخ این مرز و بوم در هم آمیخته است و در اردیبهشت ماه بخشی از بهشت را بر زمین می آورد. گلاب دو آتیشه اصل خانگی و درجه یک از ابداعات ایرانیان است که مبدأ خرید و فروش آن از کشور ما و از دوران صفوی آغاز شد. بر طبق تحقیقات مورخان و تاریخ نگاران کشور ما مهد تولید گلاب از گلهای محمدی بوده است و شهر کاشان سردمدار این صنعت خوشبو در کشور محسوب می شود.

عطر خوش گلاب به زندگی ‌ام طراوت داد

گلاب خالص کاشان

یکی از انواع عرقیجات معروف و پر مصرف که دارای خواص درمانی فوق ‌العاده زیاد می باشد گلاب است، قیمت گلاب خالص کاشان معمولا از نمونه های صنعتی آن بیش تر است و البته که این نوع گلاب نیز دارای خواص درمانی تاثیر گزارتری هم می باشد. گلاب از تقطیر گل محمدی به دست می ‌آید و دارای مصارف خوراکی و غیر خوراکی می باشد. گلاب دارای انواع دو آتیشه، سه آتیشه و غیره است که معمولاً تفاوت آنها در مراحل تقطیر شان و میزان غلظت شان می باشد. گلاب دو آتیشه معمولاً تلخ‌ تر است و برای موارد درمانی از آنها استفاده می شود.

عطر خوش گلاب به زندگی ‌ام طراوت داد

گلاب خانگی

سال های متمادی است که در دنیا از انواع گلاب ها خصوصا گلاب خانگی برای جوان سازی پوست صورت و مو استفاده می شود. این محصول بی نظیر به واسطه داشتن اثرات بسیار زیاد در زمینه ی زیبایی، سلامتی، آرامش بخش بودن، خاصیت ضد التهابی و آنتی باکتریال بودن طبیعی یکی از قدرت های برتر در زمینه زیبایی و سلامتی است. قرن هاست که در خاورمیانه به عنوان یک ابزار زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه مارک های معروف متعددی مانند چانتایل، نیو و کورس از این فناوری به عنوان پایه در بسیاری از محصولات خود استفاده می کنند و این روند همچنان در حال افزایش است.

عطر خوش گلاب به زندگی ‌ام طراوت داد

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا