آراد برندینگ

روش نوین تجارت بدون سرمایه

برای تبدیل شدن به یک شخص ثروتمند باید از نظر جسمی، احساسی، اجتماعی، شناختی، معنوی و اخلاقی به بلوغ کامل برسیم. من بر روی این توانایی های خود کار کردم و در کنار آن روش جدیدی را از یکی از دوستانم یادگرفتم که در آن بدون سرمایه و صرفا با پول مشتری می توان به درآمد میلیاردی رسید. بنابراین کسب و کار جدیدم را در زمینه ی روفرشی بر این اساس پایه گذاری کردم و توانستم به یک فرد ثروتمند تبدیل شوم.

روفرشی مخمل شانل فشرده

با توجه به اینکه امکان آسیب دیدگی به فرش و شانه های آن وجود دارد، تخصیص دادن روفرشی مخمل شانل فشرده و ابریشم می تواند گزینه های مناسبی باشند تا بتوان با استفاده از آنها امکان استفاده از فرش را به مدت طولانی به همراه آورد و از مزیتهای بهره گیری از روفرشی می توان مواردی نظیر: ممانعت از آسب رسیدن به فرش، عدم ماندن ردپا بر روی فرش، برطرف نمودن نقاط ضعف یا آسیب دیدگی های فرش یا موکت، جلوگیری از سایش و همچنین عدم پرز دهی فرش باشد.

فرشها ارتباط مستقیم با پاها دارند از این رو مستعد کثیفی و آلودگیهای بسیاری هستند از طرفی شستن فرش امری به نسبت سخت است و نیاز به فضا و زحمت بسیار برای شستن و خشک کردن دارد.

روش نوین تجارت بدون سرمایه

روفرشی مخمل شانل

یکی از عمده محصولاتی که با قابلیتهای ویژه خود موجب شده تا ذهن بسیاری از مشتریان صادراتی به سمت آن متبادر شود،. روفرشی مخمل شانل می باشد که دارای مزیتهای فراوانی است. لازم به ذکر است روفرشی مخمل از پرزهای زیبایی تهیه شده و به میزان بسیاری از آکریلیک و پنبه در آن نیز بهره گرفته شده است که موجب ایجاد فضایی جذاب برای منازل شما خواهد شد.

روفرشیهای مدرن به مانند فرش هستند که به راحتی می توان آن را مطابق رنگ و سبک باقی لوازمات، خریداری نمود در مقابل خرید فرش هزینه های رو فرشی بسیار مناسب تر هستند.

برخی دیگر نیز از روفرشی برای در امان ماندن فرشهای گران و زینتی خود استفاده می کنند.. اگر بخواهیم به تاریخچه روفرشی مخمل نگاهی بیاندازیم.

روش نوین تجارت بدون سرمایه

روفرشی مخمل ضخیم

امروزه روفرشی مخمل ضخیم با داشتن ظاهری زیبا برای دکوراسیون منازل نیز مورد استفاده قرار می گیرد و از این نظر مورد توجه قشرهای مختلف جامعه قرار گرفته است و امروزه استقبال بی نظیری از روفرشیهای مخمل ابریشم شده است.

همانطور که از نامش پیداست لوکس ترین و مرغوب ترین نوع پارچه موجود در بازار ابریشم است روفرشی ابریشم خالص گاهی قیمتی والا تر از فرش هم مشاهده خواهد شد.

شایان ذکر است روفرشی مخمل ابریشم در رنگهای متنوع کرمی، سبز، قهوه ای، مشکی و غیره موجود بوده و از اصالت خاص ایرانی برخوردار بوده است.

روش نوین تجارت بدون سرمایه

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا