آراد برندینگ

خرید فلش مموری لایتنینگ

خرید فلش مموری لایتنینگ

ما انواع فایلها صوتی، تصویری، متنی و غیره را در رایانه خود ذخیره می کنیم، به مرور زمان ممکن است هارد دیسک دیگر فضای کافی برای ذخیره نداشته باشد یا این که فضای مناسبی برای ذخیره اطلاعات شما نباشد، بدین صورت شما می توانید از حافظه فلش که نوعی حافظه الکترونیکی است، استفاده کنید.

امروزه حافظه فلش از پرکاربردترین فناوری مدرن ذخیره سازی داده ها در دستگاه های مصرف است که عکسها، فیلمها، موسیقی، اسناد و بسیاری موارد دیگر را ذخیره می کند در واقع فلش مموری جایگزین هارد دیسکهای مغناطیسی شده است که در گذشته در رایانه ها رایج بود اگر با این حافظه های ذخیره سازی اشنایی ندارید یا مایلید تا نمونه های مختلف موجود را بشناسید در ادامه مقاله سایت آراد برندینگ با ما همراه باشید.

خرید فلش مموری لایتنینگ

جزء اصلی اکثر سیستمهای فلش مموری یک تراشه حافظه NAND است که این تراشه از ترانزیستورهای کوچک MOSFET استفاده می کند تا الکترونها را از طریق یک محیط اکسیدی به داخل یک دروازه سیلیکونی به نام گیت کند، این دروازه ها الکترونهایی را ذخیره می کنند که کامپیوتر می تواند آنها را به صورت 0 و 1 بخواند.

یک تراشه NAND میلیونها یا میلیاردها از این ترانزیستورها را به هم متصل می کند و از یک کنترل کننده منطقی استفاده می کند تا آنها با هم کار کنند، برای کارایی بیشتر، این تراشه ها حافظه را در بلوکهای بزرگ می نویسند و بازنویسی می کنند حتی اگر فقط چند بایت در حال تغییر باشد.

فلش مموری لایتنینگ

در عصر جدید، تولیدکنندگان فلش مموری لایتنینگ در شیراز از بهترین و با کیفیت ترین قطعات و تکنولوژی به روز استفاده می نمایند.

خرید فلش مموری لایتنینگ

در خصوص فلش مموری لایتنینگ مزایای منحصر به فردی دارد که آن را برای شیوه زندگی دیجیتال ما اساسی می کند که این مزایا شامل:

مقاوم و مستحکم: از آنجایی که فلش مموری حالت جامد دارد، در برابر ضربه های ناشی از برخورد و افتادن بسیار مقاوم است، این محصول شکست ناپذیر نیست اما بسیار سخت تر از یک هارد دیسک است.

غیر فرار: حافظه فلش برای ذخیره داده های خود به برق نیاز ندارند بنابراین در صورت قطع برق به هیچ وجه نگران پاک شدن اطلاعات خود نباشید.

ارزان: در گذشته فلش مموری بسیار گران بود اما امروزه هزینه قطعات به شدت کاهش یافته و محصول فوق بسیار مقرون به صرفه است به خصوص اگر در حال خرید فضای ذخیره سازی مناسب مانند درایوهای USB انبوه هستید.

فلش مموری فقط یک عیب اساسی دارد که آن هم طول عمر محدود آن است، به یاد داشته باشید که حافظه NAND به جای ویرایش تک تک بیتها، باید کل بلوکهای حافظه را پاک و بازنویسی کند، هر بار که این کار را انجام می دهید، از فرآیندی به نام Write cycle استفاده می کنید که این فرآیند مقدار کمی از فلزات داخل ترانزیستورها را مصرف می کند که در نهایت طی سالیان متمادی تخلیه می شوند.

فلش مموری و ماوس کامپیوتر به اشکال مختلف در بازار موجود می باشد و شما می توانید براساس سلیقه خود این محصول را انتخاب نمایید و برای برنامه هایی که نیاز به سفارش سازی آسان، قابلیت حمل بالا و قیمت پایین دارند، درایوهای فلش USB سفارشی یک انتخاب عالی است.

خرید فلش لایتنینگ

مراکز فروش فلش مموری لایتنینگ و ماوس کامپیوتر با ارائه محصولی با کیفیت و قیمت مناسب توانسته بازار سراسر کشور را به خود اختصاص دهد.

خرید فلش مموری لایتنینگ

حافظه فلش سرعت خواندن و نوشتن سریعتری را نسبت به حافظه در درایوهای دیسک سخت امکان پذیر می کند زیرا درایوهای فلش فاقد قطعات متحرک هستند، در مراکز داده، جایی که شرکتها به دسترسی سریع به داده ها نیاز دارند، حافظه فلش به کسب و کارها اجازه می دهد تا به سرعت به داده ها دست یابند در واقع این مزایا باعث شده است تا خرید فلش لایتنینگ نسبت به سایر حافظه های موجود بیشتر باشد.

حافظه فلش از نوعی حافظه غیر فرار استفاده می کند در واقع حافظه غیر فرار برای حفظ یکپارچگی داده های ذخیره شده به برق نیاز ندارد بنابراین حتی اگر برق شما قطع شود، داده های خود را از دست نمی دهید، به عبارت دیگر حافظه غیر فرار هنگام خاموش شدن دیسک، داده هایی را که ذخیره کرده است، فراموش نمی کند.

حافظه فلش از سلولهای حافظه برای ذخیره داده ها استفاده می کند و قبل از نوشتن داده های جدید، سلولهای دارای داده های قبلی باید پاک شوند همچنین حافظه فلش می تواند به اشکال مختلفی از USBهای ساده گرفته تا آرایه های تمام فلش سازمانی باشد.

بهبود اقتصاد مرکز داده با توسعه فناوریهای فلش با چگالی بالا، راه حلهای ذخیره سازی تمام فلش امروزی عملکرد سریعتر و ظرفیت بالاتری را در کسری از فضای مرکز داده ارائه می دهند.

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا