آراد برندینگ

با پلاستیک دسته دار همه ی پولها را به دست آوردم

با پلاستیک دسته دار همه ی پولها را به دست آوردم

یکی از محصولاتی که از نظر گمرک مشکلی ایجاد نمی کند پلاستیک است که برای من باغداری که همیشه بارهایم بخاطر ماندن در گمرک خراب میشدند میشه گفت از بهترین محصولات بود و انتخاب تولید آن توانست به راحتی مخرا به سودهای بسیار زیادی برساند. حال چند مدل از کاربردی ترین آنها در دنیای خرید و فروش را برایتان در زیر آورده ام.

پلاستیک دسته دار

در بعضی موارد این پلاستیک دسته دار با طرح های فانتزی و بسیار جذاب به کشورهای دیگر صادر می شود که برای صادرات، این محصول به گمرک ارسال می شود و کارشناسان گمرک آن را کاملاً بررسی نموده و پس از تایید کیفیت آن اجازه صدور صادر می شود.

در این هنگام مالیات گمرک و ترخیص کالا نیز به قیمت اولیه افزوده می شود. این پلاستیک از جنس گرانول پلی اتیلن بوده و علاوه بر آنکه به حمل راحت تر اشیا کمک می کند جنبه تبلیغاتی نیز دارد گاهی بر روی آن نام فروشگاه و مرکز فروش چاپ می شود که این امر سبب تبلیغات آن مرکز شده و میزان فروش آن بیشتر می شود.

C:\Users\ARAD\Downloads\logo (25) (8).jpg

پلاستیک زیپ دار

کیسه های پلاستیک زیپ دار جدید با ۳۵ درصد پلاستیک بازیافت شده ساخته می شوند فرایند ساخت بر اساس احیای پسماندهای الی توسط یک فرایند جدید می باشد امروز اونا پایدارترین کیسه های فریزر ما هستن هدف ما یکپارچه سازی سهم روز افزون مواد بازیافت شده برای حفظ منابع فسیلی، محیط زیست و آب و هوا است.

شما می توانید با استفاده کردن از پلاستیک و نایلکس زیپ دار، به نگهداری داروهای خود نیز بپردازید، زیرا همانطور که می دانید، این پلاستیکها در قسمت بالا دارای زیپ بوده و می توانید پس از هر بار استفاده قسمت بالا را به خوبی کیپ کرده تا برای مدت زمان زیادی از محصولاتی که درون آنها قرار دارد، حفظ و نگهداری کنید.

ویژگیها: پلاستیک درشت و گیاهی برای حفظ ظاهر، مزه و مواد مغذی مواد غذایی در برابر شکل‌گیری یخبندان کاربرد دارد بسته شدن زیپ دار به راحتی و با هوشیاری بسته شدن کیسه های فریزر. قالب (مدل کوچک) در راستای رهنمود اروپایی در کابین است کد خنک چاپ شده در هر کیسه فریزر جهت استفاده با برنامه ذخیره کننده مواد غذایی با یک گشایش ساده جدید ۱۵ کیسه مدل متوسط دستورالعملهای استفاده زیپ را از یک طرف ببندید و انگشتانتان را روی زیپ بکشید.

C:\Users\ARAD\Downloads\logo (25) (9).jpg

پلاستیک

امروزه با پیشرفت علم و فناوری، موادی در تولید نایلون و نایلکس ها به کار می روند که با طبیعت دوست هست و قابل تجزیه پذیر می باشند و بدین ترتیب می توان طبیعت را پاک نگه داشت و به تعداد مشتریان نایلکس دوست با طبیعت افزوده خواهد شد. نایلکس با نام کیسه پلاستیک رکابی شناخته می شود در تولید سفره های یکبار مصرف از نایلکس استفاده می شود.

نایلکس در طرح ها و اتدازه های مختلف و نیز کیفیت های متفاوت تولید و عرضه می شود. هشتاد درصد ماده اولیه در تولید نایلکس، پلی اتیلن سنگین است و بیست درصد باقی مانده از جنس پلی اتیلن سبک تشکیل شده است. استفاده از پلی اتیلن سبک در تولید نایلکس برای این است تا خواصی چون دوخت آسان تر، لطافت و شفافیت بیشتر به نایلکس دهد.

C:\Users\ARAD\Downloads\logo (25) (10).jpg

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا