آراد برندینگ

قیمت لاستیک ماشین شیراز

قیمت لاستیک ماشین شیراز

همانطورر که می دانید نوسانات نرخ ارز و شرایط متفاوت بازار، تاثیر مستقیمی بر قیمت خرید و فروش انواع لاستیک ماشین می گذارد به همین دلیل برای خرید ارزان می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه برای تهیه لاستیک انواع خودروهایی مانند سمند، پراید، بنز، بی ام و، لکسوس و غیره اقدام نمایید.

توجه داشته باشید در زمینه خرید و فروش لاستیک ماشین، یکی از علل اصلی تفاوت قیمتها، برند محصولات می باشد به گونه ای که قیمت انواع لاستیکهای ایرانی، کره ای، ژاپنی، اروپایی و غیره تفاوتهایی بایکدیگر دارند و معمولا محصولات شرکتهای ایرانی از قیمت مناسبتری برخوردار هستند.

قیمت لاستیک ماشین شیراز

از این رو مجموعه آراد برندینگ در زمینه فروش انواع لاستیکهای باکیفیت ایرانی و خارجی نو و روغن موتور ایرانول فعالیت دارد و تمام محصولات درجه یک خود را با نازلترین قیمت در سراسر کشور به فروش می رساند شما خریداران عزیز برای خرید و ثبت سفارشات خود می توانید با بخش فروش این مجموعه از طریق راه های ارتباطی در تماس باشید.

بیشتر لاستیکها‌، مانند خودروها و دوچرخه‌ برقی، ساختارهایی با باد پنوماتیک هستند که همچنین یک بالشتک انعطاف‌پذیر را فراهم می‌ کنند که هنگام غلتش لاستیک بر روی اجزای ناهموار روی سطح، شوک را جذب می ‌کند.

لاستیک ها ردپایی به نام لکه تماسی ایجاد می کنند که به گونه ای طراحی شده اند که وزن وسیله نقلیه را با قدرت باربری سطحی که روی آن می چرخد ​​مطابقت دهد و با ایجاد فشار باربری که سطح را بیش از حد تغییر شکل نمی دهد، طراحی شده اند.

قیمت لاستیک ماشین

لاستیکها بر اساس نوع وسیله نقلیه طبقه بندی می شوند همچنین آنها ممکن است با باری که حمل می کنند و کاربردشان متمایز شوند، در نهایت آنها بر اساس رتبه بندی سرعت برای وسایل نقلیه مختلف از کمترین سرعت تا بالاترین سرعت طبقه بندی می گردند.

قیمت لاستیک ماشین شیراز

در متن بالا از عوامل تاثیرگذار بر قیمت لاستیک ماشین به برند آنها اشاره کردیم اما در ادامه این مطلب به عامل دیگر تفاوت قیمتها، یعنی نوع لاستیکها اشاره می کنیم که در حالت کلی چند نوع لاستیک ماشین در بازار داریم پس با ما همراه باشید.

لاستیکهای برفی برای استفاده در برف و یخ طراحی شده اند آنها دارای طراحی آج با شکاف های بزرگتر از تایرهای تابستانی هستند که باعث افزایش کشش روی برف و یخ می شود چنین لاستیک هایی برای شرایط زمستانی برای رانندگی در دمای کمتر از 7 درجه سانتیگراد (45 درجه فارنهایت) بهینه شده اند.

خریداران در هنگام خرید انواع لاستیک ماشین با مدل های مختلفی روبرو می شوند به همین دلیل ابتدا باید با لاستیکهای موجود در بازار آشنا شوید.

لاستیکهای تمام فصل: معمولاً برای گل و برف (M+S) رتبه بندی می شوند این لاستیکها دارای شکافهای آج هستند که کوچکتر از لاستیکهای برفی و بزرگتر از لاستیکهای معمولی می باشند.

لاستیکهای همه‌ جانبه: به گونه‌ ای طراحی شده ‌اند که کشش مناسبی در خارج از جاده داشته باشند، در عین حال دارای ویژگیهای هندلینگ خوب و نویز برای رانندگی در بزرگراه هستند چنین لاستیکهایی در برف و باران نسبت به لاستیکهای خیابانی رتبه ‌بندی بهتری دارند و برای حرکت در یخ، سنگ و ماسه «خوب» هستند.

لاستیک ماشین شیراز

فروشندگان لاستیک ماشین در همه شهرها وجود دارند که برای خرید لاستیک ماشین شیراز نیز می توان از طریق واسطه ها و یا به صورت مستقیم، لاستیک ماشین مورد نظر خود را خریداری کرد.

قیمت لاستیک ماشین شیراز

اما برای خرید لاستیک ماشین شیراز از روش واسطه ای باید مبلغ بیشتری را برای خرید لاستیک پرداخت کرد زیرا، واسطه ها برای حق الزحمه انجام خدمات خود و همچنین بابت هزینه های حمل و نقل و اجاره و کسب سود، قیمت لاستیکها را افزایش می دهند.

بنابراین خریداران لاستیک ماشین می توانند لاستیک مورد نیاز خود را از تولیدکنندگان اصلی و یا نمایندگیها با قیمتی مناسب و اقتصادی تهیه نمایند که از این طریق، لاستیک را با کیفیت بالا و بدون تقلبی نیز خریداری می کنند.

تولیدکننده لاستیک ماشین باید لاستیکها را با کیفیت بالا تولید نماید و مواد استفاده شده در آن مقاوم و با کیفیت بوده و در تولید آن استانداردهای لازم را رعایت کرد همچنین استفاده از روشهای نوین و بروز در تولید لاستیکها اهمیت زیادی دارد.

علاوه‌ بر این برای خرید لاستیک و کفپوش خودرو باید به تاریخ تولید آن که به صورت یک عدد چهار رقمی است دقت نمود و از خرید لاستیکهایی که تاریخ انقضای آنها گذشته، خودداری کرد زیرا، استفاده از لاستیکی که تاریخ آن گذشته باشد خطرناک است.

لاستیک باید به گونه ای باشد که در شرایط مختلف باعث حفظ شدن تعادل خودرو شود و قدرتی که از طریق چرخ دنده به آنها وارد می شود را به خوبی استخراج کند و بهترین عملکرد را ارائه دهد.

بنابراین، ضرورت دارد که لاستیک ماشین از مراکز معتبر خریداری شود تا لاستیک خریداری شده با کیفیت و مقاوم بوده و از عمر طولانی تری برخوردار باشد.

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا