آراد برندینگ

فروش اتو بخار برقی تفال

فروش اتو بخار برقی تفال

شرکتهای معتبری با نامهای آشنا و معروف در کشور فرانسه در زمینه تولید اتو بخار فرانسه فعالیت گسترده ای دارند و همواره در تلاش هستند نیاز تمام کشورها را تامین کنند در واقع اتو بخار ساخت فرانسه از لحاظ زیبایی و عملکرد بسیار ممتاز و درجه یک است.

اتو بخار فرانسه ساختاری هوشمندانه و پیشرفته دارد که کف آن سرامیکی است و هیچ گونه چسبندگی و لکه روی لباس کار ایجاد نمی کند، از دیگر خصوصیات آن می توان مجهز بودن به سیستم ضد چکه آب را نام برد از این رو به هیچ وجه در هنگام اتو کردن، آب روی لباس نمی ریزد و مانع سفیدک و خطوط روی لباس می شود.

بهتر است بدانید یکی از عواملی که سبب خراب شدن اتو بخار می شود، رسوب گرفتن است حال اتو بخار فرانسه دارای سیستم ضد رسوب است که مانع رسوب‌گیری داخل محفظه می شود از این رو سالیان سال می توان از آن هم چنان با ظاهر نو و سالم استفاده کرد.

اگر به فکر خرید اتو بخار عالی با کارآیی درست هستید، بهتر است اتو بخار ساخت فرانسه را انتخاب کنید که به سرعت تمامی لباسها را اتو می کند بدون این که بخواهید حرارت و میزان بخاردهی آن را تغییر دهید برای مشاهده انواع این اتوها و بررسی و مشاهده آنها می توانید سری به مقالات مرتبط ما در سایت آراد برندینگ بیندازید.

فروش اتو بخار برقی تفال

کیفیت بالا، تنوع طرح و رنگ و عمر طولانی از خصوصیات بارز این نوع اتو بخار است که همه را به سمت خود جلب نموده و سبب شده است بازار خرید محصولات فرانسوی پر رونق گردد.

فروش اتو بخار برقی تفال

اتو بخار برقی با ترکیب فشار و حرارت چین و چروکهای لباس را از بین می برد و باعث نرمی شدن پارچه و یا لباس با گرمای حرارتی که به پارچه و یا لباس می دهد.

همانطور که می دانید اکثر مردم به تیپ ظاهری خود اهمیت می دهند و یکی از فاکتورهایی که باعث زیبایی ظاهری می شود انتخاب لباس زیبا و مرتب است که اگر لباسی بپوشید و چروکیده باشد بر استیل و تیپ شما تاثیر مستقیمی دارد.

در واقع می توان گفت لباسی که اتو نداشته باشد کلا ظاهر یک انسان را زیبا نشان نمی دهد برخی از محصولات پارچه ایی ماننده پرده را نمی توان اتو کرد که اگر می خواهید بعد از شستن پرده خانه تان چین و چروک را از بین ببرید باید با استفاده از اتو بخار برقی این کار را انجام دهید در نتیجه اگر می خواهید اتو بخار برقی که می خواهید انتخاب کنید باید ویژگیهای استانداردی داشته باشد تا در زمان اتو کشیدن، به لباس شما آسیبی نرساند.

تمامی اتو بخار برقی که تولید می شود نوع کاربرد آن مشابه است ولی نوع کیفیت و برند آن با هم فرق دارند در کل کاربرد یکسانی دارند لازم به ذکر است که زمانی که اتو سرد باشد چین و چروک را با فشار صاف نمی کند که باید با ترکیب فشار گرما و حرارت کار می کند.

زمانی اتو زیاد گرم شود پارچه می سوزد بنابراین گرمای اتو یک محدودیت دمای خاصی دارد که بین 120 درجه تا 182 درجه سانتیگراد متغیر است.

فروش اتو بخار تفال

اتو بخار تفال از جمله اتوهایی است که طرفدار زیادی دارد درست است که به طور کلی کارایی بسیاری از اتوها یکسان است اما از نظر آبشنهای آن با هم متفاوت می باشند لذا قیمت آن نیز متغیر است.

فروش اتو بخار برقی تفال

همان طور که عرض کردیم کیفیت این اتوها به دلیل قطعات و فناوری بسیار مرغوب و بالایی که در آنها استفاده شده است باعث شده تا فروش اتو بار تفال با روند بسیار مطلوبی افزایش و فزونی یابد.

کف اتوهای بخار از جنس تفلون یا سرامیک یا ورق استیل می باشد یا در مدلهای ارزان تر اگر خواستید خریداری کنید از جنس استیل است درون آن روزنه های ریز و درشت برای اینکه بخار خارج شود وجود دارد.

استفاده از بخار در این اتوها باعث می شود ما بتوانیم راحت تر و سریع تر چین و چروک لباس را برطرف کنیم اتوهای برقی که نمونه از آن اتو بخار می باشد بسیار سبک است و نسبت به انواع خود کوچکتر نیز می باشد.

یکی دیگر از انواع اتوهای برقی اتوی خشک یا معمولی است اتو خشک برای لباسها و پارچه های که پشمی نیستند مناسب می باشد این نوع اتو هم در بازار در مدلهای مختلفی یافت می شود.

و از مزایای آن این است که ساختار ساده تر دارد و قیمت آن نسبت به اتوهای بخار ارزانتر است و لذا تعمیر و استفاده از آن راحت تر می باشد.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا